Camping Domaine Le Cheslé

Camping Info

Meer campinginfo

57 reviews over Camping Domaine Le Cheslé

• 8Trix27-10-2005

Een aanrader voor mensen die rust zoeken.Grote plaatsen, geen auto's bij je plek, schoon sanitair, een heel aardige en gastvrije eigenares.Veel wandelmogelijkheden, en voor duikers veel te doen in de omgeving.

• 7Jongmans15-08-2005

Fijne camping voor wie van rust houdt. Gelukkig geen harde muziek of hangjongeren maar wel stilte na 22.00 uur. Prima.

• 8Dirk22-05-2005

Een mooie rustige camping, sanitair was heel maar zeker niet modern verder de ultime caming voor wanneer je voor rust komt gastvrouw hanneke sterk was altijd wel ergens op het terrein te vinden dus stond voor haar gasten klaar we hebben een fijne week gehad!

3 tips over Camping Domaine Le Cheslé

• RITA, 09-07-2013

Ideaal voor duikvereningen. Op ongeveer 15 tot 20 km van alle duikplaatsen in de buurt.

• Lydia Herremans, 26-08-2013

Zorg voor goede kaarten. Er is in de hele omgeving niets te koop. We moesten het doen met toeristenkaartjes.

• Pierre, 14-09-2014

Voor groepen met een low budget is dit een ideale camping op slechts 15 tot 30 minuten van duikstekken verwijderd. Let wel op dat in deze omgeving duikstekken niet altijd toegankelijk zijn in weekenden, of dat beheerders van duikstekken ineens op vakantie kunnen zijn/gaan.

0 vragen over Camping Domaine Le Cheslé

• Aantal campingplaatsen50 tot 200