Viroinval

Reviews over Viroinval

Een van de mooiste streken in België.

Arnold Willems
    4-1-2016

Een omgeving met een onuitputtelijke variatie aan mogelijkheden. Een verblijf in deze omgeving zul je niet gauw vergeten. Daarnaast heb ik alleen maar vriendelijke mensen ontmoet. Het eten en drinken is Bourgondisch, gelukkig.

Gereisd Met vrienden in september 2014

zeer mooie onbekende streek.

jurgen
    19-5-2013

Viroinval is een nauwelijks ontdekte streek in het zuidwesten van België. Een Ideaal alternatief voor wie es iets anders wil dan de ardennen. Volop wandelmogelijkheden in een authentiek streek.

De bezienswaardigheid : Fondry des Chiens (uniek in België) Bovendien tuft hier in het seizoen ook een ouderwetse stoomtrein door het mooielandschap !

Gereisd Met partner in januari 2012

Viroinval is een verzameling dorpjes met onuitspreekbare

aukje van Vark
    21-8-2005

Viroinval is een verzameling dorpjes met onuitspreekbare namen, maar met veel prachtig loofbos, heerlijke slagertjes en kroegjes, en genoeg bezienswaardigheden als bv een stoomtrein. Het landschap is afwisselend omdat er drie grondsoorten bij elkaar komen, wat veel verscheidenheid in natuur geeft op een klein gebied. veel bos, beekjes, golvende weilanden en grotten of afgravingen. De huizen zijn veelal gebouwd van grove natuursteen, en ieder dorpje heeft wel een slager, cafe, bakker etc, wat het levendig houdt. Hoe vaker we er komen hoe meer we ontdekken.

Gereisd Anders in Sun Aug 21 2005 22:10:30 GMT+0000 (UTC)
Viroinval scoort een 8,8 uit 10, op basis van 6 reviews