Vakantiehuis La Branche

Vakantiehuis La Branche

7Goed

België, Namen, Somme-Leuze

Op vakantie geweest naar La Branche?

7Goed

• 6.5Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis La Branche

• 6Daphne Hoeberichtsd08-10-2014

Prima, maar te klein voor 9 personen en ouderwets

Het is een prima huisje om een leuk weekend te verblijven. Een mooie grote tuin die erg veel goeds doet met lekker weer. Voor 9 volwassenen erg klein, niet genoeg zitruimte in de huiskamer.. kamers zijn TE gehorig. De twee kamers in de kelder zijn erg luxe in tegenstelling tot de kamers op de begaande grond en zolder.

Jacuzzi is leuk maar niet heel schoon en geen uitleg hoe hij werkt, maar is zeker een toegevoegde waarde aan het huisje.

De hoogte teleurstelling was de keuken (keukentje), overal is er 9 van dus elke keer tussendoor afwassen wil je iets anders drinken uit je glas. Snijmessen zijn er amper aanwezig, bot en krom.. het gasfornuis is ouderwets en goedkoop, de oven is wel prima. Je mist veel om lekker te kunnen koken en de vaatwassen werkt zo slecht dat je na afloop alles weer moet afwassen. Het voelt een beetje als een wintersporthuisje.

Al met al prima voor een weekendje al zijn de schoonmaakkosten echt veelte hoog want zo schoon was het niet.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8thea21-09-2012

Een keer is genoeg

Mooi gelegen huis aan de rand van Somme-Leuze. Er waren wat minpuntjes. 1; er lag nog vies bestek en een vieze pan, en er was niet goed gepoetst, er hingen overal stofdraden en webben vooral tussen de spotjes. Als daar het licht op viel zag je ze pas echt goed zitten. 2; het was binnenshuis kindvriendelijk vanaf een bepaalde leeftijd, wij hadden een peutertje bij van bijna 2 jaar en er waren twee trappen in de woonkamer waarvan er maar een een hekje had. Ook waren er geen kasten op de slaapkamers, wel een plankje met hangers, maar je kon niks opbergen in een la of kastje. En omdat er veel hout was gebruikt in het huis kon je iedere voetstap horen door heel het huis. In de info stond dat er 2 jaccuzi's waren en er was maar 1. Ook pluspunten hoor. 1; Allereerst de ligging, geweldig. De tuin, zeer kindvriendelijk, helemaal omheind en de buren hadden kippen lopen naast de tuin wat helemaal geweldig was voor ons peutertje. Bij de receptie werden we ook heel vriendelijk behandeld.

Gereisd met vrienden in september 2012

1 tip over Vakantiehuis La Branche

• Daphne Hoeberichtsd, 08-10-2014

Nieuwe en licht interieur het is erg ouderwets. Niet voor 9 volwassenen. Uitleg bij de jacuzzi. Keukengerij aanvullen met opscheplepels, knoflookpers, goede messen.

• De 1 persoonskamer eruit slopen en een grote keuken verbouwen met goede apparatuur en materialen.

0 vragen over Vakantiehuis La Branche

Vakantiehuis info