6,3

We hebben een aantal aanbieders voor Ibis Aalst Centrum voor je op een rij gezet:

9 reviews over Hotel Ibis Aalst Centrum in het Nederlands

Alles hangt af van wie je ontvangt

Thierry Delgutte
24-2-2018

Ik ben het laatste jaar 3 keer naar dit Ibis hotel gegaan. Twee keer werd ik bijzonder onvriendelijk ontvangen, de voorlaatste keer heel vriendelijk.

De laatste keer noteerde de receptioniste dingen van mijn ID kaart waar ik geen toelating over gegeven had. Een duidelijke schending van de wet op de privacy.

Gereisd Alleenreizend in Thu Feb 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vriendelijk en behulpzaam

Patrick
29-11-2015

Prima hotel met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer uitgebreid ontbijt. Is zeker zijn prijs waard.

Gereisd Met partner in Sun Nov 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gewoon goed,

Wouter
5-10-2015

Ik ben zakelijk naar het Hotel geweest, ik was er niet voor de toeristische plaatsen in de omgeving. Wat heb je nodig? Een gast vrije ontvangst, en daar weet de avondreceptioniste Lenka raad mee. Geweldig gastvrij en behulpzaam. Als je later op de avond binnenkomt is er gewoon nog ruimte voor iets warms om te eten. Een simpele maar erg lekkere Pizza doet dan wonderen. Als je komt voor een A-lokatie dan moet je meer richting het centrum. Wil je gewoon goed, dan is Aalst echt een goede optie.

Gereisd Zakelijk in oktober 2015

Zijn prijs niet waard

TDK
15-9-2013

We gingen met een paar vrienden in het Ibis hotel in Aalst overnachten.

We waren met 7 dus hadden 2 tweepersoonskamers en 1 driepersoonskamer gereserveerd. De reservatie verliep via mail en dit verliep heel vlot! Niets op aan te merken.

Toen we toekwamen in het hotel bleek dat we de sleutel hadden voor 3 tweepersoonskamers. We zijn dit gaan melden en ze gingen zo snel mogelijk een extra bed in een kamer plaatsen. We hebben dit 2 keer gezegd, maar toen we gingen gaan slapen was er nog steeds geen extra bed te zien. Gelukkig hebben we dan wel een extra kamer mogen gebruiken, dus na 3 keer vragen uiteindelijk toch goed opgelost.

De kamers zelf zagen er wel proper uit. Maar 1 kamer rook volledig naar sigaretten. In de badkamer van een andere kamer was er een sterke urine geur. Dus niet zo aangenaam!

Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

Gereisd Met vrienden in augustus 2013

Eenvoudig "basic" hotel en te duur!

Benno Bosma
23-6-2011

Hotel is qua prijs/kwaliteit niet goed. 89,00 euro voor één overnachting zonder ontbijt. Voor dat bedrag heb ik in veel betere hotels geslapen. Er is niets aan geluidsisolatie gedaan. Het hotel is dan ook zeer gehorig! Niet goed voor mensen die van een goede nachtrust houden. De badkamer staat in de vorm van een plastic cocon in de kamer. Ook ruikt het toillet naar urine.

Voor dat je boekt, kijk nog even verder!

Gereisd Zakelijk in juni 2011

Simpel maar goed

George
14-5-2011

Dit hotel is prima voor een overnachting, het centrum is wat verder weg maar als je daar niet heen hoeft dan zit je hier goed. Gewoon standaard kwaliteit. Mensen die lastig slapen door lawaai kunnen beter naar iets anders uitkijken. Vriendelijk personeel, parkeren was ook geen probleem maar wij waren er in een rustige tijd. Huisdieren toegestaan.

Gereisd Met partner in Sun Mar 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Middelmatig hotel

A. Boere
31-7-2010

Matig hotel. Bedden slapen niet al te goed. De badkamer is een plastic inzet/hok.

Gereisd Met vrienden in juni 2010

goed service, weinig hart

stalckystone
5-1-2010

een zeer goed hotel, helaas wat teveel "grote keten"stijl, dus vrij hartloos. maar voor wie van anonimiteit houdt is het prima.

Gereisd Met partner in januari 2009

top!

Bart De Sadeleer
16-7-2009

alles was dik in orde in dit hotel. lekker ontbijt, met verschillende soorten brood en ontbijtgranen. Kamers zijn vrij ruim en propere badkamer.

Gereisd Met vrienden in Mon Jun 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ibis Aalst Centrum in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ibis Aalst Centrum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.