Camping Domaine Le Cheslé

Camping Domaine Le Cheslé
6,4

Laatste review

Een camping voor mensen met lef.

mjm. Frederiks,
5-8-2018

Je moet tegen een stootje kunnen om de campingeigenaar en zijn vrouw te velen. Mr Jackel & mr.Hyde..na 19.00 uur is meneer op oorlogspad. Heeft een kwade dronk en drinkt veel.Zoekt dan een slachtoffer en kaffert ze uit niet normaal meer.!!! Als je maling aan hem hebt is het een zeeeer rustige camping omdat niemand zich durft te verroeren en snel weer vertrekt.

Wil je een uitdagend en spannend verblijf is dit een aanrader. Wij konden er om lachen ondanks dat we verrot gescholden zijn.

52 reviews over Camping Domaine Le Cheslé in het Nederlands

Een camping voor mensen met lef.

mjm. Frederiks,
5-8-2018

Mooie locatie met behulpzame eigenaar!

Hoi Yan,
27-6-2017

Camping is gelegen in mooie en rustige omgeving. De eigenaar was ook zo vriendelijk om ons de tent en hun barbecue uit te lenen, zonder dat we het op voorhand hebben gereserveerd. Hierdoor hebben we toch een heel leuke avond gehad, ondanks we in de regen zaten !

Prachtig

Kristof,
6-6-2017

Perfecte ligging.

Na panne met frigo in caravan mochten we van de uitbater direct een 'nieuwe' frigo gebruiken die hij in onze voortent plaatste......

Super omgeving!!!

Echte aanrader

Vincent,
4-6-2017

We kwamen hier met een groep vrienden om de triatlon van lac de l'eau dheure te doen + supporters. We zijn heel goed ontvangen geweest. S Avonds hebben we de bbq van de camping mogen gebruiken en er stond een party tent klaar wat hielp om de regen buiten te houden. Heel vriendelijke en behulpzame uitbaters. Mooie ligging ook!

Hier komen we nooit meer terug !

Robijn Marleen,
30-5-2017

Wij kamperen al 40 jaar en dit hebben we nog nooit meegemaakt.

Toen we aankwamen werden we heel vriendelijk onthaald door de uitbaatster . De kinderen kregen zelfs een speelgoedje. De 2de avond liep het grondig mis. We werden door de uitbater verbaal aangevallen voor iets waar wij niks mee te maken hadden. De avond daarna was de buurman aan de buurt. Ik denk niet dat dit de juiste manier is om een camping te runnen. Met beleefdheid en vriendelijkheid komt men verder. Misschien af en toe een waterke drinken. Ons kinderen hebben daar niks misdaan. Alleen gespeeld of mag dat ook al niet meer. We kiezen volgende keer voor een andere locatie .

Nooit meer

familie vermeir,
29-5-2017

De uitbaters hebben zich zeer onbeschoft gedragen! Zo te zien gebeurd het wel meermaals dat kampeerders op deze camping zonder aanleiding uitgescholden worden. Het is zonde van de mooie locatie en camping maar hier gaan we niet meer terug. We gaan heel vaak kamperen en hebben dit nog nooit meegemaakt!

Domper op de vakantievreugde

Meert,
28-5-2017

's avonds vanaf een uur of 7 vermijd je beter de eigenaar. Maar het kan ook zijn dat hij je zelf komt zoeken omdat hij die avond een zondebok nodig heeft.. je zal dan uit de lucht vallen en je vraagt je af waar je in godsnaam beland bent. Roepen en tieren het hoort er allemaal bij... je kunt er geen woord tussen krijgen en komt dan bijna neus aan neus met je staan zelfs al ben je een vrouw...de reden...

Hier zien ze ons nooit meer terug!

Heerlijk!

Jona
29-9-2016

Heerlijke camping! Vriendelijke ontvangst, beheerders met hart voor de zaak.

Genieten!

Heel veel plaats en ruimte, mooie bosrijke omgeving en redelijk dicht bij de meren. Als je geen zin hebt te koken kun je voor weinig geld heerlijk eten.

Verrassende ontdekking

Tom
29-9-2015

Deze camping krijgt er flink voor langs op Zoover maar dat is niet (meer) terecht omdat er een nieuwe beheerder is die een leuke camping aanbiedt met niet al te veel faciliteiten maar de mooie, grote plekken met uitzicht maken dat wel goed. Het sanitair is goed en schoon maar moet wel met een elektronische sleutel betaald worden. De omgeving is alleen te befietsen voor de geoefenden want van dorp naar dorp is het klimmen en dalen met gemiddeld 9%.

Geen camping voor jonge gezinnen maar er zijn ouderen genoeg die hier letterlijk van de rust kunnen genieten.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Domaine Le Cheslé in Vogeneé, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Domaine Le Cheslé zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.