Vakantiepark Waulsort

Tonen op kaart

87 reviews over Vakantiepark Waulsort

• 9Danielle24-08-2017

Erg leuk

We zijn hier naartoe gekomen met twee volwassenen, 1 zoon van 15 en twee honden. Huisjes zijn klein maar schoon en er zit een prima uitgerust keukentje in en goede bedden. Er is een goed werkende WiFi in het huisje.Het park is erg rustig. Huisjes staan tussen de bomen. Op kleine afstand van Dinant en Givet (Frankrijk). Zwembadje schoon maar koud. We gehhen ons hier echt heerlijk vermaakt . Er zijn echt heel veel leuke activiteiten in de omgeving! (Bijvoorbeeld terr altitude in Frankrijk)

• 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

• 6Hille18-08-2017

Simpel en rustig.

Voor de rust zit je daar geweldig goed. Huisjes zijn gedateerd maar ons huisje had alles wat we nodig hadden. En we zaten op een hele rustige plek voor uitstapjes ben je overal heel dichtbij bijvoorbeeld bij dinant en rochefort en frankrijk is ook dichtbij voor de boodschappen (6km). De uitzichten over de maasvallei zijn geweldig. Verwacht alleen geen luxe. Daar is de prijs ook niet na. Veel leuke paden om te wandelen en mooie bossen. In waulsort zelf is echt helemaal niks te beleven het is wel een prachtig dorpje om te bezoeken. En natuurlijk dinant niet te vergeten. Al met al een prima vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 8Mark02-08-2017

Erg mooie omgeving !

Rustig park mooi gelegen. Prachtige omgeving midden in de bossen langs de Maas. Vlakbij Dinant mooie stad met 10 min rijden ben je bij een supermarkt. Huisjes zijn simpel maar alles wat je nodig heb bij de hand. Honden mogen bijna overal mee naar toe ! Mooi rustig zwembad en leuk speel tuintje voor de kinderen. Mooi park als je van rust houd omgeving is schitterend .

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 3Angélique01-01-2017

Voor deze prijs kun je ook niet meer verwachten

Huisjes zeer gedateerd en slecht onderhouden. Tv erg klein en ontvangt uitsluitend Franse zenders. Bedden erg hard. In de winter (december) was het hier bijna niet warm te krijgen!

Wij waren hier afgelopen jaarwisseling in de veronderstelling dat het een vuurwerkvrij park zou zijn (doodsbange hond), maar helaas ... een stel van het park nota bene vond het nodig net naast de ingang flink te knallen. Dus voor ons dit park ook niet meer.

De omgeving is wel prachtig ...

• 1Activiteiten
    • 4Onderkomen

Gereisd met partner in maart 2016

• 8Hilde02-09-2016

Rustgevend

Het huisje dat wij hadden was proper, de douche en de keuken waren recent vernieuwd. Het is geen nieuwbouw, maar dat verwachtten wij ook niet... Het park zelf was zéér rustig gelegen, we konden van daaruit gaan fietsen of wandelen. In Waulsort zelf ontdekten we Villa 1900, een tof initiatief! Voor ons was het park de juiste plek om "actief te ontspannen"... Alleen jammer dat het "onthaal" kilometers verder ligt...

• 9Activiteiten

Gereisd met partner in augustus 2016

• 1Hans13-08-2016

Je reinste afzetterij, nooit meer!

Hele mooie omgeving, veel bezienswaardigheden. Het huisje was ronduit smerig te noemen, van schaamhaar in de beschimmelde douche/ waskuip, tot kringen in matrassen die getuigen van seksueel verkeer van vorige bezoekers. Er worden wel 60€ schoonmaakkosten in rekening gebracht. Waarvoor eigenlijk? Deze huisjes zijn rijp voor de sloop, een antikraakwacht zal hier niet eens genoegen mee nemen. De advertenties geven geen realistisch beeld, van de daadwerkelijke situatie

• 1Onderkomen
    • 1Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Margje22-09-2015

Ontzettend leuke vakantie gehad !

samen met mijn vriend een midweek naar waulsort geweest. Ontzettend mooie omgeving. Als je van wandelen houd ben je hier goed ! Huisje moet je niet veel verwachten .. Maar het heeft alles ! Zou niet met kinderen in het huisje willen zitten. Daar voor is het echt te klein en te snel vies. Het dorpje dinant is prachtig echt ontzettend genoten daar. Waulsort is ook 20 min van Frankrijk dus om daar nog rond te snuffelen is zeker te doen

• 3van der Valk11-09-2015

Slecht

Huisje was vochtig, vies en ongezellig ! teveel onder de bomen en nauwelijks uitzicht. Zeer slechte bedden. Vies balcon en vies rooster op de buitenhaard. Nee voor ons NOOIT meer !

• 2Onderkomen
    • 2Activiteiten

• 6Theo Beeckmans05-09-2015

Zoals steeds goed

Naar Waulsort ga je om de prijs en/of de rust. Er zijn geen winkels (meer) in het dorpje. De bungalows zijn, naargelang de eigenaar goed onderhouden. Geen luxe. Er is geen receptie, daarvoor moet je naar Domain de Bonsoy, toch een goede 5 km. Maar het heeft een prachtig uitzichtpunt op het mooiste deel van de Maas, ligt dichtbij Dinant en veel andere prettige plaatsen. Het zwemdokje (enkel in Juli en Augustus) was goed onderhouden. Het was mijn 9de keer op dit domein, dus geen verrassingen meer!

• 6Onderkomen
    • 2Activiteiten

• 5Marco08-07-2015

Het grote huis Thallass Haut erg mooi maar

Wij zijn een weekje geweest in Thalss Haut, de welness groepsaccommodatie van dit park. Mooi gerenoveerd gebouw met het zwembad onder je balkon. Goede matrassen, ruime kamers. De kookgelegenheid is prima. Servies in overvloed. Let op 1000,= borg! Heeft me 4 telefoontjes gekost om dit uiteindelijk teruggestort te krijgen. Er was wat misgegaan. Kan gebeuren. Het chloorgehalte van de (hele grote en mooie) jacuzzi was erg hoog. Veel jeuk en gebleekte zwemkleding. De meegebrachte teststrips gaven extreem veel chloor en PH aan. Na enkele dagen gemeld, maar het bleef extreem. Het duurt erg lang voordat de sauna warm is. Er zijn prachtige wandeltochten in de omgeving te maken. Vlak bij Dinant, dus survival-activiteiten ook om de hoek.

Gereisd met vrienden in mei 2015

9 tips over Vakantiepark Waulsort

• Shanna Riemersma, 26-08-2013

Neem een eigen pan mee! Er zit helemaal geen antiaanbaklaag in deze pannen. Wij hebben een pan moeten kopen.

• Bezoeker vakantiepark Waulsort, 20-07-2013
    • Neem een koekenpan mee
    • Mooi uitzichtpunt aan het eind van het park (pad omhoog bij bungalow 32)
    • Verwacht niet alle luxe en comfort, maar wees tevreden met wat de bungalow biedt.
    • Heb je een vraag, bel gerust met receptie. Praten redelijk goed Nederlands.
    • Misschien nadeel: Sleutel op ander park ophalen ongeveer 8km van Waulsort. Maar voor ons was het geen probleem.

• j dinnissen, 11-02-2013

mooi stadje in de buurt: Dinant

2 vragen over Vakantiepark Waulsort

• jeroen, 16-04-2017

welke talen.

welke talen word er gesproken. vooral bij de receptie.

• Saer, 21-06-2014

Zwemmen in de buurt?

Wie weet of je hier in de buurt in een meer of rivier kan zwemmen? Of een (binnen) zwembad in de buurt? Het moet wel met kleine kinderen mogelijk zijn, dus ondiep water of langzaam dieper worden. Ik weet dat er genoeg rivieren in de buurt in de bergen zijn, maar weet niet meer precies waar..?

Dick Piket, 06-09-2014

Het park heeft een mooi en schoon buitenbad

Vakantiepark Waulsort info

• BBQToegestaan