Vakantiehuis
Vakantiehuis Malpertuus

We hebben een aantal aanbieders voor Malpertuus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Malpertuus in het Nederlands

Fantastische plek

annemarije
13-10-2012

Groot appartement, met keuken. Midden in de winkelstraat. Parkeren op privéparkeerplaats. Ontbijt is in de bakkerij. Zeer ruime keuze. Zeer gastvrije mensen. Zeker een aanrader. Bij vertrek kregen we nog een Aalster vlaai mee.

Gereisd met vrienden in Fri Sep 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

6 riante hotelkamers met keukentje. Hoort bij een lunchroom / bakkerij. Dus perfect ontbijt dat je kunt nuttigen in de lommerrijke achtertuin. Het hotel ligt in het centrum aan een winkelstraat. Parkeren mogelijk om de hoek op de privéparkeerplaats van de bakker

Gereisd met partner in juli 2010

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Malpertuus in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Malpertuus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.