Bed and Breakfast Ferme de Leuze

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Ferme de Leuze
9,8

561 reviews over Bed and Breakfast Ferme de Leuze in het Nederlands

Een zeer ontspannend en gezellig verblijf.

Els & Jan,
8-1-2019

Wij hebben van een leuk verblijf genoten. Het appartement was zeer ruim, mooi en proper. Onze viervoeter was er meer dan welkom. Zeker een aanrader. Voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar!

Etiënne,
7-1-2019

Een heerlijke plek om helemaal tot rust te komen. Lekkere ontbijtjes en de eigenaren zijn meer dan vriendelijk! Fijne omgeving om wandelingen te maken en de suites zelf voldoen aan alle verwachtingen, zijn schoon en maken het verblijf meer dan prettig!

Heerlijke rustige omgeving en een eldorado voor mensen met honden, zowel de omgeving als de huisvesting.

We hebben hier de jaarwisseling gevierd met 4 overnachtingen, heerlijk vuurwerkvrij en genoten van een ongekende gastvrijheid van de eigenaars.

Geweldig

Hanny,
3-1-2019

Bourgondisch warme B&B waar gastvrijheid boven aan staat met heerlijke comfortabele appartementen. Eigenaren zijn van nature mensen die hun gasten met plezier ontvangen en het verblijf tot een feestje maken. Hondenliefhebbers zullen hier vooral genieten van de ruimte en de hondsvriendelijke behandeling van de viervoeters. Wij hebben een heerlijk vuurwerk vrij en gezellige jaarwisseling gehad op Ferme de Leuze. Ons volgend verblijf staat alweer geboekt.

Een super leuk weekend met ons 2 honden! Zalig!

Patrick en Neda Baus - Huldenberg,
29-12-2018

Als je rust en ontspanning zoekt, hou je van de natuur, dieren, wandelingen maken is dit de ideale plaats om naartoe te gaan! Alles was Ok, de kamer, ontbijt, nen zalige douche, een leuke bar met veel lekkers....Wij zijn gewone mensen en voor ons was dit een eerste weekendje samen na 7 jaar geen vakantie meer gehad te hebben!

Er zijn natuurlijk ook mensen die meer verlangen en alles kritischer gaan bekijken....als ik dan toch een puntje mag geven: iets meer opfleuren met een kader of foto's van de hondjes misschien......hint, hint!!

Brit, Pierre, jullie doen dit fantastisch goed! Zo voort doen!

Lekker rustig

Danny , Els, Luca,
6-12-2018

Knappe accomodatie, zeer rustig gelegen. Zeer toffe uitbaters waarvoor niks teveel is. Ook leuk dat de hond ook zeer welkom was.

Doe zo verder!

Comfortabel appartement in sfeervolle boerderij

MC de Vries,
28-11-2018

Wij hadden een heerlijk verblijf in een appartement met twee slaapkamers in de gerenoveerde oude boerderij. Het appartement is van alle gemakken voorzien, stijlvol ingericht met behoud van oude details (balken ed). Appartement is erg schoon en netjes. De eigenaren zijn vriendelijk en hulpvaardig. Hoewel het appartement een goed ingericht eigen keukentje heeft, is het mogelijk het prima ontbijt in de gemeenschappelijke huiskamer/bar te gebruiken.

Fantastisch!

Liesbeth Carpentier,
18-11-2018

Een prima locatie zeker als je er met je hond naar toe gaat. Brit en Pierre zijn heel gastvrij.

Zalig genieten

Levi en Ine,
17-11-2018

Ferme de leuze is een plek waar je het hoofd kan leegmaken. Genieten van de natuur. Bij Brit en Pierre ben je welgekomen. Super dat de hondjes mee kunnen en daar lekker kunnen crossen en spelen met die van hun. Een gezellige bar met spotgoedkope drankjes en een super gastheer en vrouw!! Leuke kamers die van alles voorzien zijn en een lekker ontbijt wanneer je zelf wil!!

Genieten!!

Linda, Kris en kids,
11-9-2018

Ferme de Leuze, wat een zalige plek om even tot rust te komen....wij verbleven in de "Charme", het is een mooi, licht appartement met zalige bedden en heerlijke regendouche, alles is aanwezig om je lekker thuis te voelen! Van hieruit kan je korte of lange wandelingen maken, de ene al wat avontuurlijker dan de andere. S' avonds kan je je gezellig nestelen in het salon/bar, hier vind je een ruime keuze aan bieren en frisdranken, de kids amuseerden zich dan weer met gezelschapsspelletjes. Tevens een leuke plaats om even bij te praten met andere logés....het ontbijt is lekker en verzorgd en niets is de gastvrouw en gastheer teveel om hun gasten te verwennen. Ook onze 2 honden waren hier graag gezien!

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme de Leuze voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ferme de Leuze in Somme-Leuze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ferme de Leuze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.