Reviews over Viroinval

Prima camping voor een kortere periode.

An
    20-8-2018

Ruime plekken zonder afbakening. camping is vooral georienteerd op caravans voor verhuur en vaste gasten. Er is per 24 uur een half uur gratis wifi. Om het te kopen is het vrij prijzig.

De douches zijn met een munt, 8 minuten voor een euro, stevige straal, heerlijk. Er zijn veel toiletten voor relatief weinig kampeerders, gedateerd, maar schoon.

Op de camping een zwembadje en speeltuin voor de kleinere kinderen.

In de omgeving genoeg te doen.

Leuke camping, maar had nog leuker kunnen zijn

S. Rugenbrink
    8-8-2016

De camping (de naam is al enige tijd geleden gewijzigd in Ardinam) is mooi gelegen. We zaten in een stacaravan voor 4 personen. Deze was zeer schoon. De huuraccomodaties zijn volgens mij net nieuw. Staan wel erg dicht op elkaar. Bedden waren al opgemaakt bij aankomst. Dame aan de receptie was zeer vriendelijk. Ontbrekende inventaris werd gelijk na melden gebracht. De 200 euro borg is wel veel, maar deze kregen we zonder problemen weer terug.

We hadden geboekt via een boekingssite, echter zowel op deze site als op de site van de camping zelf wordt alles wel wat mooier neergezet dan in werkelijkheid het geval is: Er is een cafetaria aanwezig, alleen eten kan je daar nauwelijks, alleen een bord spaghetti of lasagne voor ongeveer 11 euro. Een raketje (ijsje) voor de kinderen kost 1,50. Het leek daar af en toe wel de plaatselijke stamkroeg, met een vaste club mensen die daar bier zaten te drinken. De meneer achter bar keek je niet eens aan als je bediend werd, leek alsof ie er compleet geen zin in had. Je voelde je bijna bezwaard als je daar naar binnen ging om wat te bestellen. Jammer.

Kidsclub/kinderanimatie zou er zijn, maar niet dus. Gratis Wifi: Ja, een half uur per dag, echter alleen goed bereik vlak bij de receptie. Kinderzwemparadijs:

Ook lichtelijk overdreven, het is voor kleine kinderen tot een jaar of 6 een erg leuk buitenbadje. Maar klein en "zwemparadijs" is iets teveel gezegd. Voor oudere kinderen is er weinig te doen. Dat er geen campingwinkeltje is, is ook een gemis.

Alles ligt ver uit de buurt: De dichtsbijzijnde (enigszins grote) supermarkt ligt 9 km verderop. Het dorpje Olly-sur-Viroin lijkt uitgestorven. Wel een goede bakker daar.

Al met al wel een prima vakantie gehad, veel te doen in de omgeving, maar je moet overal wel een eindje voor rijden.

Super park gelegen in een prachtige streek.

aurelie2503
    25-9-2013

Wij zijn een week met vakantie geweest in een chaletje en hebben ons kostelijk geamuseerd! Elke avond was er wel iets beleven, vooral op de accordeon avond zijn we helemaal uit de bol gegaan. De andere verblijvers op het park zijn ook erg sociaal en vriendelijk.

alle voorzieningen zijn aanwezig en alles is krakende proper!

Wij denken met een glimlach en een warm hart terug aan deze vakantie.

prachtige,rustige camping

kim boterman
    4-8-2013

Wij verbleven met onze dochters van 5 en 12 jaar in een chaletje van het park zelf.Alles is aanwezig in het huisje,super proper,héél veel bergruimte.Het park is super kindvriendelijk met een leuk zwembad en speelplein.In de omgeving tal van leuke dorpjes met veel activiteiten!!Voor herhaling vatbaar!!

Om de twee dagen komt er een autootje met verse soep,brood enz en elke dag komt de ijskar,leuk voor de kindjes!

Ondanks slecht weer toch toffe dagen beleefd

Glennidius
    11-11-2012

Knusse chalet mooi op een helling gelegen. In de herfst geeft de plek wel een desolate indruk. Tussen de regenvlagen mooie wandelingen gemaakt naar de fondry des chiens en de roche a lomme.

Behulpzame eigenaars en mooie omgeving.

Viroinval scoort een 8,8 uit 10, op basis van 6 reviews