6,2

2 reviews over Camping Domaine Le Cheslé in het Nederlands

heel rustig

iris en gianni
11-8-2010

heel vriendelijk ontvangen.we mochten onze tent plaatsen waar we wilden.je komt hier echt tot rust.mooie verzorgde camping.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 09 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Waardeloze, dure Camping

Familie Dijk
25-11-2009

ALs je omschrijving van camping is : een stuk gras met een wc in d ebuurt dan zit je hier goed. Er is niks, het is saai en de eigenaresse is enorm bits. Het landschap is wel mooi - maar ook daarvoor geldt dat het een beetje saai is!

De prijzen zijn wel hoog. WIj hadden voor een week geboekt en betaald en zijn na drie dagen weggegaan. We kregen geen geld terug - maar dat maakt niet uit: het was ons wel wat waard om hier weg te mogen!

Gereisd Met oudere kinderen in november 2009

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Cheslé in Vogeneé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Cheslé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.