Géén boekingskosten

Theo Lognard

Bed & Breakfast
BelgiëNamenVresse Sur Semois

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Theo Lognard voor je op een rij gezet:

9.2FenomenaalScore uit 111 reviews

Meer bed & breakfast info

111 Reviews over Theo Lognard

• 7joanna09-08-2018

nice B&B

aangename b&b met vriendelijke gastvrouw met twee lieve honden, hier vind je echt een ardense sfeer, gemoedelijk en gezellig .Als je slecht ter been bent kan je best vragen naar een kamer beneden want er zijn wat kleine trapjes. Er is een grote tuin en een terras waar je na een wandeling verschilllende biertjes en andere drankjes kunt nuttigen. Het ontbijt is ook uitgebreid en verzorgt. De gastrouw helpt je graag verder als je iets wil bezoeken in de omgeving en er is ook een wandelkaart ter beschikking. Het zwembad was defect toen wij er waren en dat was jammer . De omgeving is rustig en je kan er echt tot rust komen. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen

• 10Gerda Proctor09-07-2018

Fantastisch!

Mijn man en ik komen al jaren, meerdere malen per jaar, een weekendje logeren bij Hanneke. We voelen ons daar zeer op ons gemak en worden aan alle kanten verwend met heerlijke ontbijtjes, schone kamers, wifi en gezelligheid. Daar dragen de honden, Jane en Duffy, ook aan bij.

• 10Henk Jurgens21-10-2017

Komen zeker terug

Enorme rustig. prettige bediening. Schitterende wandelomgeving.

• 10Eddy & Marleen20-09-2017

Altijd blij om er terug te keren !

Van onze kant geen enkele negatieve opmerking. We komen ondertussen al enkele jaren bij Hanneke en dit zowel in de lente als in de herfst steeds voor 3 overnachtingen met ontbijt en voelen ons daar echt kind aan huis ! Het ontbijt is zeer lekker en uitgebreid qua keuze. Voor mijn part een echte aanrader.

• 9Vivianne Smout14-09-2017

Gezellig, warm en rustgevend.

Een fijne b&b waar je in alle rust kunt genieten van de omgeving en daarna thuis kunt komen. Ook met kinderen! Fijne kamers een goed ontbijt en een lekker biertje als je daar komt na een leuke dag in deze mooie omgeving. Echt een aanrader.

• 9Sebas van Bokhoven14-05-2017

Super mooie plek en zeer aangenaam verblijf!

Eigenlijk hoef je niet veel te vertellen.. maar beleven. En een belevenis is het hoor! Geweldig lieve gastvrouw Hanneke die alles tot in de puntjes verzorgd. De "Kabouter Route" oftewel de "Feeën Route" geeft je een prachtig Panorama over het mooie Dorpje La Fôret" het meest pitoreske dorpje in de Ardennen. Enjoy!

• 10S_Post25-09-2016

Heerlijk ontspannen, geweldige B&B!

Wij hebben met ons gezin in augustus heerlijk genoten hier. Hanneke is een top gastvrouw en had samen met Philip een geweldige barbecue geregeld. Ook voor onze dochter (2 jaar) is alle ruimte en vrijheid. De kamers zijn schoon en ruim genoeg en (last but not least) is er een flink aanbod aan heerlijke Belgische biertjes beschikbaar!

• 8Erik en Ankie01-09-2016

Een sfeervolle locatie in een mooie omgeving.

Veel verschillende plekjes binnen waar je kunt zitten om te ontspannen na een actieve dag, maar ook buiten veel verschillende terassen. Zo is er een mooie plek onder de platanen of op het terras voor het huis. Warme ontvangst door Hanneke met twee lieve trouwe honden. Je voelt je er meteen welkom. Er zijn verschillende soorten kamers van wat eenvoudige tot wat luxere met een heerlijke douche. 's Morgens staat er een heel compleet ontbijt voor je klaar!

• 10G.29-08-2016

Authentiek en relaxt

Wij voelen ons daar volledig thuis. Een deken van rust!

• 10Jelle Post29-08-2016

Super fijne b&b

Super locatie met een super service. Lekker relaxed binnen zitten in de woonkamer of buiten in de schaduw van de platanen onder het genot van o.a. diverse speciaal biertjes en gekoelde frisdrank. Ontbijt wordt goed geregeld, er is altijd genoeg. Kamers zijn super mooi en er zitten ook mooie badkamers bij. Vanuit de b&b kan je zo prachtige wandelingen maken en zo het dorp in voor een aantal restaurantjes. Hanneke zorgt perfect voor alles en iedereen. Samen met de 2 honden is het altijd gezellig.

Bed & Breakfast Theo Lognard info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Rue Sainte Agathe 70, 5550