Vakantiepark Waulsort

Erg leuk

Danielle
24-8-2017
  • Onderkomen8

We zijn hier naartoe gekomen met twee volwassenen, 1 zoon van 15 en twee honden. Huisjes zijn klein maar schoon en er zit een prima uitgerust keukentje in en goede bedden. Er is een goed werkende WiFi in het huisje.Het park is erg rustig. Huisjes staan tussen de bomen. Op kleine afstand van Dinant en Givet (Frankrijk).

Zwembadje schoon maar koud.

We gehhen ons hier echt heerlijk vermaakt . Er zijn echt heel veel leuke activiteiten in de omgeving! (Bijvoorbeeld terr altitude in Frankrijk)

Simpel en rustig.

Hille
18-8-2017
  • Onderkomen7

Voor de rust zit je daar geweldig goed. Huisjes zijn gedateerd maar ons huisje had alles wat we nodig hadden. En we zaten op een hele rustige plek voor uitstapjes ben je overal heel dichtbij bijvoorbeeld bij dinant en rochefort en frankrijk is ook dichtbij voor de boodschappen (6km). De uitzichten over de maasvallei zijn geweldig. Verwacht alleen geen luxe. Daar is de prijs ook niet na. Veel leuke paden om te wandelen en mooie bossen. In waulsort zelf is echt helemaal niks te beleven het is wel een prachtig dorpje om te bezoeken. En natuurlijk dinant niet te vergeten. Al met al een prima vakantie gehad.

Erg mooie omgeving !

Mark
2-8-2017
  • Onderkomen7

Rustig park mooi gelegen.

Prachtige omgeving midden in de bossen langs de Maas.

Vlakbij Dinant mooie stad met 10 min rijden ben je bij een supermarkt.

Huisjes zijn simpel maar alles wat je nodig heb bij de hand.

Honden mogen bijna overal mee naar toe !

Mooi rustig zwembad en leuk speel tuintje voor de kinderen.

Mooi park als je van rust houd omgeving is schitterend .

We hebben een aantal aanbieders voor Waulsort voor je op een rij gezet:

Voor deze prijs kun je ook niet meer verwachten

Angélique
1-1-2017
  • Activiteiten1
  • Onderkomen4

Huisjes zeer gedateerd en slecht onderhouden. Tv erg klein en ontvangt uitsluitend Franse zenders. Bedden erg hard. In de winter (december) was het hier bijna niet warm te krijgen!

Wij waren hier afgelopen jaarwisseling in de veronderstelling dat het een vuurwerkvrij park zou zijn (doodsbange hond), maar helaas ... een stel van het park nota bene vond het nodig net naast de ingang flink te knallen. Dus voor ons dit park ook niet meer.

De omgeving is wel prachtig ...

Rustgevend

Hilde
2-9-2016
  • Activiteiten9

Het huisje dat wij hadden was proper, de douche en de keuken waren recent vernieuwd. Het is geen nieuwbouw, maar dat verwachtten wij ook niet... Het park zelf was zéér rustig gelegen, we konden van daaruit gaan fietsen of wandelen. In Waulsort zelf ontdekten we Villa 1900, een tof initiatief! Voor ons was het park de juiste plek om "actief te ontspannen"... Alleen jammer dat het "onthaal" kilometers verder ligt...

Je reinste afzetterij, nooit meer!

Hans
13-8-2016
  • Activiteiten1
  • Onderkomen1

Hele mooie omgeving, veel bezienswaardigheden.

Het huisje was ronduit smerig te noemen, van schaamhaar in de beschimmelde douche/ waskuip, tot kringen in matrassen die getuigen van seksueel verkeer van vorige bezoekers.

Er worden wel 60€ schoonmaakkosten in rekening gebracht. Waarvoor eigenlijk? Deze huisjes zijn rijp voor de sloop, een antikraakwacht zal hier niet eens genoegen mee nemen. De advertenties geven geen realistisch beeld, van de daadwerkelijke situatie

Ontzettend leuke vakantie gehad !

Margje
22-9-2015
  • Onderkomen7

samen met mijn vriend een midweek naar waulsort geweest. Ontzettend mooie omgeving. Als je van wandelen houd ben je hier goed ! Huisje moet je niet veel verwachten .. Maar het heeft alles ! Zou niet met kinderen in het huisje willen zitten. Daar voor is het echt te klein en te snel vies. Het dorpje dinant is prachtig echt ontzettend genoten daar. Waulsort is ook 20 min van Frankrijk dus om daar nog rond te snuffelen is zeker te doen

Slecht

van der Valk
11-9-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen2

Huisje was vochtig, vies en ongezellig ! teveel onder de bomen en nauwelijks uitzicht. Zeer slechte bedden. Vies balcon en vies rooster op de buitenhaard.

Nee voor ons NOOIT meer !

Zoals steeds goed

Theo Beeckmans
5-9-2015
  • Activiteiten2
  • Onderkomen6

Naar Waulsort ga je om de prijs en/of de rust. Er zijn geen winkels (meer) in het dorpje.

De bungalows zijn, naargelang de eigenaar goed onderhouden. Geen luxe.

Er is geen receptie, daarvoor moet je naar Domain de Bonsoy, toch een goede 5 km.

Maar het heeft een prachtig uitzichtpunt op het mooiste deel van de Maas, ligt dichtbij Dinant en veel andere prettige plaatsen.

Het zwemdokje (enkel in Juli en Augustus) was goed onderhouden.

Het was mijn 9de keer op dit domein, dus geen verrassingen meer!

• Onderkomen7

Wij zijn een weekje geweest in Thalss Haut, de welness groepsaccommodatie van dit park. Mooi gerenoveerd gebouw met het zwembad onder je balkon. Goede matrassen, ruime kamers. De kookgelegenheid is prima. Servies in overvloed. Let op 1000,= borg! Heeft me 4 telefoontjes gekost om dit uiteindelijk teruggestort te krijgen. Er was wat misgegaan. Kan gebeuren. Het chloorgehalte van de (hele grote en mooie) jacuzzi was erg hoog. Veel jeuk en gebleekte zwemkleding. De meegebrachte teststrips gaven extreem veel chloor en PH aan. Na enkele dagen gemeld, maar het bleef extreem. Het duurt erg lang voordat de sauna warm is. Er zijn prachtige wandeltochten in de omgeving te maken. Vlak bij Dinant, dus survival-activiteiten ook om de hoek.

We hebben een aantal aanbieders voor Waulsort voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Waulsort in Waulsort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Waulsort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Waulsort scoort een 6.03 uit 10 op basis van 87 reviews.