Géén boekingskosten

• Rolstoel toegankelijk

10 Reviews over Ibis Aalst Centrum

• 2Arno13-07-2019

Kwalitatief Uitermate Teleurstellend

Wij waren met zijn 2en naar dit hotel geweest, ik had de reservering op de bedrijfscreditcard gemaakt, er staat op de site dat er geen inhouding gedaan worden op de kaart waarmee gereserveerd wordt. Bij aankomst moesten we beide onze kamer betalen, dus zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten gaat hier bijzonder goed op. Men hield op alle 3 de kaarten het bedrag van 1 kamer in, terwijl we maar 2 kamers gebruikt hebben. Ondanks dat we diverse malen onze creditcard afschriften opgestuurd hebben is het probleem nog steeds niet opgelost. Als dit veranderd hoor je het. Ben je toch van plan om naar dit hotel te gaan, dan hier een paar kanttekening die ik al gemaakt had voor t creditcard probleem. Verder was ik niet echt te spreken over deze Ibis de service is matig en de kamer is matig. Daarnaast had ik veel last van de snelweg. Enige positieve was het restaurant t'Houten Hand wat op n paar 100 meter zit (hoort niet bij t Ibis hotel).

• 6Thierry Delgutte24-02-2018

Alles hangt af van wie je ontvangt

Ik ben het laatste jaar 3 keer naar dit Ibis hotel gegaan. Twee keer werd ik bijzonder onvriendelijk ontvangen, de voorlaatste keer heel vriendelijk.

De laatste keer noteerde de receptioniste dingen van mijn ID kaart waar ik geen toelating over gegeven had. Een duidelijke schending van de wet op de privacy.

• 9Patrick29-11-2015

Super vriendelijk en behulpzaam

Prima hotel met zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers. Zeer uitgebreid ontbijt. Is zeker zijn prijs waard.

• 9Wouter05-10-2015

Gewoon goed,

Ik ben zakelijk naar het Hotel geweest, ik was er niet voor de toeristische plaatsen in de omgeving. Wat heb je nodig? Een gast vrije ontvangst, en daar weet de avondreceptioniste Lenka raad mee. Geweldig gastvrij en behulpzaam. Als je later op de avond binnenkomt is er gewoon nog ruimte voor iets warms om te eten. Een simpele maar erg lekkere Pizza doet dan wonderen. Als je komt voor een A-lokatie dan moet je meer richting het centrum. Wil je gewoon goed, dan is Aalst echt een goede optie.

• 5TDK15-09-2013

Zijn prijs niet waard

We gingen met een paar vrienden in het Ibis hotel in Aalst overnachten.

We waren met 7 dus hadden 2 tweepersoonskamers en 1 driepersoonskamer gereserveerd. De reservatie verliep via mail en dit verliep heel vlot! Niets op aan te merken.

Toen we toekwamen in het hotel bleek dat we de sleutel hadden voor 3 tweepersoonskamers. We zijn dit gaan melden en ze gingen zo snel mogelijk een extra bed in een kamer plaatsen. We hebben dit 2 keer gezegd, maar toen we gingen gaan slapen was er nog steeds geen extra bed te zien. Gelukkig hebben we dan wel een extra kamer mogen gebruiken, dus na 3 keer vragen uiteindelijk toch goed opgelost.

De kamers zelf zagen er wel proper uit. Maar 1 kamer rook volledig naar sigaretten. In de badkamer van een andere kamer was er een sterke urine geur. Dus niet zo aangenaam!

Voor mij niet voor herhaling vatbaar.

• 6Benno Bosma23-06-2011

Eenvoudig "basic" hotel en te duur!

Hotel is qua prijs/kwaliteit niet goed. 89,00 euro voor één overnachting zonder ontbijt. Voor dat bedrag heb ik in veel betere hotels geslapen. Er is niets aan geluidsisolatie gedaan. Het hotel is dan ook zeer gehorig! Niet goed voor mensen die van een goede nachtrust houden. De badkamer staat in de vorm van een plastic cocon in de kamer. Ook ruikt het toillet naar urine.

Voor dat je boekt, kijk nog even verder!

• 7George14-05-2011

Simpel maar goed

Dit hotel is prima voor een overnachting, het centrum is wat verder weg maar als je daar niet heen hoeft dan zit je hier goed. Gewoon standaard kwaliteit. Mensen die lastig slapen door lawaai kunnen beter naar iets anders uitkijken. Vriendelijk personeel, parkeren was ook geen probleem maar wij waren er in een rustige tijd. Huisdieren toegestaan.

• 6A. Boere31-07-2010

Middelmatig hotel

Matig hotel. Bedden slapen niet al te goed. De badkamer is een plastic inzet/hok.

• 7stalckystone05-01-2010

goed service, weinig hart

een zeer goed hotel, helaas wat teveel "grote keten"stijl, dus vrij hartloos. maar voor wie van anonimiteit houdt is het prima.

• 9Bart De Sadeleer16-07-2009

top!

alles was dik in orde in dit hotel. lekker ontbijt, met verschillende soorten brood en ontbijtgranen. Kamers zijn vrij ruim en propere badkamer.

Hotel Ibis Aalst Centrum info

• AirconditioningBeschikbaar