Camping Domaine Le Cheslé

Meer camping info

57 reviews over Camping Domaine Le Cheslé

• 2019
    7Fam. Alewijnse26-05-2019

Prima doortrekcamping en ook voor langer verblijf.

We werden vriendelijk ontvangen en konden zelf een plaatsje uitzoeken. De percelen zijn groot en goed gemaaid. De broodservice s'morgens werkt prima. Je kunt je brood uit een vitrine kast halen op de tijd die jouw schikt. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    5mjm. Frederiks05-08-2018

Een camping voor mensen met lef.

Je moet tegen een stootje kunnen om de campingeigenaar en zijn vrouw te velen. Mr Jackel & mr.Hyde..na 19.00 uur is meneer op oorlogspad. Heeft een kwade dronk en drinkt veel.Zoekt dan een slachtoffer en kaffert ze uit niet normaal meer.!!! Als je maling aan hem hebt is het een zeeeer rustige camping omdat niemand zich durft te verroeren en snel weer vertrekt. Wil je een uitdagend en spannend verblijf is dit een aanrader. Wij konden er om lachen ondanks dat we verrot gescholden zijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• Oude reviews

10Hoi Yan27-06-2017

Mooie locatie met behulpzame eigenaar!

Camping is gelegen in mooie en rustige omgeving. De eigenaar was ook zo vriendelijk om ons de tent en hun barbecue uit te lenen, zonder dat we het op voorhand hebben gereserveerd. Hierdoor hebben we toch een heel leuke avond gehad, ondanks we in de regen zaten !

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 9Kristof06-06-2017

Prachtig

Perfecte ligging. Na panne met frigo in caravan mochten we van de uitbater direct een 'nieuwe' frigo gebruiken die hij in onze voortent plaatste...... Super omgeving!!!

• 9Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 10Vincent04-06-2017

Echte aanrader

We kwamen hier met een groep vrienden om de triatlon van lac de l'eau dheure te doen + supporters. We zijn heel goed ontvangen geweest. S Avonds hebben we de bbq van de camping mogen gebruiken en er stond een party tent klaar wat hielp om de regen buiten te houden. Heel vriendelijke en behulpzame uitbaters. Mooie ligging ook!

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 1Robijn Marleen30-05-2017

Hier komen we nooit meer terug !

Wij kamperen al 40 jaar en dit hebben we nog nooit meegemaakt. Toen we aankwamen werden we heel vriendelijk onthaald door de uitbaatster . De kinderen kregen zelfs een speelgoedje. De 2de avond liep het grondig mis. We werden door de uitbater verbaal aangevallen voor iets waar wij niks mee te maken hadden. De avond daarna was de buurman aan de buurt. Ik denk niet dat dit de juiste manier is om een camping te runnen. Met beleefdheid en vriendelijkheid komt men verder. Misschien af en toe een waterke drinken. Ons kinderen hebben daar niks misdaan. Alleen gespeeld of mag dat ook al niet meer. We kiezen volgende keer voor een andere locatie .

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 5familie vermeir29-05-2017

Nooit meer

De uitbaters hebben zich zeer onbeschoft gedragen! Zo te zien gebeurd het wel meermaals dat kampeerders op deze camping zonder aanleiding uitgescholden worden. Het is zonde van de mooie locatie en camping maar hier gaan we niet meer terug. We gaan heel vaak kamperen en hebben dit nog nooit meegemaakt!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met vrienden in mei 2017

• 1Meert28-05-2017

Domper op de vakantievreugde

's avonds vanaf een uur of 7 vermijd je beter de eigenaar. Maar het kan ook zijn dat hij je zelf komt zoeken omdat hij die avond een zondebok nodig heeft.. je zal dan uit de lucht vallen en je vraagt je af waar je in godsnaam beland bent. Roepen en tieren het hoort er allemaal bij... je kunt er geen woord tussen krijgen en komt dan bijna neus aan neus met je staan zelfs al ben je een vrouw...de reden... Hier zien ze ons nooit meer terug!

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in januari 2017

• 8Jona29-09-2016

Heerlijk!

Heerlijke camping! Vriendelijke ontvangst, beheerders met hart voor de zaak. Genieten!

Gereisd met partner in september 2016

• 8Reri13-07-2016

Mooie rustige camping zonder zwembad of disco

Heel veel plaats en ruimte, mooie bosrijke omgeving en redelijk dicht bij de meren. Als je geen zin hebt te koken kun je voor weinig geld heerlijk eten.

Gereisd met partner in mei 2016

Camping Domaine Le Cheslé info