Weer vandaag17°

52 reviews over Camping Domaine Le Cheslé in het Nederlands

dit nooit meer

Ivan
21-8-2012

de uitbater houd zich niet aan de afspraak. en als je in discussie gaat dan word hij agressief . We hadden met een groepje vrienden en de kinderen een reservatie gemaakt . Afspraak was dat we een kampvuur mochten maken. vrijdag avond was er geen probleem en zaterdagavond moest plots het vuur uit. We al 20jaar lang ieder jaar met de groep kamperen maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Gereisd met vrienden in Fri Aug 17 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi - Rustig

Luc
27-7-2012

Wat eerdere kampeerders neerschreven hebben wij zeker niet ervaren. En nochtans, wij vertrokken op 27 juli naar huis. Ze mogen mij steeds contacteren om hun ervaring mede te delen zodat wij onze mening kunnen herzien. Wij vonden het een rustige camping met prachtige kampeerplaatsen op een mooi grasveld. Eigenaar doet al wat hij kan om kampeerders te helpen. Zo hielp hij iemand met een lekke tent door een partytent bovenop de lekke tent te plaatsen. Wij gaan zeker nog terug om te zien of hun inzet vruchten afwerpt.

Gereisd met partner in Sun Jul 22 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer!

Wylin Lies
27-7-2012

Normaal gingen we voor 7 dagen, maar door de onvriendelijkheid zijn we 3 dagen eerder vertrokken

Gereisd met vrienden in januari 2012

Rustige camping

André
13-7-2011

Camping Le Cheslé is een mooi verzorgde camping midden in het groen. Het sanitair is oud, maar netjes. Douchen is appart te betalen (warm water) alhoewel de dagprijs toch ook niet van de laagste is. Er vertrekken wandelroutes vanop de camping. Mooie plaatsen gedeeltelijk afgebakend door een haag. Speeltuin is oud (en niet meer volgens de norm)

De ontvangst is dit jaar zeer vriendelijk in vergelijking met vorige!

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

Op onze fietstocht van Nederland naar Frankrijk kwamen wij toevallig op deze camping aan, waar wij zeer hartelijk werden ontvangen. Er was bijzonder veel ruimte om onze tent op te zetten. 's Avonds hebben wij gezellig met een paar campinggasten en de eigenaresse de WK finale voetbal gekeken. Vervolgens een heerlijke overnachting op deze rustige camping gehad.

Gereisd met partner in juli 2010

Een aanrader voor rustzoekers!

Jack Vreeke
11-8-2010

Rust! Op de terugweg, van een vakantie in de Dordogne, naar Nederland nog even een paar dagen een stop op Le Cheslé. Na een vriendelijke ontvangst, konden we ons installeren op een plek met een prachtig uitzicht. Voordat we weer naar huis gingen waren de boeken uit en was de caravan weer schoon. Een aanrader! We komen hier vast weer eens terug.

heel rustig

iris en gianni
11-8-2010

heel vriendelijk ontvangen.we mochten onze tent plaatsen waar we wilden.je komt hier echt tot rust.mooie verzorgde camping.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk rustig; leuk met de kippen en ganzen

Hans en Bernhardien Rikkert de Koe - de Jong
10-8-2010

we zijn heel tevreden met deze heerlijk rustige camping; we kwamen echt tot rust aan het begin van onze vakantie.

Gereisd met partner in juli 2010

Zeer rustig, autovrij niet altijd handig

Dick & Elke
1-8-2010

De camping ligt buiten een klein dorpje en bestaat uit een langgerekt grasveld met diverse boomgroepjes en een straatje met vaste plaatsen, in een glooiend landschap met velden en wat bos. Begin juni stonden wij met onze tent als enige in het achterste deel, dus zeer vrij. Omdat auto's behalve voor in- en uitladen beslist niet op het terrein mogen ligt deze plaats wel erg ver van de auto. Centraal ligt een toiletgebouw, voldoende schoongehouden en een chipkaartachtig systeem voor alle warm water (3 cent per 10 seconden), toiletpapier en zeep (de aanvulling van zeep is helaas niet gegarandeerd bleek). Geluid beperkt tot een nabije trein, die overdag toetert bij het naderen van een overgang. De weg ligt honderden meters van de camping af en wordt weinig gebruikt. De onvermijdelijke hondengeluiden uit nabij nabijgelegen dorpen zijn zeer beperkt.Bij de receptie is een gratis gids van de streek verkrijgbaar met daarin alle bezienswaardigheden, restaurants e.d.

Gereisd met partner in juni 2010

Fijne rustige camping

Ine en Jeroen Berben
20-6-2010

na goede en vriendelijke ontvangst, paar heerlijke dagen gehad, omringt door dieren.

Gereisd met partner in mei 2010

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Cheslé in Vogeneé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Cheslé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.