Hotel Le Relais du Surmoystersterster

8Fantastisch

België, Namen, Soumoy (Cerfontaine)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Le Relais du Surmoy?

8Fantastisch

Tonen op kaart

1 review over Hotel Le Relais du Surmoy

• 8Liliane Daelmans15-11-2005

Ons verblijf dateert van enkele jaren terug maar toch had ik graag mijn mening over dit hotel te kennen gegeven. Het dorpje Soumoy is een voorschoot groot en hoort tot Cerfontaine, gelegen op de grens tussen de provincies Namen en Henegouwen. In de buurt liggen de Lacs de l'Eau d'Heure. Zeer mooie streek met dorpjes waar je je 100 jaar terug waant. Als het nacht is in Soumoy is het er aardedonker, dus zo goed als geen lichtvervuiling. Het hotel is een oude gerestaureerde boerderij met veel charme. Onze kamer was ruim en het meubilair rustiek en van goede kwaliteit. Het hotel beschikt over een goed restaurant en een taverne waar men kleine gerechten kan krijgen. In voor- of najaar neem je best half pension in het hotel omdat er in de nabijheid weinig of geen eetgelegenheden zijn, de dagen kort zijn en de wegen stikdonker. Maar misschien is de situatie ondertussen veranderd.

Gereisd in november 2005

0 tips over Hotel Le Relais du Surmoy