Camping Domaine Le Cheslé

Meer camping info

57 reviews over Camping Domaine Le Cheslé

• 8iris en gianni11-08-2010

heel rustig

heel vriendelijk ontvangen.we mochten onze tent plaatsen waar we wilden.je komt hier echt tot rust.mooie verzorgde camping.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 5Familie Dijk25-11-2009

Waardeloze, dure Camping

ALs je omschrijving van camping is : een stuk gras met een wc in d ebuurt dan zit je hier goed. Er is niks, het is saai en de eigenaresse is enorm bits. Het landschap is wel mooi - maar ook daarvoor geldt dat het een beetje saai is!

De prijzen zijn wel hoog. WIj hadden voor een week geboekt en betaald en zijn na drie dagen weggegaan. We kregen geen geld terug - maar dat maakt niet uit: het was ons wel wat waard om hier weg te mogen!

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in november 2009

• 7Nicole12-08-2008

Rust en ruimte

Voor een gezin met kleine kinderen helemaal ok. Een hele ruime plek, leuke speelplaats in het zicht waar de kinderen zich goed kunnen vermaken. Goed sanitair, jammer dat je de douchestraal niet kunt stellen. Verder een meer in de buurt met zwem- en speelgelegenheid. Kortom, met mooi weer, wat wil je nog meer... Irene, we wensen je nog een leuke tijd toe!

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Jorick25-03-2008

gezellige camping in de mooie groene heuvels van België. wij hebben ons prima vermaakt met een boekje in de zon en hebben ook lekker genoten van de natuur.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met familie in juni 2007

• 8Jan Domps09-10-2007

Heerlijk midweek met de familie doorgebracht. Sanitair eenvoudig, doch schoon. Genoten van de rust en de mooie omgeving. Fijne gastvrouw. Een aanrader !

• 9Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met familie in september 2007

• 4astrid16-08-2007

caravan gehuurd voor 3 dagen kopjes vol schimmel ijskast vol schimmel muren vol vocht van de lekkage geen toilet in caravan.inderdaad om 10 uur stil als je de treinen niet meerekent die s,nacht,s langs reizen.

• 6Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Gereisd met familie in augustus 2007

3 tips over Camping Domaine Le Cheslé

• RITA, 09-07-2013

Ideaal voor duikvereningen. Op ongeveer 15 tot 20 km van alle duikplaatsen in de buurt.

• Lydia Herremans, 26-08-2013

Zorg voor goede kaarten. Er is in de hele omgeving niets te koop. We moesten het doen met toeristenkaartjes.

• Pierre, 14-09-2014

Voor groepen met een low budget is dit een ideale camping op slechts 15 tot 30 minuten van duikstekken verwijderd. Let wel op dat in deze omgeving duikstekken niet altijd toegankelijk zijn in weekenden, of dat beheerders van duikstekken ineens op vakantie kunnen zijn/gaan.

0 vragen over Camping Domaine Le Cheslé

• Aantal campingplaatsen50 tot 200