Wépion

We hebben een aantal aanbieders voor Wépion voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Wépion voor je op een rij gezet:

Reviews over Wépion

Een dorpje in de buurt van Namen

Sabine
    31-8-2007

Een dorpje in de buurt van Namen. Heel veel prachtige oude villa's te bezichtigen die in de toekomst jammergenoeg plaats zullen moeten maken voor appartementen.Het is er zalig wandelen langs de Maas en de aarbeien smaken er overheerlijk! We logeerden in het novotel.De service in het hotel was heel goed maar het interieur is wel aan vernieuwing toe.

Gereisd Familie in augustus 2007

Aardbeien

Hans
    16-8-2007

Aardbeien. In Wepion wist men ons te vertellen dat we niet naar Hoogstraten (Antwerpen) moeten gaan voor Aardbeien. Voor de lekkerste "Fraises" (aardbeien)moeten we in Wepion zijn! Ze waren reuze lekker, nu die van Hoogstraten eens proberen. Ligt prachtig aan de linkeroever van de Maas, tegen Namen aan, dus als je in Namen bent ga eens aardbeien eten in Wepion. Met de hoofdstad Namen van de gelijknamige provincie in de buurt is er natuurlijk veel te beleven.

Gereisd Familie in augustus 2007
Wépion scoort een 8,7 uit 10, op basis van 4 reviews