6,2

53 reviews over Camping Domaine Le Cheslé in het Nederlands

gezellige camping in de mooie groene heuvels van België

Jorick
25-3-2008

gezellige camping in de mooie groene heuvels van België. wij hebben ons prima vermaakt met een boekje in de zon en hebben ook lekker genoten van de natuur.

Gereisd Familie in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een fantastisch verblijf gehad op deze heerlijke

duikteam waalwijk
25-3-2008

We hebben een fantastisch verblijf gehad op deze heerlijke camping. Wat ons erg beviel was de rust en de persoonlijke benadering. We mochten een kampvuur branden en hebben fantistische duiken gemaakt in de nabije omgeving. Er is voldoende prachtige natuur voor wandelingen in de omgeving.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor wie rust en natuur zoekt is dit dé ideale camping (Er

Wolter en Christina van Dreumel
22-3-2008

Voor wie rust en natuur zoekt is dit dé ideale camping (Er lopen damherten naast het campingterrein!) Wij hebben ons hier in ieder geval zeer goed kunnen ontspannen. Als wandelliefhebber kan je hier ook zeker terecht, maar ook voor duikers is het hier goed toeven dankzij de ligging! Wat de camping betreft: goede prijs kwaliteit verhouding.

Een aanrader!

Gereisd Met partner in maart 2008

Rustig gelegen, aangename camping, met vriendelijke leiding

frans
2-2-2008

Rustig gelegen, aangename camping, met vriendelijke leiding. Goed wandel gebied in mooie omgeving. Omgeving kent meerdere bezoekwaardige dorpen- atracties. Met name geschikt voor rustzoekers en gezinnen met jonge kinderen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Heerlijk midweek met de familie doorgebracht

Jan Domps
9-10-2007

Heerlijk midweek met de familie doorgebracht. Sanitair eenvoudig, doch schoon. Genoten van de rust en de mooie omgeving. Fijne gastvrouw. Een aanrader !

Gereisd Familie in september 2007

Wij zijn met de duikvereniging op deze camping geweest

Jeroen Andrea
26-9-2007

Wij zijn met de duikvereniging op deze camping geweest. Wij hebben een top weekend gehad. De huisjes zijn oud maar voor die prijs niet te klagen. Het sanitair is schoon en dat is erg belangrijk. De BBQ van zaterdag was verzogt en erg lekker. 's avond nagenieten bij het kampvuur viel ook goed in de smaak. Al met al en goede camping om te vertoeven en de duikplassen daaromheen te bezoeken.

Gereisd Met vrienden in september 2007

Wij zijn ook duikers, maar hebben toch al betere en in de

M. Looijmans
9-9-2007

Wij zijn ook duikers, maar hebben toch al betere en gezelligere campings in de buurt gehad. Camping onverzorgd en ongastvrij.

Advies: zeker niet reserveren want er is altijd wel plaats en reserveringskosten zijn belachelijk hoog. Wij moesten per gezin reserveren en mochten dit niet doen als groep.

Gereisd Met vrienden in Sun Sep 09 2007 18:36:47 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

caravan gehuurd voor 3 dagen kopjes vol schimmel ijskast

astrid
16-8-2007

caravan gehuurd voor 3 dagen kopjes vol schimmel ijskast vol schimmel muren vol vocht van de lekkage geen toilet in caravan.inderdaad om 10 uur stil als je de treinen niet meerekent die s,nacht,s langs reizen.

Gereisd Familie in augustus 2007

Wij als echte duikliefhebbers hebben het natuurlijk top

Familie Kruit
19-2-2007

Wij als echte duikliefhebbers hebben het natuurlijk top op deze camping. Er zijn meerdere duiklokaties in de omgeving. het is een gezellige, leuke en vriendelijke camping. Wij hebben het er erg naar ons zin! Wij komen weer!

Gereisd Anders in februari 2007
2005

In verhouding als je kijkt naar de prijs en wat je er voor

Truus
28-10-2005

In verhouding als je kijkt naar de prijs en wat je er voor krijgt, vinden wij het slecht.

Wat betreft rust om 10 uur, iedereen houd zich eraan behalve zijzelf.

Verder is het sanitair zeer ouderwets.

Gereisd Anders in oktober 2005

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Cheslé in Vogeneé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Cheslé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.