Hotel Hof Selmussen

Hotel Hof Selmussen

We hebben een aantal aanbieders voor Hof Selmussen voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hof Selmussen in het Nederlands

2008

Helemaal super!

Rotterdam
14-12-2008

We hadden alle kamers geboekt in Hof Selmussen en het enorm naar ons zin gehad. Gezellig in de mooie woonkamer doorgebracht en heerlijk vers ontbeten waarbij er constant gevraagd werd of alles naar wens was. Ontspannende sfeer.

Gereisd met vrienden in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nog geen informatie beschikbaar over Hotel Hof Selmussen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hof Selmussen in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hof Selmussen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.