Vakantiehuis La Maison de l'Aiguilleur

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

1 review over Vakantiehuis La Maison de l'Aiguilleur

• 6Mark van Dooren10-08-2007

Mooi, maar erg oud landhuis wat z'n hoogtijdagen had in de jaren '60 en er nog zo uitziet; erg oude meubelen & bedden. 't Is jammer dat de eigenaren niet wat investeren in goed en net meubilair want dat zou al 100% schelen. Hier en daar heb je 't gevoel noor de vloer te zakken; blijkbaar is er ergens een gat waar men een stuk vinyl overheen gespannen heeft... Ruimte genoeg in en om het huis, maar bij een flinke regenbui komt het water de woonkamer in dwars door de buitenmuur. De omgeving is prachtig, alleen schijnt men niet van opruimen te houden; de tuin van het huis grenst aan de achterzijde van het naastgelegen hotel waar men alle rommel in het zicht dumpt; lege kratten, containers, fietsen maar ook zelfs delen van dode herten & katten! Als dat opgeruimd zou zijn was 't een heel ander gezicht. Leuk detail is wel dat er een aantal keren per dag een stoomtrein pal langs het huis rijdt; leuk om eens mee te rijden (opstappen in aangrenzend dorp). Sanitair is trouwens ook uit 1960.. :-(

Familie

0 tips over Vakantiehuis La Maison de l'Aiguilleur