6,1

52 reviews over Camping Domaine Le Cheslé in het Nederlands

Onze droomplek in Belgie

Paul Becquevort
1-6-2010

Wij komen hier al enkele jaren, na een tocht langs tientallen andere campings in de Ardennnen, die ons niet bevielen, is dit voor ons een plaatje: prachtige omgeving, veel plaats, en vooral, een rustige camping, waar je nog op je 4 oren kan slapen. Zelfs na 2 of 3 dagen ben ik terug herboren. Maar denk eraan, mocht je komen, wees ook stil, kunnen we lekker verder genieten. Paul en Mieke, Mechelen.

Gereisd Met partner in januari 2010

zeer rustige camping, mooi gelegen

Eugenie de Bode
31-5-2010

campings domaine le cheslé is een fijne camping voor senioren en voor gezinnen met kleine kinderen. Je kunt in de omgeving heerlijk wandelen en fietsen (wel heuvelachtig). De ontvangst was zeer vriendelijk.

Gereisd Met partner in Wed May 19 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

super plek in de natuur

Hans klaasse
9-2-2010

Dit is nou echt een camping waar je als groep graag terug komt(zeker om te duiken)kortom vriendelijke ontvangst goede huivesting heerlijk eten en een prachtige omgeving.

Gereisd Met vrienden in Tue Sep 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Waardeloze, dure Camping

Familie Dijk
25-11-2009

ALs je omschrijving van camping is : een stuk gras met een wc in d ebuurt dan zit je hier goed. Er is niks, het is saai en de eigenaresse is enorm bits. Het landschap is wel mooi - maar ook daarvoor geldt dat het een beetje saai is!

De prijzen zijn wel hoog. WIj hadden voor een week geboekt en betaald en zijn na drie dagen weggegaan. We kregen geen geld terug - maar dat maakt niet uit: het was ons wel wat waard om hier weg te mogen!

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

Rust, ruimte, gastvrijheid.

Herman en Tineke
16-8-2009

Een camping in de heuvels net onder Charleroi. Verrassend mooie omgeving en zeer rustig. Kerkklokken in de verte, een vogel en verder rust! De camping biedt genoeg mooie plekken om te staan met de tent. Wij hadden bijna een privéplek achter op het terrein. Prachtig uitzicht. Leuke dorpjes in de omgeving en veel wandelpaden van dorp naar dorp, die vaak heel goed aangegeven staan. De camping was ook netjes onderhouden. Sanitair prima en de ontvangst heel gemoedelijk. Een camping die we doorgeven en waar we nog eens terug willen komen!

Gereisd Met partner in augustus 2009

Ideaal voor duiken in steengroeven en stuwmeren

Leo den Hartog
12-7-2009

Gemoedelijke camping waar je kan kamperen of een stacaravan huren. Toiletgebouwen zijn schoon en de camping is goed onderhouden. Een ideale camping als uitvalsbasis om in de omliggende steengroeven en stuwmeren te gaan duiken. Gebied is ook een mooi wandelgebied.

In het op enkele kilometers afstand gelegen dorpje Walcourt kan je goed eten, is een grote supermarkt met ruim assortiment en zijn een paar kroegjes waar je een lekker getapt belgisch biertje of iets anders kan drinken. Rondom de camping heb je binnen een half uur een aantal leuke duiklocaties. Onderwatersportvereniging Aqua-Holic Amersfoort (NL)

Gereisd Met vrienden in juli 2009

2008

Prima camping

W. Booltink
15-8-2008

Na het verblijf op de vorige camping een verademing. Voldoende plaats, voldoende water, mooie ligging in een prima omgeving.

Gereisd Met partner in augustus 2008

Rust en ruimte

Nicole
12-8-2008

Voor een gezin met kleine kinderen helemaal ok. Een hele ruime plek, leuke speelplaats in het zicht waar de kinderen zich goed kunnen vermaken. Goed sanitair, jammer dat je de douchestraal niet kunt stellen. Verder een meer in de buurt met zwem- en speelgelegenheid. Kortom, met mooi weer, wat wil je nog meer... Irene, we wensen je nog een leuke tijd toe!

Gereisd Familie in juli 2008

Domaine Le Chesle

Marijke en Pieter Sanders
24-7-2008

Wij zijn nu al verschillende keren op Domaine LC geweest en altijd tot volle tevredenheid. Prachtig gelegen midden in de natuur met leuke dorpen, steden en meren in de buurt. Kortom een fijne en vriendelijke camping waar we met plezier weer naar toe zullen gaan. Ook een leuk idee dat je bovenop een romeinse vesting staat. Die romeinen hadden het al in de gaten: prima plek om te onthaasten!

Gereisd Met partner in juni 2008

gezellige camping in de mooie groene heuvels van België

Jorick
25-3-2008

gezellige camping in de mooie groene heuvels van België. wij hebben ons prima vermaakt met een boekje in de zon en hebben ook lekker genoten van de natuur.

Gereisd Familie in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Cheslé in Vogeneé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Cheslé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.