Camping Domaine Le Cheslé

Camping Info

Meer campinginfo

57 reviews over Camping Domaine Le Cheslé

• 7Fam. Alewijnse26-05-2019

Prima doortrekcamping en ook voor langer verblijf.

We werden vriendelijk ontvangen en konden zelf een plaatsje uitzoeken. De percelen zijn groot en goed gemaaid. De broodservice s'morgens werkt prima. Je kunt je brood uit een vitrine kast halen op de tijd die jouw schikt. We komen zeker nog eens terug.

• 8Jona29-09-2016

Heerlijk!

Heerlijke camping! Vriendelijke ontvangst, beheerders met hart voor de zaak. Genieten!

• 8Reri13-07-2016

Mooie rustige camping zonder zwembad of disco

Heel veel plaats en ruimte, mooie bosrijke omgeving en redelijk dicht bij de meren. Als je geen zin hebt te koken kun je voor weinig geld heerlijk eten.

• 7Tom29-09-2015

Verrassende ontdekking

Deze camping krijgt er flink voor langs op Zoover maar dat is niet (meer) terecht omdat er een nieuwe beheerder is die een leuke camping aanbiedt met niet al te veel faciliteiten maar de mooie, grote plekken met uitzicht maken dat wel goed. Het sanitair is goed en schoon maar moet wel met een elektronische sleutel betaald worden. De omgeving is alleen te befietsen voor de geoefenden want van dorp naar dorp is het klimmen en dalen met gemiddeld 9%. Geen camping voor jonge gezinnen maar er zijn ouderen genoeg die hier letterlijk van de rust kunnen genieten.

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

• 8Louis16-09-2015

prima camping

Sinds 3 jaar nieuwe eigenaar. Leuke enthousiaste mensen die hin uiterste best doen het iedereen naar de zin te maken.prächtige omgeving en veel rust

• 6Eetgelegenheden

• 7HappyGranny06-08-2014

Mooi maar duur!

Camping Domaine Le Cheslé* in Vogeneé ligt geweldig, schitterend uitzicht, maar helaas véél te duur voor wat er geboden wordt. Bovendien moet er voor voor douche en warm water nog extra (veel) betaald worden. Jammer, verder prima camping.

• 5Eetgelegenheden

• 1Een Hollandse04-07-2014

Wat een eikel

Kan ik ook de beoordeling - 10 geven? Wat een onvriendelijke, niet gastvrije (noem hem maar gerust onbehouwen) beheerder. We komen aan bij de camping en als eerste ga ik het sanitair bekijken, wat ik op elke camping doe. Ik wil tenslotte op een schoon toilet zitten en een frisse douchehoek bezoeken. Kom ik teruggelopen, gaat die beheerder volledig uit zijn dak.

• 8Lydia Herremans26-08-2013

Oase van rust met prachtig uitzicht

Wij vonden precies wat we zochten op deze camping. Zeer vriendelijke eigenaren, een frietkot, veel ruimte, prachtig uitzicht, mooie omgeving. Ondanks het ontbreken van fietspaden met nummers, daar zijn wij als verwende Nederlanders aan gewend, zelf avonturieren. Nog een groot voordeel, het gebied is nog redelijk onontdekt. En oh ja, het sanitair gaat vernieuwd worden.

• 6Staat v/h sanitair

• 9Van Eycken Rik en Greet24-07-2013

Mooie rustige camping, prachtig gelegen

Vriendelijke , hulpvaardige eigenaars willen terrecht de rust en uitstraling van de camping behouden, want zo vind je er niet veel meer. en voor ons het belangrijkste met de moto ben je er ook meer dan welkom. De streek is bij uitstek één van de mooiste om er met de moto op uit te trekken.

• 9Staat v/h sanitair
      • 8Eetgelegenheden

• 6Luc27-07-2012

Mooi - Rustig

Wat eerdere kampeerders neerschreven hebben wij zeker niet ervaren. En nochtans, wij vertrokken op 27 juli naar huis. Ze mogen mij steeds contacteren om hun ervaring mede te delen zodat wij onze mening kunnen herzien. Wij vonden het een rustige camping met prachtige kampeerplaatsen op een mooi grasveld. Eigenaar doet al wat hij kan om kampeerders te helpen. Zo hielp hij iemand met een lekke tent door een partytent bovenop de lekke tent te plaatsen. Wij gaan zeker nog terug om te zien of hun inzet vruchten afwerpt.

• 6Staat v/h sanitair

3 tips over Camping Domaine Le Cheslé

• RITA, 09-07-2013

Ideaal voor duikvereningen. Op ongeveer 15 tot 20 km van alle duikplaatsen in de buurt.

• Lydia Herremans, 26-08-2013

Zorg voor goede kaarten. Er is in de hele omgeving niets te koop. We moesten het doen met toeristenkaartjes.

• Pierre, 14-09-2014

Voor groepen met een low budget is dit een ideale camping op slechts 15 tot 30 minuten van duikstekken verwijderd. Let wel op dat in deze omgeving duikstekken niet altijd toegankelijk zijn in weekenden, of dat beheerders van duikstekken ineens op vakantie kunnen zijn/gaan.

0 vragen over Camping Domaine Le Cheslé

• Aantal campingplaatsen50 tot 200