Vakantiehuis Bonjour Cerise

3 reviews over Vakantiehuis Bonjour Cerise in het Nederlands

Een aanrader.

Jan
13-12-2009

Ruim huis,op elke kamer is er een badkamer.we zijn er al 2 maal geweest en de streek is ook prachtig

Gereisd Met vrienden in december 2009
2008

mooi en gezellig hui maar iets te veel huisdieren ook de

nina
11-6-2008

mooi en gezellig hui maar iets te veel huisdieren (spinnenwebben) ook de BBQ is te vuil om op te bakken, maar het huis is zeer praktisch veel ruimte alle materialen in de keuken aanwezig die ge nodig hebt ,we hebben er een zeer tof week)end gehad en is voor herhaling vatbaar

Gereisd Familie in juni 2008

heel fijne en gezellige woning,maar mag wel eens met de de

nina
11-6-2008

heel fijne en gezellige woning,maar mag wel eens met de spinnenborstel rond gegaan worden,en de BBQ is ook niet proper om op te bakken ,voor de rest is alle comfort aanwezig,alleen de traitteurvoorziening viel ook tegen voor dat bedrag, 15 euro is wel veel voor een soort hutsepot dat we kregen ,met een taart van geitekaas en peren als voorgerecht en een pintje met rabarder,bosbessen,aardbeien en gemalen koekjes er op als dessert ,dat was wel tegen gevallen,maar voor de rest is alles prima

Gereisd Familie in juni 2008

Vakantiehuis info