Vakantiehuis Sweety

2008

Heerlijk huis

Rolof
23-10-2008

Heerlijk huis. Met een lekker grote tuin. Geweldige ligging. Prachtige herfstkleuren. Leuke uitstapjes gemaakt naar Dinant en de grotten van Han. Wij hebben een heerlijk lang weekend gehad. Min puntje was de openhaard...die rookte nogal. Voor de rest was alles heerlijk.

Gereisd Familie in Wed Oct 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Een mooi huis gelegen in een mooi aangelegde tuin

Elke
8-6-2007

Een mooi huis gelegen in een mooi aangelegde tuin. Aparte BBQ plaats alwaar de eigenaar voor een overkapping heeft gezorgd om tijdens een buitje te kunnen eten. Voor het huis een terras. De tuin is voor minder validen niet praktisch. Voor de tennis liefhebber een gras tennisbaan. 1 km een grote Carefour en aardbeien volop te verkrijgen.

Een heerlijk huis waar wij graag nog eens terugkomen. Ook de omgeving is prachtig! Voor meer geld hebben we weleens in mindere huizen gezeten! Eigenaar is ook zeer vriendelijk en spreekt geen Nederlands, maar wel Engels!

Een aanrader voor mensen die rust zoeken en toch in de buurt van de grote stad willen zitten!

Gereisd Anders in juni 2007

Vakantiehuis info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sweety in Wépion , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sweety zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.