Vakantiehuis Slingermuur

Tonen op kaart

10 reviews over Vakantiehuis Slingermuur

• 2Sander01-12-2019

Nooit meer

Veel geld betaald voor dit als ‘onlangs gerenoveerd’ aangeboden vakantiehuis. De staat van de woning bleek echter erbarmelijk. Voor de hoge huursom zou je veel meer mogen verwachten. De meubels waren oud en vies, de keuken is gedateerd, het schilderwerk bladderde van de kozijnen, de tennisbaan zat vol mos en was daardoor glad, het zwembad was klein en de ontvochtiger was defect en zo kan ik helaas nog wel even doorgaan. De verhuurder betichtte ons achteraf ook nog eens van schade die wij niet veroorzaakt hadden waardoor hij een groot deel van onze borg achter hield. Wat een leuk weekend had moeten worden is uitgedraaid op een fiasco. Op veel sites wordt deze woning aangeboden met teksten als ‘onlangs gerenoveerd’ en met mooie foto’s van hoe het er ooit uit heeft gezien. Trap er niet in, de waarheid is namelijk anders.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 3Erik01-12-2019

Trap er niet in!

Deze woning wordt op verschillende sites, onder verschillende namen aangeboden.
    In ons geval als Villa Paradis. (zie ook reviews op Zoover)

Trap er niet in!

Veel mankementen, achterstallig onderhoud en een oneerlijke verhuurder!

De prijs-kwaliteit verhouding van dit huis is ver te zoeken. Voor dit geld heb je veel mooiere, nettere en betere huizen in de omgeving.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 7Sandy08-08-2009

Groot huis, achterstallig onderhoud

Vorige week een week met 5 vrienden vertoefd in Slingermuur. Het is een erg groot huis met 4 slaapkamers, 3 badkamers en 4 toiletten. Te kleine koelkast voor 6 personen, laat staan voor 10. Vaatwasser was erg gammel. Enkele lampen deden het niet, buiten viel een muurtje bijna uit elkaar. De sauna en jacuzzi daarentegen zijn erg netjes. Al met al leuk huis, maar ik snap dat als je met een klein gezelschap veel geld neertelt je wat meer wil verwachten van deze villa. En de maatbeker waar de persoon voor mij over sprak stond in de sauna, om water op te gieten. Wat je ziet is kalk in de maatbeker.

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 3B. Wittenberg23-02-2009

Veel defecten, mooie open haard

Helaas waren er een hoop gebreken aan de vakantievilla! Bij begincontrole (na aankomst) bleek de elektriciteitmeter ruim 600 kwh meer aan te geven dan volgens inboeking. Keuken is oud, schimmels in de badkamer, (vouw)gordijnen die defect zijn, banken zijn stuk en de bedden zijn doorgelegen. Schilderwerk is buitengewoon slecht en ook de sluitingen van diverse (schuif)deuren zijn niet goed. Faciliteiten zoals tafelvoetbal en tafeltennis zijn aanwezig, maar wel defect en onbruikbaar. Heel jammer want de ruimte is geweldig groot en de open haard is er om de hele dag van te genieten. Ook de sauna en (met een beetje proppen) jaccuzi voor 3 personen is best wel geweldig. Alleen natte poten nadien, er is geen putje in de badkamervloer gemaakt. We zouden graag nog een keer willen huren, maar alleen een goed onderhouden huis voor dit geld. Eventuele foto's per email.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 6noordhollandse familie08-09-2008

Kan wat meer aandacht voor onderhoud gebruiken

In september een lang weekend geweest met 7 peronen. Echt veel ruimte, maar ook zeer gehorig. Wat jammer is, is dat het huis niet goed onderhouden wordt en er net wat te weinig geinvesteerd is in de inrichting. De bedden zijn wat doorgezakt en er missen bedlapmpjes. Er hangen mooie vouwgordijnen, maar velen zijn defect. Het meubilair is tuinmeubilair (kunststof riet). Het bubbelbad (2 pers) en de sauna waren prima. De buitenboel is al jaren niet geschilderd. Beetje jammer. Kan een echte topper zijn, maar dan behoeft het een beetje meer aandacht en onderhoud.

