Camping Domaine Le Cheslé

Meer camping info

57 reviews over Camping Domaine Le Cheslé

• 2018
    5mjm. Frederiks05-08-2018

Een camping voor mensen met lef.

Je moet tegen een stootje kunnen om de campingeigenaar en zijn vrouw te velen. Mr Jackel & mr.Hyde..na 19.00 uur is meneer op oorlogspad. Heeft een kwade dronk en drinkt veel.Zoekt dan een slachtoffer en kaffert ze uit niet normaal meer.!!! Als je maling aan hem hebt is het een zeeeer rustige camping omdat niemand zich durft te verroeren en snel weer vertrekt. Wil je een uitdagend en spannend verblijf is dit een aanrader. Wij konden er om lachen ondanks dat we verrot gescholden zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 2017
    10Hoi Yan27-06-2017

Mooie locatie met behulpzame eigenaar!

Camping is gelegen in mooie en rustige omgeving. De eigenaar was ook zo vriendelijk om ons de tent en hun barbecue uit te lenen, zonder dat we het op voorhand hebben gereserveerd. Hierdoor hebben we toch een heel leuke avond gehad, ondanks we in de regen zaten !

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Kristof06-06-2017

Prachtig

Perfecte ligging. Na panne met frigo in caravan mochten we van de uitbater direct een 'nieuwe' frigo gebruiken die hij in onze voortent plaatste...... Super omgeving!!!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Vincent04-06-2017

Echte aanrader

We kwamen hier met een groep vrienden om de triatlon van lac de l'eau dheure te doen + supporters. We zijn heel goed ontvangen geweest. S Avonds hebben we de bbq van de camping mogen gebruiken en er stond een party tent klaar wat hielp om de regen buiten te houden. Heel vriendelijke en behulpzame uitbaters. Mooie ligging ook!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 5familie vermeir29-05-2017

Nooit meer

De uitbaters hebben zich zeer onbeschoft gedragen! Zo te zien gebeurd het wel meermaals dat kampeerders op deze camping zonder aanleiding uitgescholden worden. Het is zonde van de mooie locatie en camping maar hier gaan we niet meer terug. We gaan heel vaak kamperen en hebben dit nog nooit meegemaakt!

Gereisd met vrienden in mei 2017

• Oude reviews

8Yves Lepez14-09-2014

Uitstekende gezellige en rustige plek

We komen met de duikclub reeds drie jaar naar "Le Cheslé" om van hier verschillende duikplaatsen in de omgeving te bezoeken. Ook dit jaar werden we weer vriendelijk begroet door de Rita en Rik die ons onze staanplaatsen aanwezen. Elk jaar zien we dat de uitbaters hard werken op hun camping. Dit jaar is de bar vergroot en men heeft ons verrast op cullinair niveau. We vroegen hen zaterdagmiddag of het nog mogelijk was om 's avonds te komen eten met 23 personen. Men heeft ons dan een fantastisch menu voorgeschoteld. Felicitaties voor de jonge chef die dit alles op korte tijd gerealiseerd heeft.

Bedankt, Rita en Rik voor het fijne weekend.

Gereisd met vrienden in september 2014

• 8Pierre14-09-2014

Voortreffelijke camping voor groep met Duikers

Komen hier nu voor de 3e keer terug, hebben eigenlijk alleen maar positieve ervaringen met de beheerders. De te huren caravans zijn mss wat ouder maar wij hebben alleen een slaapplaats nodig. De gastvrijheid is voor ons super.

Voorbeeld: hebben dit weekend gedoken. Hadden telefonisch besproken op de duiklocatie te eten (20 personen totaal) bij aankomst leek dit ineens niet meer mogelijk. De beheerder van de camping gebeld en deze heeft voor onze hele groep een simpele maar voortreffelijke maaltijd bereid. Ondanks de korte tijd die ze hadden hebben deze beheerders het toch geregeld.

Ook heeft de eigenaar voorzieningen aangebracht waar je als duiker heel blij mee bent. Mogelijkheid om je pak te spoelen en op te hangen.

Zijn volgens mij in de Ardennen niet veel campings zo dicht bij diverse duikstekken die dit doen.

Al met al complimenten aan de beheerders voor hun gastvrijheid en hulp gedurende ons verblijf

Gereisd met vrienden in september 2014

• 10Danny22-07-2013

Bedankt Rik en Rita

Prachtige overnachting gehad met 's morgens een lekker ontbijt. Alles om energie op te doen voor onze laatste etappe naar Anseremme (Dinant). Sanitair was ok. We hadden prachtige plaatsen om onze tenten op te slaan. Is een hele stille locatie en ideaal voor mensen die rust zoeken.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 6Jodocus197305-07-2013

Saaie camping in een mooie omgeving

De ontvangst was wel vriendelijk, maar de camping is zeker geen 3 sterren waard. Er is geen zwembad, het sanitair is erg verouderd en het enige eten dat je kunt krijgen is friet met er iets bij. De prijs is erg hoog, gelukkig hebben we er maar 1 nacht op doorreis gestaan. De eigenaren staan wel snel voor je klaar, maar zitten 5 minuten later alweer aan een pint Jupiler in hun eigen stacaravan. Dit komt niet echt representatief over.

• 2Staat v/h sanitair

Rik, Uitbaatster, 09-07-2013

Er is een ruimere keuze aan eten te verkrijgen dan enkel friet en snacks wanneer men dat wenst. Er wordt enkel gevraagd om dit een beetje vooraf te bestellen en er kan iedere ochtend brood worden verkregen. Het sanitair is verouderd maar wordt meermaals per dag gecontroleerd en gepoetst. Neen, geen zwembad, maar dat wordt ook nergens vermeld? En ja, ook de eigenaars drinken wel eens een pintje met de vaste bewoners die een jeu-de-boules organiseren of zo. Mag het even? Het is hard werken van s'morgens tot s'avonds laat. Voor én na bedtijd voor de meesten zijn ze nog druk bezig met voorbereiden of opruimen. Een camping die op sterven na dood was is niet in enkele maanden terug opgebouwd! Deze reactie is naar ons gevoel slecht geplaatst, temeer daar er in juni geen groepen zijn geweest en de klacht over het zwembad uit den boze is. Tot begin juli had iedereen nog de kachtel nodig.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 2Ivan21-08-2012

dit nooit meer

de uitbater houd zich niet aan de afspraak. en als je in discussie gaat dan word hij agressief . We hadden met een groepje vrienden en de kinderen een reservatie gemaakt . Afspraak was dat we een kampvuur mochten maken. vrijdag avond was er geen probleem en zaterdagavond moest plots het vuur uit. We al 20jaar lang ieder jaar met de groep kamperen maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

3 tips over Camping Domaine Le Cheslé

• RITA, 09-07-2013

Ideaal voor duikvereningen. Op ongeveer 15 tot 20 km van alle duikplaatsen in de buurt.

• Lydia Herremans, 26-08-2013

Zorg voor goede kaarten. Er is in de hele omgeving niets te koop. We moesten het doen met toeristenkaartjes.

• Pierre, 14-09-2014

Voor groepen met een low budget is dit een ideale camping op slechts 15 tot 30 minuten van duikstekken verwijderd. Let wel op dat in deze omgeving duikstekken niet altijd toegankelijk zijn in weekenden, of dat beheerders van duikstekken ineens op vakantie kunnen zijn/gaan.

0 vragen over Camping Domaine Le Cheslé

• Aantal campingplaatsen50 tot 200