Weer vandaag19°
8,4

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Keizershof voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Best Western Keizershof in het Nederlands

Fantastisch hotel voor herhaling vatbaar

peter vuyst
29-10-2018

Weekeindje België ondanks voorspellingen van slecht weer twee prima en zonnige dagen gehad in het gezellig plaatsje Aalst waar we verbleven en het leuke gezellige stadje Gent mooie gevels en gebouwen waaronder een copy van de big Ben en Franse gebouwen en bruggen echt de moeite waard Leuke en appartementen cafeetjes sommige met wel 50 soorten bier of meer. Best Western hotel mag trots zijn op hun hotel en personeel keurig hotel mooie schone kamers en badkamer. en prima snelle WiFi fijne garage onder het hotel voor 11 euro per nacht met ruime parkeerplaats eenmaal binnen hoef je niet meer naar buiten ontbijt was goed verzorgd we zijn niets te kort gekomen alleen jammer dat ze een kleine verbouwing hadden maar ja we waren buiten het seizoen en ze moeten het toch eens doen word daarna nog beter moet je maar denken. Nee echt een prima hotel

Gereisd Met partner in oktober 2018

Prima hotel!

Yvonne
13-5-2018

Mooi stijlvol hotel. Warm welkom, vriendelijke medewerkers. We verbleven in een gerenoveerde kamer, helemaal top! Ligging vh hotel is ideaal, op loopafstand vh centrum met terrassen en restaurants.

Gereisd Met partner in mei 2018

Uitmuntend

Rinus Manders
15-5-2017

We verbleven hier met een groep van 20 personen en iedereen was dik tevreden, fantastisch ontbijt, uitstekende diners, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers waren ruim, goed geluidwerend en van alle gemakken voorzien. Het hotel ligt op drie minuten lopen van de Grote Markt, parkeren onder het hotel. Zou zo weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd Met vrienden in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer doen.

Hans
2-9-2011

Ik vond de wcs en douches en vies eten en alle mensen waren stom.

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

Zeer goed, zorgzaam en een fijne hygiëne

Roy
4-8-2011

Kamers zijn netjes schoon, fijn en sociaal personeel en klantvriendelijk. Het eten is er heerlijk, en de ligging heeft een mooie uitkijk. Alleen er mag wel meer besteed worden voor de kinderen!

Gereisd Alleenreizend in januari 2011

grandioos hotel

M.Giesen
22-3-2011

fantastische hotel om met je kinderen te vertoefen

Gereisd Met partner in januari 2011

Schoon en mooi gelegen in centrum

acsck
25-8-2010

Net hotel, zeer schoon! Gevoelig voor stof en huismijt etc, maar geen enkele last!

Mooie parking onder het hotel en midden in het centrum.

Hotel is niet voor lange mensen, bedden zijn 1.80 lang, voor mij iets te kort, uiteindelijk schuin in bed liggen en heerlijk geslapen. Ondanks de ligging toch erg rustig en weinig herrie.

Nadeel, hotel wordt veel gebruikt door touroperators, dus busladingen te gelijk, die allemaal om 7 uur opstaan, weinig uitslapen dus.

Hadden probleem met de boeking, hotel heeft het netjes opgelost.

Kom zeker nog eens terug! Een absolute aanrader.

Gereisd Zakelijk in augustus 2010

Goed hotel in straatje vlakbij het centrum.

Anne en Berry
4-5-2010

Prima 4* hotel, mooie, ruime kamers, ramen kunnen open!, minibar, voor mij persoonlijk te zachte matrassen. Aardig -en gastvrij, behulpzaam personeel, goed ontbijt, op de roereieren na....verder geen klagen! Koffie en theezetmogelijkheid op de kamer, de waterkoker staat op de kamer, thee en koffie vlak naast de lift. Betaalde garage onder het hotel, gratis parkeren een stukje verderop. Wij waren blij de garage te kunnen gebruiken. Geen rokerskamers, twee rookpalen aan de voordeur. Het Aalst dat wij meemaakten was doods, mede door 1 mei-viering op zaterdag, gevolgd door een zondag. Vele restaurants bleken op de zondag gesloten ??? Ook het restaurant van Keizershof was in het weekend dicht. Heerlijk gegeten bij het beetje chicque Borse van Amsterdam (heerlijk), maar zeker ook bij Graaf van Egmont (heel lekker én gemoedelijk). Leuke plekjes te spotten in het stadje, wij zijn op zondag uitgeweken naar Dendermonde, ook daar vele restaurants, maar op zondag open !!

Gereisd Met partner in mei 2010

goed prijs kwaliteit en lekker in het centrum

Pieter Daens
29-11-2009

Via een zeer voordelige aanbieding online kwamen we dit hotel tegen. De kamers zijn schoon, goede bedden en een chocolaatje op het nachtkastje. De ramen zijn van dubbel glas, dat is ook nodig want het is 's nachts lawaaiig buiten. De medewerkers zijn vriendelijk en het ontbijt is prima. Diverse krantjes liggen klaar bij de ontbijtzaal. Het Internet is niet gratis. Bij onze aanbieding zat blijkbaar geen parkeerplaats (onder het hotel). Voor twee nachten moesten we 30 euro betalen. Dit hadden we graag van te voren willen weten. Zaterdag ochtend vroeg hoor je de marktlieden vrolijk zingen: "laat het zonnetje maar komen". Het hotel ligt in het centrum. Wil je kennismaken met het LP Boon dan heeft de Slegte volop voordelige voorraad. Restauranttip: de Borse van Amsterdam, echt culinair! Restaurant het Museumcafe geeft eenvoudige maaltijden.

Gereisd Met partner in november 2009

Prima gezellig hotel

Yvonne
14-11-2009

Wij vonden dit een prima en gezellig hotel, eigenlijk niks op aan te merken. Leuk voor een weekendje weg.

Gereisd Met partner in Sat Nov 14 2009 23:11:48 GMT+0000 (UTC)

HotelSpecials.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Keizershof in Aalst, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Keizershof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.