Hotel L'Eau Vivestersterster

189 reviews over Hotel L'Eau Vive

• 2018
    10Luc Callaerts02-10-2018

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Vriendelijk personeel zowel Nederlands als Franstalig, nette kamers, lekkere eten. Je stelt zelf je menu uit het rijke aanbod van schotels samen. Zeer rustig gelegen met aan de achterzijde een klaterend riviertje. Onze kamer lag op de tweede verdieping en had draadloos internet. Zeer goed ontbijtbuffet met keuze uit verschillende broodjes.

Gereisd met partner in september 2018

• 9Claudia Jaspers22-09-2018

Super hotel!

Wij hadden een arrangement geboekt via touroperator met onze 5 maanden oude dochter. Geweldig leuk hotel, prima kamer en personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Babybedje stond klaar in de kamer en was ook opgedekt. Bed was goed en ook de badkamer prima. Wij verbleven in de 'kelder' met uitzicht op het terras aan de achterkant en het beekje. Savonds heerlijk gegeten in het restaurant, ook het ontbijt was goed en divers. Het was voor ons een 'tussendoor' hotel van het ene naar het andere vakantieadres, we hebben heerlijk genoten en gaan zeker eens terug! Wij bevelen dit hotel ook zeker aan bij onze vrienden en familie.

Tip: ga eens naar het stadje Bouillon, super leuk stadje waar je lekker om de rivier kunt wandelen

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

• 8Van den Brink26-04-2018

Vriendelijk personeel, gezellig hotel!

Mijn partner en ik verbleven van zondag tot dinsdag in het hotel. Voor een wandel- of een fietsroute moet je eerst langs de autoweg lopen, dit was jammer. Het hotel zelf ligt aan een stromend beekje, erg rustgevend om naar te luisteren. Bij aankomst kregen we 4 consumptie muntjes die we aan al het drinken dat ze serveerden uit mochten geven (dus ook aan likeuren) Onder andere zat er een 4 gangen diner bij de Reservering inbegrepen. De presentatie van het eten zag er geweldig uit! En de smaak was verrukkelijk! Wat een mooi gevonden combinaties in het gerecht. Ik ben hier enorm tevreden over! De dag erna hebben we mountainbikes van het hotel geleend en n route gefietst in het bos. Daarna 10,5 km wezen kajakken in de buurt. Hele mooie omgeving! Genoeg plekjes om op te zoeken met een mooi uitzicht. Elke ochtend heerlijk ontbeten met genoeg diversiteit. Wie weet komen we nog eens!

Gereisd met partner in april 2018

• Oude reviews

6Roger VW13-11-2017

Twee maal maar geen drie

Rustige ligging. Verouderd hotel, mooie nette kamer met badkamer maar wat aan de kleine kant. Vooral de badkamer met toilet is niet ruim en onvoldoende verluchting. Wildarrangement geboekt, maar moesten voor sommige wildkeuzes toch nog opleg betalen. Groenten en aardappelen (kroketten-kastanjepuree) werd geserveerd bij iedere schotel. Zowel bij hinde, haas, forel of noordzeetong. Culinair is het zeker geen hoogvlieger.(4/10)

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9S ten Kate23-09-2017

Heerlijk gegeten!

Wij zaten in een ander hotel vlakbij, waar we niet wilden eten. Onderweg stuitten we op dit hotel. Fijne sfeer, goede service, vlotte bediening in Frans of Nederlands en vast nog meerdere talen. Goede prijs voor goede gerechten. Ook de toiletten waren keurig. Wij komen zeker nog eens terug en boeken dan wèl een kamer hier.

Gereisd met partner in september 2017

• 7WK23-08-2017

Prima hotel in een fijne omgeving

Prima hotelkamers met een groot en zacht bed (je houdt ervan of niet ;-) ) Het is er 's avonds en 's nachts super stil, fijn voor de nachtrust. Honden worden toegelaten in het hotel, maar hier hebben wij geen last van gehad. Ontbijt is oké, broodjes, croissantjes, yoghurtjes, niet heel uitgebreid maar goed genoeg om een goede bodem te leggen voor een stevige wandeling in de prachtige omgeving. Bohan, dorpje verderop leeft iets meer en ook Rochehaut is de moeite waard voor een bezoekje. Maar geniet vooral van alle wandelingen in de bossen en langs de Semois (bij het VVV, in het dorpje zelf, helpen ze je graag op weg). En ga kajakken, de rivier is absoluut niet wild dus je kunt lekker op je gemak bootje varen. Na alle inspanningen kun je op een heerlijk ligbed in de tuin van het hotel genieten van de zon en je boek!

