Camping Domaine Le Cheslé

Meer camping info

57 reviews over Camping Domaine Le Cheslé

• 8iris en gianni11-08-2010

heel rustig

heel vriendelijk ontvangen.we mochten onze tent plaatsen waar we wilden.je komt hier echt tot rust.mooie verzorgde camping.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 5Familie Dijk25-11-2009

Waardeloze, dure Camping

ALs je omschrijving van camping is : een stuk gras met een wc in d ebuurt dan zit je hier goed. Er is niks, het is saai en de eigenaresse is enorm bits. Het landschap is wel mooi - maar ook daarvoor geldt dat het een beetje saai is!

De prijzen zijn wel hoog. WIj hadden voor een week geboekt en betaald en zijn na drie dagen weggegaan. We kregen geen geld terug - maar dat maakt niet uit: het was ons wel wat waard om hier weg te mogen!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

• 9Familie Kruit19-02-2007

Wij als echte duikliefhebbers hebben het natuurlijk top op deze camping. Er zijn meerdere duiklokaties in de omgeving. het is een gezellige, leuke en vriendelijke camping. Wij hebben het er erg naar ons zin! Wij komen weer!

Gereisd in februari 2007

• 1Truus28-10-2005

In verhouding als je kijkt naar de prijs en wat je er voor krijgt, vinden wij het slecht.

Wat betreft rust om 10 uur, iedereen houd zich eraan behalve zijzelf.

Verder is het sanitair zeer ouderwets.

Gereisd in oktober 2005

• 8Trix27-10-2005

Een aanrader voor mensen die rust zoeken.Grote plaatsen, geen auto's bij je plek, schoon sanitair, een heel aardige en gastvrije eigenares.Veel wandelmogelijkheden, en voor duikers veel te doen in de omgeving.

Gereisd in oktober 2005

• 7Jongmans15-08-2005

Fijne camping voor wie van rust houdt. Gelukkig geen harde muziek of hangjongeren maar wel stilte na 22.00 uur. Prima.

Gereisd in augustus 2005

• 8Dirk22-05-2005

Een mooie rustige camping, sanitair was heel maar zeker niet modern verder de ultime caming voor wanneer je voor rust komt gastvrouw hanneke sterk was altijd wel ergens op het terrein te vinden dus stond voor haar gasten klaar we hebben een fijne week gehad!

Gereisd in mei 2005

3 tips over Camping Domaine Le Cheslé

• RITA, 09-07-2013

Ideaal voor duikvereningen. Op ongeveer 15 tot 20 km van alle duikplaatsen in de buurt.

• Lydia Herremans, 26-08-2013

Zorg voor goede kaarten. Er is in de hele omgeving niets te koop. We moesten het doen met toeristenkaartjes.

• Pierre, 14-09-2014

Voor groepen met een low budget is dit een ideale camping op slechts 15 tot 30 minuten van duikstekken verwijderd. Let wel op dat in deze omgeving duikstekken niet altijd toegankelijk zijn in weekenden, of dat beheerders van duikstekken ineens op vakantie kunnen zijn/gaan.

0 vragen over Camping Domaine Le Cheslé

• Aantal campingplaatsen50 tot 200