Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

22 Reviews over Beau Séjour

• 9Lanoye Marcel17-02-2017

Fantastisch, een aanrader

Nette kamers met goede bedden, kussens. Het eten was lekker en werd net zoals een schilderij verzorgd. Goede en vriendelijke bediening.

• 10Benny en Eliane01-01-2017

Voor herhaling vatbaar!

Touroperator arrangement genomen in Beau Séjour. Zeer goed hotel, huiselijke en landelijke sfeer. Gemoderniseerde kamers maar met behoud van het authentieke, (frisse badkamer) zeer goede bedden, kwaliteitsvol ontbijt, lekkere culinaire keuken. Mooie streek om te wandelen en te fietsen. Wandelen kan al vanaf hotel, mooie uitgestippelde wandeling of wandelen op de dichtbijgelegen Ravel 2 langs de Lesse! Voor herhaling vatbaar dus, wil dit ook eens doen in de zomer.

• 8Arie05-09-2016

Hotel met erg goede keuken

Geen douche, wel een bad, trage wifi die op kamer weinig of geen bereik had. Je moet bij reservering melden dat je een kamer met douche wil.

• 8lieve 21-06-2015

Zeer aan te raden !

Gezellig, klein hotelletje in zéér rustige omgeving. Kamers ok …. heerlijke bedden. Keuken , zéér goed. Ook een erg verzorgd ontbijt en vriendelijke bediening in een gezellige , huiselijke sfeer. Prijs -kwaliteit optimaal!

• 9Annie21-06-2015

Super culinaire ervaring.

Enorm gastvrij ontvangen door de gastvrouw! Op advies van haar een mooie wandeling gemaakt in de buurt van het hotel. Enorm lekker gegeten 's avonds. Een reden om zeker eens terug te komen. Het ontbijt was zeer verzorgd en lekker. We komen zeker nog eens terug. Bedankt voor het fijne weekend!!!

• 10Luc16-11-2014

Absolute top.

Eten: gastronomie van hoog niveau. Alles wat een ontspannend weekend moet bieden is hier aanwezig.

• 9Casteels Marc07-11-2014

Een echte aanrader

Wij zijn recent (Oktober 2014) op WE geweest in de Ardennen en gelogeerd in hotel Beau Séjour.De ontvangst was zeer goed en gastvrij.Mooie kamers ,zeer proper en gezellig ingericht.Het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening prima.Ondanks mijn regime problemen verliep alles vlekkeloos.Werkelijk een aanrader.Wij komen zeker nog terug in de lente.

• 9Karlien01-10-2014

Zeer aangenaam verblijf gehad

Hotel is rustig gelegen, ideaal voor een trip naar de Ardennen. Uitbaters waren zeer vriendelijk, eten heel lekker, zowel het diner als het ontbijt was super. Kamer was goed. Voor ons was het een geslaagd verblijf. We gaan zeker nog eens terug.

• 9Kathelijn van Loon09-01-2014

heerlijk gegeten

Vlak voor kerst hebben wij een heerlijke 5-gangen wildmaaltijd genoten in dit hotel. Als je je wilt laten verwennen is dit een fantastische plek. Je moet wel je portemonnee meenemen. De sfeer is ontspannen en gezellig, en het eten is súper.

• 9Sef Engels28-08-2013

Een beetje thuiskomen.

Wij hebben genoten van het gastvrije verblijf in Beau Sejour. Het hotel en vooral het restaurant kenmerkt zich door een informele warme gezelligheid in combinatie met een hoge kwaliteit wat je in dit soort Ardeense familiehotels verwacht. Genieten dus!

Hotel Beau Séjour info

• MinibarBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar