Bed and Breakfast Graaf van Vlaanderen - Paddy's

Bed and Breakfast Graaf van Vlaanderen - Paddy's

Bed and Breakfast
Weer vandaag22°

1 review over Bed and Breakfast Graaf van Vlaanderen - Paddy's in het Nederlands

goed

jan
10-5-2012

Is goed te berijken en ligt in mooie omgeving en is goed betaalbaar En ik ga volgend jaar weer

Mijn vrouw vond het er ook mooi.

Gereisd Met partner in januari 2012

Bed and Breakfast info

• AdresStationsstraat 37 9300(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Graaf van Vlaanderen - Paddy's in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Graaf van Vlaanderen - Paddy's zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.