Vakantiehuis Vue Superbe

Met jonge kinderen

Super

Claudine
23-6-2018

Bij het betreden van de gite hadden we direct een waw-gevoel. Aan alles is gedacht. Ben je iets vergeten? Geen probleem trek de kasten open en je vindt het wel. Nee echt...er zijn geen woorden voor. Prachtig uitzicht, ruime living, ruime kamers, sanitair picobello, terrassen voor en achter. Een paradijs voor de kinderen. Zeer goeie matrassen, we hebben er zalig geslapen, overal horren. We kijken reeds uit naar ons volgende bezoek.

Fantastisch verblijf, heel kindvriendelijk

Annelies
30-10-2017

Wij hebben in mei de 2 gites gehuurd. Alles tip top in orde en heel erg betaalbaar. Ideaal om met kinderen naar toe te gaan. Ontzettend veel speelgoed aanwezig, zowel binnen als buiten. Heel vriendelijke eigenaars . Een echte aanrader!

Heel leuk weekend meet vrienden en kindjes!

Barbara
23-10-2017

Zeer kindvriendelijke huisjes: hekjes aan de trappen, speelgoed binnen en buiten.

Mooie streek! Twee huisjes samen huren = tof concept. Samen reizen, maar toch ook een beetje apart.

De tuin ligt op een helling en was niet evident voor kindjes die net stappen, maar een plezier voor de oudere kindjes.

Fantastisch!!

Evelien
23-10-2017

Super huisje, kinvriendelijk, veel speelgoed aanwezig en helemaal tip-top in orde 😊. Leuke buurt met veel activiteiten....

formitastisch

Toby Derluyn
12-10-2017

Het was een leuk verblijf met een zeer goede pelletkachel die aangenaam verwarmd tijdens een sombere herfstdag.De kinderen waren in hun nopjes met het vele speelgoed die er aanwezig was zowel buiten als binnen.En ook de ouders waren zeeeer tevreden met het welkomstgeschenk.

Zeer geslaagd weekend

Yves Depover
12-10-2017

Heel kindvriendelijk. De kids hebben zich rot geamuseerd ondanks het iets mindere weer. Gezelschapsspelen, verkleedpartijen, speelgoed, trampoline, klimmuur, glijbanen, bolderkar, vier op een rij, ... noem maar op. Voor elk wat wils. Het kon niet op. We komen zeker terug.

Fantastisch logement voor gezinnen

Janne
10-9-2017

We hadden hier een bijzonder fijn verblijf met 2 gezinnen samen. Prachtig uitzicht, mooi, gezellig, ruim, klaar vakantiehuis in een verrassende streek.

Hier komen we zeker nog terug.

Ook leuk dat er cava, streekbier en nog vanalles gratis klaar stond, de toon was gezet...

Prachtig panorama

Vrienden Erpe-Mere
22-6-2017

Alles is aanwezig in de gîte om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken.

Mooie natuur en authentieke dorpskern.

Bij mooi weer kan je genieten van het prachtige uitzicht vanop het terras.

fantastische plek met veel mogelijkheden

Sabien
5-6-2017

Ideaal met gezin om samen te ontspannen en mooie wandelingen te maken. Afsluiten met een plons in de Viroin en dan een BBQ op eigen terras met de kinderen die zich rot amuseren in de tuin. Echt ontspannen no stress !

Goeie bedden om uitgerust en niet gekrakt op te staan.

Paradijs voor gezinnen met kinderen

Wim
5-6-2017

Door de twee huizen naast elkaar kunnen zelfs grote gezelschappen tot 18 personen verblijven. Alles was netjes. We kregen een leuk welkomstpakket. Prachtige wandelingen of mtb mogelijkheden in de omgeving. Ook voldoende te doen bij wat minder weer. Lekkere adresjes in de buurt. Zeker voor herhaling vatbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vue Superbe in Treignes, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vue Superbe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.