Hotel Best Western Keizershof

Hotel Best Western Keizershofsterstersterster

8.4Fantastisch

België, Oost Vlaanderen, Aalst

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Keizershof voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

13 reviews over Hotel Best Western Keizershof

• 2018
    9peter vuyst29-10-2018

Fantastisch hotel voor herhaling vatbaar

Weekeindje België ondanks voorspellingen van slecht weer twee prima en zonnige dagen gehad in het gezellig plaatsje Aalst waar we verbleven en het leuke gezellige stadje Gent mooie gevels en gebouwen waaronder een copy van de big Ben en Franse gebouwen en bruggen echt de moeite waard Leuke en appartementen cafeetjes sommige met wel 50 soorten bier of meer. Best Western hotel mag trots zijn op hun hotel en personeel keurig hotel mooie schone kamers en badkamer. en prima snelle WiFi fijne garage onder het hotel voor 11 euro per nacht met ruime parkeerplaats eenmaal binnen hoef je niet meer naar buiten ontbijt was goed verzorgd we zijn niets te kort gekomen alleen jammer dat ze een kleine verbouwing hadden maar ja we waren buiten het seizoen en ze moeten het toch eens doen word daarna nog beter moet je maar denken. Nee echt een prima hotel

Gereisd met partner in oktober 2018

• 8Yvonne13-05-2018

Prima hotel!

Mooi stijlvol hotel. Warm welkom, vriendelijke medewerkers. We verbleven in een gerenoveerde kamer, helemaal top! Ligging vh hotel is ideaal, op loopafstand vh centrum met terrassen en restaurants.

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Rinus Manders15-05-2017

Uitmuntend

We verbleven hier met een groep van 20 personen en iedereen was dik tevreden, fantastisch ontbijt, uitstekende diners, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. De kamers waren ruim, goed geluidwerend en van alle gemakken voorzien. Het hotel ligt op drie minuten lopen van de Grote Markt, parkeren onder het hotel. Zou zo weer voor dit hotel kiezen.

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 1Hans02-09-2011

Nooit meer doen.

Ik vond de wcs en douches en vies eten en alle mensen waren stom.

Alleen gereisd in januari 2011

• 7Roy04-08-2011

Zeer goed, zorgzaam en een fijne hygiëne

Kamers zijn netjes schoon, fijn en sociaal personeel en klantvriendelijk. Het eten is er heerlijk, en de ligging heeft een mooie uitkijk. Alleen er mag wel meer besteed worden voor de kinderen!

Alleen gereisd in januari 2011

• 6M.Giesen22-03-2011

grandioos hotel

fantastische hotel om met je kinderen te vertoefen

Gereisd met partner in januari 2011

• 8acsck25-08-2010

Schoon en mooi gelegen in centrum

Net hotel, zeer schoon! Gevoelig voor stof en huismijt etc, maar geen enkele last!

Mooie parking onder het hotel en midden in het centrum.

Hotel is niet voor lange mensen, bedden zijn 1.80 lang, voor mij iets te kort, uiteindelijk schuin in bed liggen en heerlijk geslapen. Ondanks de ligging toch erg rustig en weinig herrie.

Nadeel, hotel wordt veel gebruikt door touroperators, dus busladingen te gelijk, die allemaal om 7 uur opstaan, weinig uitslapen dus.

Hadden probleem met de boeking, hotel heeft het netjes opgelost.

Kom zeker nog eens terug! Een absolute aanrader.

Zakelijk gereisd in augustus 2010

• 8Anne en Berry04-05-2010

Goed hotel in straatje vlakbij het centrum.

Prima 4* hotel, mooie, ruime kamers, ramen kunnen open!, minibar, voor mij persoonlijk te zachte matrassen. Aardig -en gastvrij, behulpzaam personeel, goed ontbijt, op de roereieren na....verder geen klagen! Koffie en theezetmogelijkheid op de kamer, de waterkoker staat op de kamer, thee en koffie vlak naast de lift. Betaalde garage onder het hotel, gratis parkeren een stukje verderop. Wij waren blij de garage te kunnen gebruiken. Geen rokerskamers, twee rookpalen aan de voordeur. Het Aalst dat wij meemaakten was doods, mede door 1 mei-viering op zaterdag, gevolgd door een zondag. Vele restaurants bleken op de zondag gesloten ??? Ook het restaurant van Keizershof was in het weekend dicht. Heerlijk gegeten bij het beetje chicque Borse van Amsterdam (heerlijk), maar zeker ook bij Graaf van Egmont (heel lekker én gemoedelijk). Leuke plekjes te spotten in het stadje, wij zijn op zondag uitgeweken naar Dendermonde, ook daar vele restaurants, maar op zondag open !!

Gereisd met partner in mei 2010

• 8Pieter Daens29-11-2009

goed prijs kwaliteit en lekker in het centrum

Via een zeer voordelige aanbieding online kwamen we dit hotel tegen. De kamers zijn schoon, goede bedden en een chocolaatje op het nachtkastje. De ramen zijn van dubbel glas, dat is ook nodig want het is 's nachts lawaaiig buiten. De medewerkers zijn vriendelijk en het ontbijt is prima. Diverse krantjes liggen klaar bij de ontbijtzaal. Het Internet is niet gratis. Bij onze aanbieding zat blijkbaar geen parkeerplaats (onder het hotel). Voor twee nachten moesten we 30 euro betalen. Dit hadden we graag van te voren willen weten. Zaterdag ochtend vroeg hoor je de marktlieden vrolijk zingen: "laat het zonnetje maar komen". Het hotel ligt in het centrum. Wil je kennismaken met het LP Boon dan heeft de Slegte volop voordelige voorraad. Restauranttip: de Borse van Amsterdam, echt culinair! Restaurant het Museumcafe geeft eenvoudige maaltijden.

Gereisd met partner in november 2009

• 9Yvonne14-11-2009

Prima gezellig hotel

Wij vonden dit een prima en gezellig hotel, eigenlijk niks op aan te merken. Leuk voor een weekendje weg.

Gereisd met partner in november 2009

0 tips over Hotel Best Western Keizershof

0 vragen over Hotel Best Western Keizershof

Hotel Best Western Keizershof info

• Aantal sterrensterstersterster
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen