6,2

2008

Rust en ruimte

Nicole
12-8-2008

Voor een gezin met kleine kinderen helemaal ok. Een hele ruime plek, leuke speelplaats in het zicht waar de kinderen zich goed kunnen vermaken. Goed sanitair, jammer dat je de douchestraal niet kunt stellen. Verder een meer in de buurt met zwem- en speelgelegenheid. Kortom, met mooi weer, wat wil je nog meer... Irene, we wensen je nog een leuke tijd toe!

Gereisd Familie in juli 2008

gezellige camping in de mooie groene heuvels van België

Jorick
25-3-2008

gezellige camping in de mooie groene heuvels van België. wij hebben ons prima vermaakt met een boekje in de zon en hebben ook lekker genoten van de natuur.

Gereisd Familie in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Heerlijk midweek met de familie doorgebracht

Jan Domps
9-10-2007

Heerlijk midweek met de familie doorgebracht. Sanitair eenvoudig, doch schoon. Genoten van de rust en de mooie omgeving. Fijne gastvrouw. Een aanrader !

Gereisd Familie in september 2007

caravan gehuurd voor 3 dagen kopjes vol schimmel ijskast

astrid
16-8-2007

caravan gehuurd voor 3 dagen kopjes vol schimmel ijskast vol schimmel muren vol vocht van de lekkage geen toilet in caravan.inderdaad om 10 uur stil als je de treinen niet meerekent die s,nacht,s langs reizen.

Gereisd Familie in augustus 2007

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Cheslé in Vogeneé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Cheslé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.