Gereisd met partner in augustus 2017

• 6JHF15-06-2017

Helaas, 2e keer en nu nooit meer

Mooi hotel, bediening en receptie, naar wens in meerdere talen, goed restaurant wij hadden een, mooie badkamer en schoon, hele mooie omgeving met vriendelijk mensen. Echter alles was minder ten opzichte van mei 2016, er wordt stevig bezuinigd, tot op de bekertjes op de wastafel, ook op het ontbijt wordt bezuinigd, 3 dage te hard gebakken broodjes .Nee tweede keer was een keer teveel

Gereisd met partner in juni 2017

• 6danny20-02-2017

geen aanrader

ontvangst en personeel is oké, hotel oogt eerder ouderwets, kamers nogal klein vooral de badkamerruimte, bedden oké, lekker ontspannen in het hotel is nogal overroepen gezien het hondengeblaf waarmee men gewekt wordt en waar men kan van genieten als hun baasjes in de eetzaal zijn en de honden in de kamer, ook leuk wanneer ze mekaar ontmoeten, ik dacht niet te logeren in een hotel maar eerder in een hondenasiel (uitbaatster bood wel haar excuses aan en zegt dat ze vooraf de karakters van de honden niet kent ...?), honden hoeven niet in een hotel !, culinaire verwennerij zou ik niet durven zeggen, het eten is er gewoon en volgens ons veel te weinig groenten, echt raar : veel gasten nemen enkel kamer met ontbijt...biertjes in bar zijn allemaal op kamertemperatuur ???

Gereisd met partner in februari 2017

• 7van den bosch jan10-10-2016

Gewoon

Het ontvangst was koel.Het diner 's avonds en als ook de drank waren vrij duur. Ook het ontbijt was koel de tafel was niet gedekt je moest zelf uw bord en bestek gaan halen. De kamer was ook vrij klein.Alleen de omgeving maakte alles goed. In Vresse zelf kon je wel goed en vrij goedkoop eten.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 7Vic & Margot03-07-2016

Fijn om hier te genieten van de bossen en dorpjes

Parkeren ging prima, ontvangst prima, het hotel is drie sterren en dat is ook zo. Het bed was "king size", maar de badkamer en vooral de douche heeft aandacht nodig. De plastic bodem van de douchecabine deukt in en de douche zelf was een straaltje, net genoeg, eerder te weinig. De rust is heerlijk, niets van andere gasten gemerkt. Het diner was prima verzorgd, net als het ontbijt, in de buurt van het hotel is het goed wandelen.

Gereisd met partner in juni 2016

11 tips over Hotel L'Eau Vive

• van mourik, 04-05-2014

Vresse is een heel mooi maar klein dorpje, Bouillon is ook een mooie plaats, je kunt ook overal bij bakkerijen ontbijten of lunchen.

• Bert, 05-01-2014

het diner in het hotel is een echte aanrader. we waren met een grote groep en niemand van ons had ooit zo lekker gegeten...

• Judith Dijkstra, 08-12-2013

Dineren in het restaurant is een "must", zeker om te proberen, 't zal niemand tegenvallen! Bezoekje aan Verdun! (in 2008 waren wij hier ook en dat was echt indrukwekkend). Gewoon met de auto de grens over en je komt eveneens een stukje historie tegen. Een wandeling langs de Semoise mag evenmin gemist worden. Denk bij de route over de snelweg van Brussel tot afslag Wellin wel aan de kuilen in de snelweg, zeker bij het wijzigen van rijbaan (hopelijk dat de politiek voor verandering zorgt)

0 vragen over Hotel L'Eau Vive

Hotel L'Eau Vive info

• Aantal sterrenstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten