Géén boekingskosten
/België/Namen/Somme-Leuze/Vakantieparken Somme-Leuze/Vakantiepark Ourthe & Somme SA

Ourthe & Somme SA

2.6OnvoldoendeScore uit 11 reviews
  • 3.5Activiteiten
  • 2.8Onderkomen

Vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Ourthe & Somme SA

• 1Peter10-08-2019

NOOIT MEER! VERSCHRIKKELIJK!!

Ons huisje werd omschreven als "volledig vernieuwd'. Het tegendeel was waar! Het was zeer slecht onderhouden en vies: vieze dekens, verstopt riool, schimmel in de badkamer en de slaapkamer, optrekkend vocht, afgebladderde verf, verrotte schutting en verrot beton, in het gemeenschappelijke zwembad zat aanslag van alg, dreven een dode vleermuis en dode muis in de put en lagen de tegels rondom los. Om onze klachten af te handelen werd er met halve maatregelen gereageerd. Toen we vervolgens compensatie vroegen vanwege de slechte staat van het huis (onderhoud en hygiëne) werd wij schofterig behandeld door de klantenservice en is er niets meer gedaan om ons tegemoet te komen. Er wordt niet gereageerd op e-mails. De tactiek lijkt: weigeren en niet reageren om maar geen schadeloosstelling te geven. Wij zijn zelfs eerder vertrokken. We hebben zoiets nog nooit meegemaakt.

• 8Activiteiten
  • 5Wijnand27-10-2018

Gedateerd en vuil maar wel op een mooie lokatie

Chevalerie, Reu de Leuze 4 te Somme-Leuze. Het betreft hier een particuliere vakantiewoning onder beheer van Ourthe & Somme.

Het is een ruime woning op een zeer mooie locatie. Het huisje heeft echter wel een groot aantal problemen. - Het was slecht schoongemaakt. (zelfs bloedvlekken in de matrashoezen) - Alles is erg gedateerd - Voor een 10 persoons huisje is er maar 1 douche en een soort graftobe die als bad gebruikt kan worden. Hierin kun je niet douchen. - Sauna zit in de kelder. Vanwege de stank aldaar zijn we er maar niet ingegaan - Huisje is slecht geisoleerd en heeft elektro Boilers voor warm water en olie gestookte heteluchtverwarming. De olie en elektra moet je achteraf nog afrekenen. (in ons geval bij 45euro voor een weekend) - Keuken is groot en voorzien van vaatwasser, Oven, magnetron en Senseo. De kookplaat is te klein om voor 10 man te kunnen koken. Het aanrecht is betegeld en er zijn stukjes voeg uit. (hygiene?)

• 7Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 3Fam. Oechies30-04-2018

Nooit meer!

Particulier vakantiehuis “chevalerie” in Somme Leuze geboekt via Ourthe et Somme. Eerst het servies e.d. gewassen. Het was vuil de kast ingezet. Het rook heel muf bij binnenkomst. Er was niet schoongemaakt na een winter dicht gezeten te hebben. Speciaal nog gebeld over een kinderledikant omdat we een baby bij ons hadden. Matras was veel te klein voor ledikant zodat de “kleine” tussen het matras en ledikant kon rollen. Scherpe onderdelen aan het ledikant. Zo ook bij de kamer met 2x een éénpersoonsbed waren de matrassen veel te klein. Er lag een vuile sok van de vorige huurder nog onder het bed. Een hondespeeltje van de vorige hond onder de bank, zo goed was er schoongemaakt! Maar je betaald wel € 125,- euro schoonmaakkosten,vooraf te voldoen! Whirlpool stond er in de beschrijving, maar wij hebben hem niet kunnen vinden. In 1980 zal het een prachtig huis zijn geweest maar inmiddels nooit meer iets eraan gedaan dus zóó gedateerd.

• 3Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 4Jozua26-08-2017

Saai park

W waren er in augustus 2017. Een stil wat gedateerd park met nogal wat leegstand. Voor een gezin met kinderen beslist geen aanrader. De omgeving is mooi, maar steden als Luik en Namen zijn toch vergane glorie. De medewerkers aan de receptie waren wat afgepast en niet klantvriendelijk of hulpvaardig.

• 2Onderkomen
  • 2astrid27-04-2016

nooit meer!

enige wat goed was in t huisje was de open haard. de badkamer was koud de vloer ook. Ik had dit gelijk gemeld bij de receptie dat de verwarming het niet doet,maar helaas niemand die kwam kijken. We moesten 1 uur wachten bij uitchecken. Slordig heb daarna 2 emails gestuurd niks gehoord. Wij hebben270E betaald voor een weekend.Zonde! Wij gaan er niet/nooit meer naartoe

• 3sandra196509-09-2015

nooit meer

huisje was heel vies, Ovenplaat was vies,koffirapparaat,bovenop de kastjes vies in keuken douche,bedden keihard,vies geel kussen in de kast.Dekbed vieze vlekken geen uitzicht door te hoge struiken op balkon,moet gesnoeid,garage te vies en spinnen om binnen te gaan om meterstand op te nemen. huisje moet echt gemoderniseerd worden. alles was vies en gedateerd.

