Vakantiepark Viroinval

Met oudere kinderen

• Oude reviews

9annet geelhoed19-03-2012

prima

voor mensen die van rust, bosrijke omgeving, wandelen en pittoreske dorpjes houd moet zeker hier naar toe. het is maar 254 vanaf schouwen en duiveland .Even eruit voor een weekend is dit het juiste adres.

• 9Onderkomen
      • 5Activiteiten

Met vrienden

• 9tante edit29-12-2011

heerlijk park voor wandelaars

ik kom hier al jaren en jaren en ik vind dit het beste vakantiepark van Belgie. De ligging is geweldig, de huisjes zijn vrij schoon en goed ingericht en de huisjes liggen ruim van elkaar af, zodat je veel privacy hebt. Wandelingen beginnen AAN het parkje en er is keuze genoeg aan wandelingen. je kunt hier prettig met je hond wandelen, de sfeer is hier niet "anti-hond" zoals dat in bijvoorbeeld Vencimont, waar je dezelfde huisjes vindt, WEL het geval is. een absolute aanrader dit kleinschalige bungalowpark!

• 9Onderkomen

0 tips over Vakantiepark Viroinval