Géén boekingskosten

Meer bed & breakfast info

5 Reviews over Le Nid Doux

• 10Eva26-08-2019

Super toffe b&b

Een prachtige omgeving , mooie en propere kamers, heerlijk eten en fijne mensen, we zijn ongelooflijk goed ontvangen door Veerle en Steven en ook de kinderen voelde zich meteen thuis . Wij gaan zeker nog is terug echt helemaal top!

• 8Fam.Heyns05-11-2018

Super!

Schuif zeker aan bij de gasten-tafel!Gastronomisch diner gemaakt door de patron des huizes is fenomenaal .

• 9Wendy en Bert12-04-2018

Een super verblijf!

We hadden een cadeaubox ontvangen en besloten te boeken bij Le Nid Doux. Een keuze die we ons zeker niet hebben beklaagd! De kamer was ruim en proper en de omgeving was prachtig en rustgevend met veel wandelmogelijkheden.

Op de website van Le Nid Doux, hadden we gezien dat je de mogelijkheid had om te kiezen voor een wandelarrangement: welkomstdrankje, 3-gangen menu, ontbijt en een lunchpakket. Deze optie hebben we dan ook genomen. Het diner was fantastisch! Zo lekker hebben we op restaurant vaak zelfs nog niet gegeten. Echt heerlijk, mooi gepresenteerd en zeker voldoende. Bij het ontbijt ontbrak ons ook niks. Zeker voldoende keuze en lekker. Het lunchpakket was ook weer super! Zo lekker zelfs dat ik gevraagd heb naar een recept voor de wrap die we hadden meegekregen :-)

Steven en Veerle zijn hele lieve, vriendelijke en hartelijke mensen die je zeker welkom doen voelen. We raden deze B&B dan ook ten sterkste aan en zullen zelf ook zeker nog eens terugkomen.

Bedankt Steven en Veerle!

• 10Van den Broeck15-01-2018

Dit is meer dan fantastisch :)

Ik kan hier geen enkele negatieve commentaar over geven. Wij zijn zeer warm en goed ontvangen geweest. Steven en Veerle zijn zeer aangename mensen en geven je direct een warm thuisgevoel. Kamers zijn perfect in orde. Zeer goede douches. Wij werden op een zeer hoog niveau culinaire verwend met het avondeten als ook met het ontbijt. Vers huisgemaakte confituren en andere vers huisgemaakte verrassingen tijdens het avondeten en het ontbijt. Om je vingers van af te likken. Terwijl Steven tovert met het eten in de keuken word je door Veerle aan de tafel met klasse bedient. Veerle is een zeer goede warme gastvrouw. Steven en Veerle weten hoe ze de mensen moeten ontvangen in hun B&B. Daar hebben wij volop van genoten. De B&B ligt zeer mooi en rustig gelegen. Wij komen zeker terug. Zo'n fantastische plek. Doe zo voort !! P.s: We kunnen nog geen cijfer voor het zwembad geven daar wij in januari zijn geweest. Maar dat zag er zeker ok uit :).

• 9Filip16-12-2017

Zalig

Super rustige ligging, en culinair verwend door hartelijke uitbaters. Een echte aanrader voor wie van de natuur en lekker tafelen graag geniet.

Bed & Breakfast Le Nid Doux info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden