Camping Domaine Le Cheslé

Meer camping info

57 reviews over Camping Domaine Le Cheslé

• 9Bruno22-04-2013

oase van rust

Zeer rustig gelegen camping die sinds vorig jaar nieuwe eigenaren heeft, welke zeer behulpzaam en vriendelijk zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• 2Ivan21-08-2012

dit nooit meer

de uitbater houd zich niet aan de afspraak. en als je in discussie gaat dan word hij agressief . We hadden met een groepje vrienden en de kinderen een reservatie gemaakt . Afspraak was dat we een kampvuur mochten maken. vrijdag avond was er geen probleem en zaterdagavond moest plots het vuur uit. We al 20jaar lang ieder jaar met de groep kamperen maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 6Luc27-07-2012

Mooi - Rustig

Wat eerdere kampeerders neerschreven hebben wij zeker niet ervaren. En nochtans, wij vertrokken op 27 juli naar huis. Ze mogen mij steeds contacteren om hun ervaring mede te delen zodat wij onze mening kunnen herzien. Wij vonden het een rustige camping met prachtige kampeerplaatsen op een mooi grasveld. Eigenaar doet al wat hij kan om kampeerders te helpen. Zo hielp hij iemand met een lekke tent door een partytent bovenop de lekke tent te plaatsen. Wij gaan zeker nog terug om te zien of hun inzet vruchten afwerpt.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 1Wylin Lies27-07-2012

nooit meer!

Normaal gingen we voor 7 dagen, maar door de onvriendelijkheid zijn we 3 dagen eerder vertrokken

• 2Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 9André13-07-2011

Rustige camping

Camping Le Cheslé is een mooi verzorgde camping midden in het groen. Het sanitair is oud, maar netjes. Douchen is appart te betalen (warm water) alhoewel de dagprijs toch ook niet van de laagste is. Er vertrekken wandelroutes vanop de camping. Mooie plaatsen gedeeltelijk afgebakend door een haag. Speeltuin is oud (en niet meer volgens de norm)

De ontvangst is dit jaar zeer vriendelijk in vergelijking met vorige!

• 5Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2011

• 8h.harmens23-08-2010

Een rustige, vriendelijke, landelijke camping

Op onze fietstocht van Nederland naar Frankrijk kwamen wij toevallig op deze camping aan, waar wij zeer hartelijk werden ontvangen. Er was bijzonder veel ruimte om onze tent op te zetten. 's Avonds hebben wij gezellig met een paar campinggasten en de eigenaresse de WK finale voetbal gekeken. Vervolgens een heerlijke overnachting op deze rustige camping gehad.

• 7Eetgelegenheden

• 9Jack Vreeke11-08-2010

Een aanrader voor rustzoekers!

Rust! Op de terugweg, van een vakantie in de Dordogne, naar Nederland nog even een paar dagen een stop op Le Cheslé. Na een vriendelijke ontvangst, konden we ons installeren op een plek met een prachtig uitzicht. Voordat we weer naar huis gingen waren de boeken uit en was de caravan weer schoon. Een aanrader! We komen hier vast weer eens terug.

• 8iris en gianni11-08-2010

heel rustig

heel vriendelijk ontvangen.we mochten onze tent plaatsen waar we wilden.je komt hier echt tot rust.mooie verzorgde camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 8Hans en Bernhardien Rikkert de Koe - de Jong10-08-2010

heerlijk rustig; leuk met de kippen en ganzen

we zijn heel tevreden met deze heerlijk rustige camping; we kwamen echt tot rust aan het begin van onze vakantie.

• 7Dick & Elke01-08-2010

Zeer rustig, autovrij niet altijd handig

De camping ligt buiten een klein dorpje en bestaat uit een langgerekt grasveld met diverse boomgroepjes en een straatje met vaste plaatsen, in een glooiend landschap met velden en wat bos. Begin juni stonden wij met onze tent als enige in het achterste deel, dus zeer vrij. Omdat auto's behalve voor in- en uitladen beslist niet op het terrein mogen ligt deze plaats wel erg ver van de auto. Centraal ligt een toiletgebouw, voldoende schoongehouden en een chipkaartachtig systeem voor alle warm water (3 cent per 10 seconden), toiletpapier en zeep (de aanvulling van zeep is helaas niet gegarandeerd bleek). Geluid beperkt tot een nabije trein, die overdag toetert bij het naderen van een overgang. De weg ligt honderden meters van de camping af en wordt weinig gebruikt. De onvermijdelijke hondengeluiden uit nabij nabijgelegen dorpen zijn zeer beperkt.Bij de receptie is een gratis gids van de streek verkrijgbaar met daarin alle bezienswaardigheden, restaurants e.d.

Gereisd met partner in juni 2010

Camping Domaine Le Cheslé info