6,2

6 reviews over Camping Domaine Le Cheslé in het Nederlands

Hier komen we nooit meer terug !

Robijn Marleen
30-5-2017

Wij kamperen al 40 jaar en dit hebben we nog nooit meegemaakt. Toen we aankwamen werden we heel vriendelijk onthaald door de uitbaatster . De kinderen kregen zelfs een speelgoedje. De 2de avond liep het grondig mis. We werden door de uitbater verbaal aangevallen voor iets waar wij niks mee te maken hadden. De avond daarna was de buurman aan de buurt. Ik denk niet dat dit de juiste manier is om een camping te runnen. Met beleefdheid en vriendelijkheid komt men verder. Misschien af en toe een waterke drinken. Ons kinderen hebben daar niks misdaan. Alleen gespeeld of mag dat ook al niet meer. We kiezen volgende keer voor een andere locatie .

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Domper op de vakantievreugde

Meert
28-5-2017

's avonds vanaf een uur of 7 vermijd je beter de eigenaar. Maar het kan ook zijn dat hij je zelf komt zoeken omdat hij die avond een zondebok nodig heeft.. je zal dan uit de lucht vallen en je vraagt je af waar je in godsnaam beland bent. Roepen en tieren het hoort er allemaal bij... je kunt er geen woord tussen krijgen en komt dan bijna neus aan neus met je staan zelfs al ben je een vrouw...de reden... Hier zien ze ons nooit meer terug!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2017

oase van rust

Bruno
22-4-2013

Zeer rustig gelegen camping die sinds vorig jaar nieuwe eigenaren heeft, welke zeer behulpzaam en vriendelijk zijn.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2013

Rustige camping

André
13-7-2011

Camping Le Cheslé is een mooi verzorgde camping midden in het groen. Het sanitair is oud, maar netjes. Douchen is appart te betalen (warm water) alhoewel de dagprijs toch ook niet van de laagste is. Er vertrekken wandelroutes vanop de camping. Mooie plaatsen gedeeltelijk afgebakend door een haag. Speeltuin is oud (en niet meer volgens de norm)

De ontvangst is dit jaar zeer vriendelijk in vergelijking met vorige!

Gereisd Met jonge kinderen in juni 2011

heel rustig

iris en gianni
11-8-2010

heel vriendelijk ontvangen.we mochten onze tent plaatsen waar we wilden.je komt hier echt tot rust.mooie verzorgde camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waardeloze, dure Camping

Familie Dijk
25-11-2009

ALs je omschrijving van camping is : een stuk gras met een wc in d ebuurt dan zit je hier goed. Er is niks, het is saai en de eigenaresse is enorm bits. Het landschap is wel mooi - maar ook daarvoor geldt dat het een beetje saai is!

De prijzen zijn wel hoog. WIj hadden voor een week geboekt en betaald en zijn na drie dagen weggegaan. We kregen geen geld terug - maar dat maakt niet uit: het was ons wel wat waard om hier weg te mogen!

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Cheslé in Vogeneé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Cheslé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.