Gereisd met familie in september 2008

• 7Boudewijn Roovers11-07-2008

"Kan een topper zijn, maar is het nog niet"

Met de familie naar Slingermuur geweest. Ons reisgezelschap bestond uit 9 volwassenen en geen kinderen. De ruimte in het huis is meer als voldoende. Het onderhoud aan het huis is achterstallig. Alle kleine gebreken zijn echter na een telefoontje hersteld. Het huis is vrij gehorig, voornamelijk veroorzaakt door het gebrek aan vloerbedekking of gordijnen. De tuin was prima en voldoende onderhouden. Omdat er veel vee in de buurt zit, heb je veel vliegen!! Na een nacht slecht slapen hebben wij een doos chemicalieen gehaald dat iets geholpen heeft. De omgeving is geweldig als je niet op zoek bent naar een discotheek. Als hier een paar duizend euro in geinvesteerd wordt, is het een topper!

Al met al een fijn weekend gehad.

Gereisd met familie in juli 2008

• 8Tim21-08-2007

Afgelopen weekend met 7 man naar Slingermuur geweest. Eerste indruk zeer goed, heel erg groot, genoeg slaapkamers en iedere slaapkamer heeft een eigen douche. Sauna redelijk groot, het bubbelbad is ook erg relaxed. Erg grote keuken, genoeg plaats voor te koken en te eten. Buiten heb je een grote BBQ, gewoon wat alu.folie er over heen en lekker eten! De tuin mag wel eens onder handen worden genomen, ook de buitenkant van het huis mag wat verf gebruiken. Jammer, maar niet storend! Leuke tennisbaan, en een grote garage voor 3 auto's! Jammer dat er 's nachts geen taxi's rijden, zo kon er niet gestapt worden in Barvaux!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 6Evelien27-06-2006

De eerste indruk van buitenaf was heel goed, wat een groot huis en wat een ruimte binnenin! Wel heel jammer dat het huis kleine mankementen vertoont. Trede kapot, jacuzzi die niet werkt... Wel jammer voor een vakantiehuis waar je toch heel wat geld voor neertelt. Maar al bij al hebben we een prachtige tijd gehad in Somme Leuze!!!

Gereisd in juni 2006

• 7Christa05-06-2006

Zeer mooi huis, met hele ruime slaapkamers.Je hebt een super ruime badkamer met heel groot (2 pers) jacuzzi en zeer ruime douche. Maar in 1 wasbak zit een barst en 1 lamp heeft geen kap. De deur van 1 wc kan niet op slot en dat zijn van die kleine dingen die het zo jammer maken. Het is een erg duur huis. Maar als je daar geen problemen mee hebt heb je een zee van ruimte. Lekkere grote keuken. Grote BBQ en zeer ruime tuin. (helaas hele vies rooster) In de garage konden wij met gemak onze 6 motoren en motortrailer kwijt. Als extra stonden er nog een tafeltennis tafel, tafelvoetbal en sjoelbak klaar. In de tuin kom je uit op een speelstukje met een glijbaantje, 2 schommels een wip, evenwichtsbalk, wipkip en een tennisbaan. Rackets verhuren ze niet dus die moet je meenemen. Vanaf je eettafel kijk je over je tuin naar een weiland met paarden. Wat een uitzicht.

Gereisd in juni 2006

• 7Ray22-06-2004

Van binnen is het zeer ruim. De tuin is ook erg groot welke grenst aan de bijbehorende tennisbaan. Jammer dat het huis niet onderhouden word. Het huis is er ooit neergezet en zo staat het er al jaren en er word niets aan gedaan en das zonde. We hebben tijdens ons verblijf een aantal mankementen doorgegeven bij de receptie. Deze zouden binnen een dag gereparert worden, maar die zijn gedurende ons verblijf niet opgelost. De service van de verhuurder is niet best en das jammer voor een huis waar je best veel geld voor betaald.

Gereisd in juni 2004

0 tips over Vakantiehuis Slingermuur