• 8Activiteiten
    • 2Onderkomen
  • 1Hoppenbrouwer14-10-2014

Vreselijk!

Stinkende, vieze bungalow, niet schoongemaakt. Poep in toilet, vieze afwas stond er nog. Bij herhaalde klacht totaal geen reactie. Blijf er verre van!!! Stijlloos.

• 3J.Bakker26-01-2014

Slecht onderhoud en viezigheid.

Wij verbleven van 20 december 2013 tot 04 januari 2014 in het huisje L'Avinoise te L'Avins. Daar aangekomen werden we verrast met een overvolle open haard, een dichtgevroren diepvriezer met schimmel en een dermate vieze keuken die een schoonmaakbeurt nodig had. Alle potten, pannen, servies en bestek in de vaatwasser gedaan, de keuken schoongemaakt, de vriezer ontdooid en op aanraden van de receptie de open haard schoongemaakt, met voorwaarde een korting te krijgen op de eindprijs (€30,-). Boven een bed dat uit elkaar viel, vieze ramen met vette vingers, een verstopte w.c. in de douche en in de andere w.c. een kraak die het niet deed. Als laatste nog een thermostaat die niet hoger kwam dan 16 graden (in de winter). Bij de afrekening bleek dat de , voor 1 week gehuurde kinderstoel, op 2 weken berekend was en dat de stand van de stookolie niet klopte en maar liefst 78 liter hoger uitviel. Gelukkig hadden we bij aankomst de stand genoteerd en de receptie van tevoren verwittigd.

• 7Onderkomen

Receptie Ourthe&Somme, verantwoordelijke reservatiedienst, 27-01-2014

Bij de aankomst van deze gasten werd al het mogelijke gedaan om de doorgegeven problemen op te lossen, tot tevredenheid van Mevrouw Bakker. De voorgestelde compensatie werd aanvaard. De kinderstoel werd door de gasten voor 14 dagen meegenomen naar de woning, de kosten werden automatisch voor deze periode doorgerekend. Op simpele vraag van de klant werd dit rechtgezet. We adviseren steeds verbaal én op de documenten die de gasten ontvangen om de standen van de energietellers op te nemen bij aankomst en vertrek. Daarmee wordt rekening gehouden bij het berekenen van de energiekosten.

Het verbaasd ons ten zeerste dat de familie Bakker de eetgelegen, activiteiten en het zwembad negatief beoordeelt terwijl deze niet door ons ter beschikking worden gesteld.

• 2Desiree01-03-2012

Slechte service

We logeerden met 8 personen in een huis, La Grange, in Somme-Leuze. Het huis was prima, groot genoeg en alles was aanwezig. De omgeving is vrij troosteloos en somber. Erg weinig te doen maar voor de rust prima. Dit huis wordt beheerd door "Ourthe en Somme". Dit is echter geen betrouwbaar bedrijf. Er worden onterecht bedragen na de hand van de borg van 250 euro afgehaald. Als je contact wilt krijgen van een medewerker geeft er niemand thuis. Uiteindelijk waren we toch een behoorlijk eindbedrag kwijt.

• 7Onderkomen
  • 1miriam willems12-08-2011

denk na voor je dit boekt jammer van je geld

de huisjes zijn vies en bouwvallig en wij waren daar met 6 gezinnen die een legio aan klachten hadden wij zijn na 3 dagen al gegaan daar we 8 dagen hadden geboekt de andere gezinnen wilde nog 1 dag af kijken om dan waarschijnlijk ook naar huis te gaan. de wasbakken hangen los aan de muur de wc zit los je krijgt bij je lakenpakket alleen maar een boven laken en een sloop voor de rest mag je op die vieze bedden of banken gaan liggen. de keukenkraan bij ons wat fout aangesloten rood was koud en blauw heet dus brandwonden op gelopen. Schimmel langs het bad en als je de dekens open vouwde dan kropen de insecten eruit. de matrasbeschermer daar zaten bloed en bruine vlekken in het ledikant zat door spinnenwebben aan de muur vast.. De huisjes zijn zo gehorig dat je personen op de kamer naast je kan horen ademen en als ze boven omdraaien is het alsof het plafond naar beneden komt. Kabel tv vergeet het maar Na 3 keer naar de receptie te zijn gelopen nog geen afstandbediening die werkt. NOOIT M

• 3Activiteiten

Vakantiepark Ourthe & Somme SA info