Hotel L'Eau Vive

180 reviews over Hotel L'Eau Vive in het Nederlands

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Luc Callaerts
2-10-2018

Vriendelijk personeel zowel Nederlands als Franstalig, nette kamers, lekkere eten.

Je stelt zelf je menu uit het rijke aanbod van schotels samen.

Zeer rustig gelegen met aan de achterzijde een klaterend riviertje.

Onze kamer lag op de tweede verdieping en had draadloos internet.

Zeer goed ontbijtbuffet met keuze uit verschillende broodjes.

Super hotel!

Claudia Jaspers
22-9-2018

Wij hadden een arrangement geboekt via touroperator met onze 5 maanden oude dochter. Geweldig leuk hotel, prima kamer en personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Babybedje stond klaar in de kamer en was ook opgedekt. Bed was goed en ook de badkamer prima. Wij verbleven in de 'kelder' met uitzicht op het terras aan de achterkant en het beekje. Savonds heerlijk gegeten in het restaurant, ook het ontbijt was goed en divers. Het was voor ons een 'tussendoor' hotel van het ene naar het andere vakantieadres, we hebben heerlijk genoten en gaan zeker eens terug! Wij bevelen dit hotel ook zeker aan bij onze vrienden en familie.

Tip: ga eens naar het stadje Bouillon, super leuk stadje waar je lekker om de rivier kunt wandelen

Vriendelijk personeel, gezellig hotel!

Van den Brink
26-4-2018

Mijn partner en ik verbleven van zondag tot dinsdag in het hotel. Voor een wandel- of een fietsroute moet je eerst langs de autoweg lopen, dit was jammer. Het hotel zelf ligt aan een stromend beekje, erg rustgevend om naar te luisteren. Bij aankomst kregen we 4 consumptie muntjes die we aan al het drinken dat ze serveerden uit mochten geven (dus ook aan likeuren) Onder andere zat er een 4 gangen diner bij de Reservering inbegrepen. De presentatie van het eten zag er geweldig uit! En de smaak was verrukkelijk! Wat een mooi gevonden combinaties in het gerecht. Ik ben hier enorm tevreden over!

De dag erna hebben we mountainbikes van het hotel geleend en n route gefietst in het bos. Daarna 10,5 km wezen kajakken in de buurt. Hele mooie omgeving! Genoeg plekjes om op te zoeken met een mooi uitzicht.

Elke ochtend heerlijk ontbeten met genoeg diversiteit.

Wie weet komen we nog eens!

HotelSpecials.nl

Twee maal maar geen drie

Roger VW
13-11-2017

Rustige ligging. Verouderd hotel, mooie nette kamer met badkamer maar wat aan de kleine kant. Vooral de badkamer met toilet is niet ruim en onvoldoende verluchting. Wildarrangement geboekt, maar moesten voor sommige wildkeuzes toch nog opleg betalen. Groenten en aardappelen (kroketten-kastanjepuree) werd geserveerd bij iedere schotel. Zowel bij hinde, haas, forel of noordzeetong. Culinair is het zeker geen hoogvlieger.(4/10)

Heerlijk gegeten!

S ten Kate
23-9-2017

Wij zaten in een ander hotel vlakbij, waar we niet wilden eten. Onderweg stuitten we op dit hotel. Fijne sfeer, goede service, vlotte bediening in Frans of Nederlands en vast nog meerdere talen. Goede prijs voor goede gerechten. Ook de toiletten waren keurig. Wij komen zeker nog eens terug en boeken dan wèl een kamer hier.

Prima hotel in een fijne omgeving

WK
23-8-2017

Prima hotelkamers met een groot en zacht bed (je houdt ervan of niet ;-) ) Het is er 's avonds en 's nachts super stil, fijn voor de nachtrust. Honden worden toegelaten in het hotel, maar hier hebben wij geen last van gehad. Ontbijt is oké, broodjes, croissantjes, yoghurtjes, niet heel uitgebreid maar goed genoeg om een goede bodem te leggen voor een stevige wandeling in de prachtige omgeving.

Bohan, dorpje verderop leeft iets meer en ook Rochehaut is de moeite waard voor een bezoekje. Maar geniet vooral van alle wandelingen in de bossen en langs de Semois (bij het VVV, in het dorpje zelf, helpen ze je graag op weg). En ga kajakken, de rivier is absoluut niet wild dus je kunt lekker op je gemak bootje varen. Na alle inspanningen kun je op een heerlijk ligbed in de tuin van het hotel genieten van de zon en je boek!

Helaas, 2e keer en nu nooit meer

JHF
15-6-2017

Mooi hotel, bediening en receptie, naar wens in meerdere talen, goed restaurant wij hadden een, mooie badkamer en schoon, hele mooie omgeving met vriendelijk mensen. Echter alles was minder ten opzichte van mei 2016, er wordt stevig bezuinigd, tot op de bekertjes op de wastafel, ook op het ontbijt wordt bezuinigd, 3 dage te hard gebakken broodjes .Nee tweede keer was een keer teveel

geen aanrader

danny
20-2-2017

ontvangst en personeel is oké, hotel oogt eerder ouderwets, kamers nogal klein vooral de badkamerruimte, bedden oké, lekker ontspannen in het hotel is nogal overroepen gezien het hondengeblaf waarmee men gewekt wordt en waar men kan van genieten als hun baasjes in de eetzaal zijn en de honden in de kamer, ook leuk wanneer ze mekaar ontmoeten, ik dacht niet te logeren in een hotel maar eerder in een hondenasiel (uitbaatster bood wel haar excuses aan en zegt dat ze vooraf de karakters van de honden niet kent ...?), honden hoeven niet in een hotel !, culinaire verwennerij zou ik niet durven zeggen, het eten is er gewoon en volgens ons veel te weinig groenten, echt raar : veel gasten nemen enkel kamer met ontbijt...biertjes in bar zijn allemaal op kamertemperatuur ???

Gewoon

van den bosch jan
10-10-2016

Het ontvangst was koel.Het diner 's avonds en als ook de drank waren vrij duur.

Ook het ontbijt was koel de tafel was niet gedekt je moest zelf uw bord en bestek gaan halen.

De kamer was ook vrij klein.Alleen de omgeving maakte alles goed.

In Vresse zelf kon je wel goed en vrij goedkoop eten.

Fijn om hier te genieten van de bossen en dorpjes

Vic & Margot
3-7-2016

Parkeren ging prima, ontvangst prima, het hotel is drie sterren en dat is ook zo.

Het bed was "king size", maar de badkamer en vooral de douche heeft aandacht nodig. De plastic bodem van de douchecabine deukt in en de douche zelf was een straaltje, net genoeg, eerder te weinig. De rust is heerlijk, niets van andere gasten gemerkt.

Het diner was prima verzorgd, net als het ontbijt, in de buurt van het hotel is het goed wandelen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel L'Eau Vive in Vresse Sur Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel L'Eau Vive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.