Hotel L'Eau Vive

Hotel L'Eau Vive
7,5

11 tips over Hotel L'Eau Vive

Frederik, 31-7-2014
Restaurant van hotel zeker de moeite waard. Superlekker!!
van mourik, 4-5-2014
Vresse is een heel mooi maar klein dorpje, Bouillon is ook een mooie plaats, je kunt ook overal bij bakkerijen ontbijten of lunchen.
Bert, 5-1-2014
het diner in het hotel is een echte aanrader. we waren met een grote groep en niemand van ons had ooit zo lekker gegeten...

We hebben een aantal aanbieders voor L'Eau Vive voor je op een rij gezet:

Judith Dijkstra, 8-12-2013
Dineren in het restaurant is een "must", zeker om te proberen, 't zal niemand tegenvallen! Bezoekje aan Verdun! (in 2008 waren wij hier ook en dat was echt indrukwekkend). Gewoon met de auto de grens over en je komt eveneens een stukje historie tegen. Een wandeling langs de Semoise mag evenmin gemist worden. Denk bij de route over de snelweg van Brussel tot afslag Wellin wel aan de kuilen in de snelweg, zeker bij het wijzigen van rijbaan (hopelijk dat de politiek voor verandering zorgt)
Goldfart, 28-7-2013
Het dorpje zelf eens bezoeken, mooie plekjes aan het water. Zeker eens blijven eten in het restaurant van het hotel zelf.
melanie, 17-2-2013
Restaurant a table.prijs kwaliteit zeer goed.lekker en vriendelijl.

hans_7, 27-12-2012

Heerlijk gegeten bij Le Charme des Semois in Alle (6 km).

Wandelen: mooi verharde paden op de (Franse) weg naar Corbion/Bouillon.

erno-geert, 6-3-2012
Wij reserveerde rechtstreeks op hun eigen site,,,,,,,,,,,,,was iets goedkoper.
Lenneke Dekker, 31-12-2011
Wandelen in de omgeving. Het dorpje Vresse. Het stadje Bouillon is een aanrader met zijn kasteel en de roofvogelshow.
erno-geert, 19-10-2011
Beter rechtstreeks te boeken bij contact@eauvive.be vragen naar peter of hera.

We hebben een aantal aanbieders voor L'Eau Vive voor je op een rij gezet: