Kasteel Chateau de Vignée

Kasteel Chateau de Vignée

7.8Goed

België, Namen, Villers sur Lesse

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Chateau de Vignée voor je op een rij gezet:

Kasteel info

• Sauna
Meer kasteel info

20 reviews over Kasteel Chateau de Vignée

• 2018
    8Stephanie22-02-2018

Gezellig en mooi hotel

Heel mooi en prachtig hotel. Prachtig uitzicht over de rivier de lesse. S ochtends een prima ontbijt. Ze maken een vers eitje/omelet voor je klaar. We hadden een hond mee wat geen probleem was. De kamer was erg kasteelachtig ingericht met een Franse tv en waar onze kamer zat deed de Wi-Fi het niet goed. Het plaatsje dinant is zeker een bezoek waardig, maar rij over de snelweg binnendoor is het niet te doen door alle hobbels in de weg. Het enige wat mij opviel is dat er geen deur tussen de slaapkamer en de badkamer. Ook was er geen prullenbak aanwezig. Dat is nog een verbeterpunten. Prima weekendje gehad!

Gereisd met partner in februari 2018

• Oude reviews

9Henk25-09-2017

Bijzonder hotel, voor herhaling vatbaar.

Kasteeltje met grote tuin aan de Lesse in de Ardennen. We werden zeer gastvrij ontvangen door de manager. We kregen een bijzondere ruime kamer toebedeeld in het bijgebouw. 's Avonds gegeten in het hotel. We kozen voor het 3-gangen diner. We hebben heerlijk gegeten. Volgende dag gewandeld. Een gedeelte van de route gevolgd die loopt waar eerst een spoorlijn heeft gelegen. Na een ander kasteel, dorpjes en stationnetjes en een lange tunnel zijn we hier van de route afgeweken en hebben onze eigen weg gezocht. Let op, wegwijzers ontbreken, dus hou de zon in de gaten. In de tuin van het hotel uitgerust en een wijntje gedronken. 's Avonds in Rochefort gedineerd. De volgende dag met een goed gevoel weer vertrokken. Wij kunnen het hotel iedereen aanbevelen die in een leuke omgeving wil vertoeven. Wanneer u luxe en comfort wenst, moet u hier niet zijn.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Van beveren16-07-2017

Heerlijk genieten.

Super vriendelijk onthaal. Uitgebreid ontbijt en lekker drie gangen menu. Complimenten aan de chef. Nette verzorgde tuin. Frigootje op kamer zou welkom zijn.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 8Sonja van Brakel18-06-2017

Fantastisch hotel

Fijn ontvangst van de gastheer. Wij zeiden dat we onze fietsen bij ons hadden, kregen gelijk een fietskaart. De fietsen kwamen achter slot en grendel te staan. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Je kon kiezen hoe je het ei wilde hebben, spiegel ei, omelet of gekookt. Er was zelfs zalm en gebak. Personeel vriendelijk, niets is te veel. Als diner hadden wij een heerlijke forel. De kamer, niets op aan te merken. Schoon, goede bedden en lekker warm water om te douchen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 8berry07-05-2017

helemaal top

zeer gastvrij en hele aardige en goede gastheer, het eten vonden wij echt geweldig! we hadden een ruime kamer in het kasteel, erg leuk!

Gereisd met partner in mei 2017

• 8Sylvie09-04-2017

Rustige plek

Een aanrader. Zeer vriendelijk onthaal. Lekker eten. Kijken ook voor oplossing om iets anders te maken van eten wanneer de menu niet is wat je lust. Ook voor de kids passen ze zich aan naar hun keuze. Ruime nette kamers. Goeie ligging... rustig en toch dicht bij leuke uitstappen.

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Anja Goormans02-08-2016

Uitmuntend charmehotel

Ik begrijp de vele negatieve commentaar hier niet. Ons verblijf was in één woord uitstekend : nette kamer met veel originele features, een mooie en nette badkamer in marmer, zeer lekker avondeten, een zeer uitgebreid ontbijt met eitjes/spek à la minute en naar ieders wens gebakken, en een uitstekende en zeer vriendelijke service. Ook werd er rekening gehouden met mijn speciale dieetwensen, en kregen andere gasten op vraag een uitgebreide uitleg over de bezienswaardigheden in de buurt. Wij hebben eigenlijk niks negatiefs te melden. Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in juli 2016

• 8dethier06-07-2016

Heerlijk

Vriendelijk personeel en uitmuntende keuken!!!!

Gereisd met partner in juni 2016

• 7PHLYPO DANIEL03-04-2016

voor herhaling vatbaar

ontvangst was goed. De negatieve beoordelingen lijken me overroepen. Ontbijt lekker en zeer gevarieerd. Menu ruim voldoende en flexibel aangepast aan onze wensen. Leiding zoekt mee naar oplossingen om ons verblijf aangenaam te maken.

Minpunt: Meerdere hondendrollen op pad van het hotel.

Gereisd met partner in maart 2016

• 3anoniem15-12-2015

nooit meer

Het eten dat door anderen zo geprezen wordt versta ik absoluut niet, het was helemaal niet lekker. De kamer was zeer klein, in de badkamer een ontmanteld electrisch vuurtje, het rook er niet fris. Bij aankomst zeer kille ontvangst precies tegen hun goesting, geen uitleg omtrent het avondmaal of ontbijt. Konden niks drinken in de bar, alleen de vraag of we daar aten of niet en dat was het. Bij het avondmaal werd een menu in onze handengestopt zonder uitleg, we hadden nochtans graag aan de kaart gegeten. Het eten was heel duur en trok op niks, grijze terrine en zuur, bloedderig vlees enz. Het ontbijt ? zoek het zelf maar uit, geen verlichting op de parking, in de omgeving niks te beleven enz.. niet voor herhaling vatbaar ! We zagen wel dat dit een plaats is voor rijke, vaste klanten die gaan jagen ....

Gereisd met partner in november 2015

Kasteel Chateau de Vignée info