6,1

52 reviews over Camping Domaine Le Cheslé in het Nederlands

prima camping

Louis
16-9-2015

Sinds 3 jaar nieuwe eigenaar. Leuke enthousiaste mensen die hin uiterste best doen het iedereen naar de zin te maken.prächtige omgeving en veel rust

Gereisd met partner in mei 2015

Uitstekende gezellige en rustige plek

Yves Lepez
14-9-2014

We komen met de duikclub reeds drie jaar naar "Le Cheslé" om van hier verschillende duikplaatsen in de omgeving te bezoeken. Ook dit jaar werden we weer vriendelijk begroet door de Rita en Rik die ons onze staanplaatsen aanwezen. Elk jaar zien we dat de uitbaters hard werken op hun camping. Dit jaar is de bar vergroot en men heeft ons verrast op cullinair niveau. We vroegen hen zaterdagmiddag of het nog mogelijk was om 's avonds te komen eten met 23 personen. Men heeft ons dan een fantastisch menu voorgeschoteld. Felicitaties voor de jonge chef die dit alles op korte tijd gerealiseerd heeft.

Bedankt, Rita en Rik voor het fijne weekend.

Gereisd met vrienden in september 2014

Komen hier nu voor de 3e keer terug, hebben eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met de beheerders. De te huren caravans zijn mss wat ouder maar wij hebben alleen een slaapplaats nodig. De gastvrijheid is voor ons super.

Voorbeeld: hebben dit weekend gedoken. Hadden telefonisch besproken op de duiklocatie te eten (20 personen totaal) bij aankomst leek dit ineens niet meer mogelijk. De beheerder van de camping gebeld en deze heeft voor onze hele groep een simpele maar voortreffelijke maaltijd bereid. Ondanks de korte tijd die ze hadden hebben deze beheerders het toch geregeld.

Ook heeft de eigenaar voorzieningen aangebracht waar je als duiker heel blij mee bent. Mogelijkheid om je pak te spoelen en op te hangen.

Zijn volgens mij in de Ardennen niet veel campings zo dicht bij diverse duikstekken die dit doen.

Al met al complimenten aan de beheerders voor hun gastvrijheid en hulp gedurende ons verblijf

Gereisd met vrienden in september 2014

Mooi maar duur!

HappyGranny
6-8-2014

Camping Domaine Le Cheslé* in Vogeneé ligt geweldig, schitterend uitzicht, maar helaas véél te duur voor wat er geboden wordt. Bovendien moet er voor voor douche en warm water nog extra (veel) betaald worden. Jammer, verder prima camping.

Gereisd met partner in juli 2014

Wat een eikel

Een Hollandse
4-7-2014

Kan ik ook de beoordeling - 10 geven? Wat een onvriendelijke, niet gastvrije (noem hem maar gerust onbehouwen) beheerder. We komen aan bij de camping en als eerste ga ik het sanitair bekijken, wat ik op elke camping doe. Ik wil tenslotte op een schoon toilet zitten en een frisse douchehoek bezoeken. Kom ik teruggelopen, gaat die beheerder volledig uit zijn dak.

Gereisd met partner in januari 2014

Oase van rust met prachtig uitzicht

Lydia Herremans
      26-8-2013

Wij vonden precies wat we zochten op deze camping. Zeer vriendelijke eigenaren, een frietkot, veel ruimte, prachtig uitzicht, mooie omgeving. Ondanks het ontbreken van fietspaden met nummers, daar zijn wij als verwende Nederlanders aan gewend, zelf avonturieren. Nog een groot voordeel, het gebied is nog redelijk onontdekt. En oh ja, het sanitair gaat vernieuwd worden.

Gereisd met partner in januari 2013

Mooie rustige camping, prachtig gelegen

Van Eycken Rik en Greet
      24-7-2013

Vriendelijke , hulpvaardige eigenaars willen terrecht de rust en uitstraling van de camping behouden, want zo vind je er niet veel meer. en voor ons het belangrijkste met de moto ben je er ook meer dan welkom. De streek is bij uitstek één van de mooiste om er met de moto op uit te trekken.

Gereisd met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bedankt Rik en Rita

Danny
      22-7-2013

Prachtige overnachting gehad met 's morgens een lekker ontbijt. Alles om energie op te doen voor onze laatste etappe naar Anseremme (Dinant). Sanitair was ok. We hadden prachtige plaatsen om onze tenten op te slaan. Is een hele stille locatie en ideaal voor mensen die rust zoeken.

Gereisd met vrienden in juli 2013

Saaie camping in een mooie omgeving

Jodocus1973
      5-7-2013

De ontvangst was wel vriendelijk, maar de camping is zeker geen 3 sterren waard. Er is geen zwembad, het sanitair is erg verouderd en het enige eten dat je kunt krijgen is friet met er iets bij. De prijs is erg hoog, gelukkig hebben we er maar 1 nacht op doorreis gestaan. De eigenaren staan wel snel voor je klaar, maar zitten 5 minuten later alweer aan een pint Jupiler in hun eigen stacaravan. Dit komt niet echt representatief over.

Gereisd met vrienden in Fri Jun 28 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
      Rik, Uitbaatster, 9-7-2013

Er is een ruimere keuze aan eten te verkrijgen dan enkel friet en snacks wanneer men dat wenst. Er wordt enkel gevraagd om dit een beetje vooraf te bestellen en er kan iedere ochtend brood worden verkregen. Het sanitair is verouderd maar wordt meermaals per dag gecontroleerd en gepoetst. Neen, geen zwembad, maar dat wordt ook nergens vermeld? En ja, ook de eigenaars drinken wel eens een pintje met de vaste bewoners die een jeu-de-boules organiseren of zo. Mag het even? Het is hard werken van s'morgens tot s'avonds laat. Voor én na bedtijd voor de meesten zijn ze nog druk bezig met voorbereiden of opruimen. Een camping die op sterven na dood was is niet in enkele maanden terug opgebouwd! Deze reactie is naar ons gevoel slecht geplaatst, temeer daar er in juni geen groepen zijn geweest en de klacht over het zwembad uit den boze is. Tot begin juli had iedereen nog de kachtel nodig.

oase van rust

Bruno
      22-4-2013

Zeer rustig gelegen camping die sinds vorig jaar nieuwe eigenaren heeft, welke zeer behulpzaam en vriendelijk zijn.

Gereisd met jonge kinderen in april 2013

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
      • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
      • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Cheslé in Vogeneé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Cheslé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.