Bed and Breakfast Theo Lognard

Met vrienden

nice B&B

joanna
9-8-2018

aangename b&b met vriendelijke gastvrouw met twee lieve honden, hier vind je echt een ardense sfeer, gemoedelijk en gezellig .Als je slecht ter been bent kan je best vragen naar een kamer beneden want er zijn wat kleine trapjes. Er is een grote tuin en een terras waar je na een wandeling verschilllende biertjes en andere drankjes kunt nuttigen. Het ontbijt is ook uitgebreid en verzorgt. De gastrouw helpt je graag verder als je iets wil bezoeken in de omgeving en er is ook een wandelkaart ter beschikking. Het zwembad was defect toen wij er waren en dat was jammer . De omgeving is rustig en je kan er echt tot rust komen. Wij gaan hier zeker nog eens terugkomen

Fantastisch!

Gerda Proctor
9-7-2018

Mijn man en ik komen al jaren, meerdere malen per jaar, een weekendje logeren bij Hanneke. We voelen ons daar zeer op ons gemak en worden aan alle kanten verwend met heerlijke ontbijtjes, schone kamers, wifi en gezelligheid. Daar dragen de honden, Jane en Duffy, ook aan bij.

Komen zeker terug

Henk Jurgens
21-10-2017

Enorme rustig. prettige bediening. Schitterende wandelomgeving.

Altijd blij om er terug te keren !

Eddy & Marleen
20-9-2017

Van onze kant geen enkele negatieve opmerking. We komen ondertussen al enkele jaren bij Hanneke en dit zowel in de lente als in de herfst steeds voor 3 overnachtingen met ontbijt en voelen ons daar echt kind aan huis !

Het ontbijt is zeer lekker en uitgebreid qua keuze.

Voor mijn part een echte aanrader.

Gezellig, warm en rustgevend.

Vivianne Smout
14-9-2017

Een fijne b&b waar je in alle rust kunt genieten van de omgeving en daarna thuis kunt komen. Ook met kinderen! Fijne kamers een goed ontbijt en een lekker biertje als je daar komt na een leuke dag in deze mooie omgeving. Echt een aanrader.

Super mooie plek en zeer aangenaam verblijf!

Sebas van Bokhoven
14-5-2017

Eigenlijk hoef je niet veel te vertellen.. maar beleven. En een belevenis is het hoor! Geweldig lieve gastvrouw Hanneke die alles tot in de puntjes verzorgd. De "Kabouter Route" oftewel de "Feeën Route" geeft je een prachtig Panorama over het mooie Dorpje La Fôret" het meest pitoreske dorpje in de Ardennen. Enjoy!

Heerlijk ontspannen, geweldige B&B!

S_Post
25-9-2016

Wij hebben met ons gezin in augustus heerlijk genoten hier. Hanneke is een top gastvrouw en had samen met Philip een geweldige barbecue geregeld. Ook voor onze dochter (2 jaar) is alle ruimte en vrijheid. De kamers zijn schoon en ruim genoeg en (last but not least) is er een flink aanbod aan heerlijke Belgische biertjes beschikbaar!

Een sfeervolle locatie in een mooie omgeving.

Erik en Ankie
1-9-2016

Veel verschillende plekjes binnen waar je kunt zitten om te ontspannen na een actieve dag, maar ook buiten veel verschillende terassen. Zo is er een mooie plek onder de platanen of op het terras voor het huis.

Warme ontvangst door Hanneke met twee lieve trouwe honden. Je voelt je er meteen welkom.

Er zijn verschillende soorten kamers van wat eenvoudige tot wat luxere met een heerlijke douche.

's Morgens staat er een heel compleet ontbijt voor je klaar!

Authentiek en relaxt

G.
29-8-2016

Wij voelen ons daar volledig thuis. Een deken van rust!

Super fijne b&b

Jelle Post
29-8-2016

Super locatie met een super service. Lekker relaxed binnen zitten in de woonkamer of buiten in de schaduw van de platanen onder het genot van o.a. diverse speciaal biertjes en gekoelde frisdrank. Ontbijt wordt goed geregeld, er is altijd genoeg. Kamers zijn super mooi en er zitten ook mooie badkamers bij. Vanuit de b&b kan je zo prachtige wandelingen maken en zo het dorp in voor een aantal restaurantjes. Hanneke zorgt perfect voor alles en iedereen. Samen met de 2 honden is het altijd gezellig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Theo Lognard in Vresse Sur Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Theo Lognard zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.