9 reviews over Camping Try des Baudets in het Nederlands

Ruime plekken zonder afbakening. camping is vooral georienteerd op caravans voor verhuur en vaste gasten. Er is per 24 uur een half uur gratis wifi. Om het te kopen is het vrij prijzig. De douches zijn met een munt, 8 minuten voor een euro, stevige straal, heerlijk. Er zijn veel toiletten voor relatief weinig kampeerders, gedateerd, maar schoon. Op de camping een zwembadje en speeltuin voor de kleinere kinderen. In de omgeving genoeg te doen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuke camping, maar had nog leuker kunnen zijn

S. Rugenbrink
8-8-2016

De camping (de naam is al enige tijd geleden gewijzigd in Ardinam) is mooi gelegen. We zaten in een stacaravan voor 4 personen. Deze was zeer schoon. De huuraccomodaties zijn volgens mij net nieuw. Staan wel erg dicht op elkaar. Bedden waren al opgemaakt bij aankomst. Dame aan de receptie was zeer vriendelijk. Ontbrekende inventaris werd gelijk na melden gebracht. De 200 euro borg is wel veel, maar deze kregen we zonder problemen weer terug.

We hadden geboekt via een boekingssite, echter zowel op deze site als op de site van de camping zelf wordt alles wel wat mooier neergezet dan in werkelijkheid het geval is: Er is een cafetaria aanwezig, alleen eten kan je daar nauwelijks, alleen een bord spaghetti of lasagne voor ongeveer 11 euro. Een raketje (ijsje) voor de kinderen kost 1,50. Het leek daar af en toe wel de plaatselijke stamkroeg, met een vaste club mensen die daar bier zaten te drinken. De meneer achter bar keek je niet eens aan als je bediend werd, leek alsof ie er compleet geen zin in had. Je voelde je bijna bezwaard als je daar naar binnen ging om wat te bestellen. Jammer.

Kidsclub/kinderanimatie zou er zijn, maar niet dus. Gratis Wifi: Ja, een half uur per dag, echter alleen goed bereik vlak bij de receptie. Kinderzwemparadijs: Ook lichtelijk overdreven, het is voor kleine kinderen tot een jaar of 6 een erg leuk buitenbadje. Maar klein en "zwemparadijs" is iets teveel gezegd. Voor oudere kinderen is er weinig te doen. Dat er geen campingwinkeltje is, is ook een gemis.

Alles ligt ver uit de buurt: De dichtsbijzijnde (enigszins grote) supermarkt ligt 9 km verderop. Het dorpje Olly-sur-Viroin lijkt uitgestorven. Wel een goede bakker daar. Al met al wel een prima vakantie gehad, veel te doen in de omgeving, maar je moet overal wel een eindje voor rijden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Super park gelegen in een prachtige streek.

aurelie2503
25-9-2013

Wij zijn een week met vakantie geweest in een chaletje en hebben ons kostelijk geamuseerd! Elke avond was er wel iets beleven, vooral op de accordeon avond zijn we helemaal uit de bol gegaan. De andere verblijvers op het park zijn ook erg sociaal en vriendelijk.

alle voorzieningen zijn aanwezig en alles is krakende proper!

Wij denken met een glimlach en een warm hart terug aan deze vakantie.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

prachtige,rustige camping

kim boterman
4-8-2013

Wij verbleven met onze dochters van 5 en 12 jaar in een chaletje van het park zelf.Alles is aanwezig in het huisje,super proper,héél veel bergruimte.Het park is super kindvriendelijk met een leuk zwembad en speelplein.In de omgeving tal van leuke dorpjes met veel activiteiten!!Voor herhaling vatbaar!! Om de twee dagen komt er een autootje met verse soep,brood enz en elke dag komt de ijskar,leuk voor de kindjes!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooie camping maar met beperkingen

Noels
24-7-2013

Camping is mooi en rustig gelegen. Doch uitbaters (nieuw) hebben er weinig kaas van gegeten. Bij aankomst om 16.00 uur en t° >30°c moesten wij wachten tot 18.00 uur vooraleer stroomaansluiting mogelijk was. Warm water, ondanks betalende douche enkel tussen 6 en 11 en 18 en 21.00 uur. Bij vertrek ook moeten wachten vooraleer stroom werd afgekoppeld. Alles wordt op elkaar "gepropt" ondanks de vele vrije ruimte.

Gereisd met partner in juli 2013

Ondanks slecht weer toch toffe dagen beleefd

Glennidius
11-11-2012

Knusse chalet mooi op een helling gelegen. In de herfst geeft de plek wel een desolate indruk. Tussen de regenvlagen mooie wandelingen gemaakt naar de fondry des chiens en de roche a lomme. Behulpzame eigenaars en mooie omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

mooi gelegen camping

Ank
2-9-2011

hier een week gekampeerd. camping ligt mooi met direct vanaf de camping wandelmogelijkheden. 2 nadelen: voor afwassen moet je erg klein zijn. de 2 afwasbakken zijn heel diep maar ook heel laag. als je nog geen last van je rug hebt dan krijg je het daar wel van. 2de nadeel: om afgesloten te worden van de electriciteit moet je wachten tot 10 uur 's morgens. dat is wel heel erg laat. jammer als je vroeg wil vertrekken. maar verder een prima camping.

Gereisd met partner in augustus 2011

redelijk mooie week gehad

rene
14-8-2011

We hebben al met al een redelijk leuke week gehad. Sanitair stonk vaak naar urine en werd nauwelijks schoon gemaakt. Voor het kinderbadje moet je een borg betalen voor de sleutel. Erg jammer dat je maar op een beperkt tijdstip warm water had! Ook hanteren ze een raar tijdstip om je vuilnis kwijt te kunnen ( tussen 17.00 uur en 18.00 uur). De waterkranen bij de kampeerplaatsen sproeien meer in het rond dan dat je een straal had. Er zijn maar twee afwas plaatsen en die zijn erg onpraktisch gezien de hoogte. Er was weinig animatie. Wel aardige mensen. Voor het elektrisch heb je een gewone stekker nodig ipv campingstekker. Verder mooie omgeving en prachtig uitzicht.

Gereisd met jonge kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

ideaal voor wandelaars en natuurliefhebbers

Peter & Fanny
10-6-2011

Al van bij het binnenkomen in de receptie voel je de gedrevenheid van de uitbaters. Op de camping heerst er rust en overal waar je kijkt zijn er bossen. Zeer ruime plaatsen met stroom en een waterkraantje. De animatie is top en gemoedelijk. Wij "pikten" een karaoke mee waar zowel de Franse chansons als "meisjes met rooie haren" weerklonken. Voor een lekker streekbiertje moet je naar het cafetaria gaan. Mooie wandelingen die vertrekken van aan de camping. In een straal van 5 - 6 km kan je zeer leuke dorpjes ontdekken. (Nismes, ...) De bakker is iedere morgen aanwezig met verse broodjes en croissants. Onze batterijen zijn weer volop geladen en kunnen er alvast weer tegenaan! Een echte aanrader die van rust en natuurschoon houdt!

Gereisd met oudere kinderen in juni 2011

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Try des Baudets in Viroinval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Try des Baudets zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.