Appartement Residence Ainseveau

1 review over Appartement Residence Ainseveau in het Nederlands

Leuk appartement voor weekendje

timmeken_verstraete
1-7-2011

Het gebouw bevat twee appartementen op het tweede verdiep. Ze zijn eenvoudig ingericht met oude meuebelen, maar zijn wel gerieflijk. Ideale lokatie om de vallei te bezoeken. Je kan er heel veel wandelen en/of fietsen.

Gereisd Met partner in april 2011

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Residence Ainseveau

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Residence Ainseveau in Viroinval, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Residence Ainseveau zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.