Bed and Breakfast Ferme de Leuze

Tonen op kaart

602 reviews over Bed and Breakfast Ferme de Leuze

• 2019
    10Eugen en Marjo05-11-2019

Prachtige B&B, om heerlijk te onthaasten!

Je voelt je meteen ontzettend welkom bij het ontvangst van Pierre en Brit! Een heerlijk Belgish Biertje bij aankomst geeft gelijk de gezelligheid en gastvrijheid aan. Het appartement was mooi en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is een echte aanrader. Waar vindt je nog écht verse sinaasappelsap, heerlijke koffie en verse warme broodjes. En verder alles wat lekker is bij een ontbijt. Top gedaan! De omgeving is prachtig en je bent zo in de bossen en loopt langs mooie heuvels. Onze hond Vera is ontzettend verwend door Pierre en zij heeft de tijd van haar leven gehad. Ook het plaatsje Dinant is een leuke aanrader om naar toe te gaan. Wij komen heel graag weer terug naar deze bijzondere locatie!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Rene09-10-2019

Gastvrijheid op en top!

Wat een mooie plek is dit! Prachtig appartement, mooie omgeving, bijzondere gastvrijheid van Pierre, Britt, Anja en Kevin, heerlijk eten en een goed gevulde bar!

• 9Pita van kan08-10-2019

Super gaaf

Een zeer schoon verblijf, in een prachtige omgeving met veel mogelijkheden! De eigenaren die overigens zeer diervriendelijk zijn hebben aan alles gedacht om hun gasten het naar hun zin te maken.

• 10Jeanet07-10-2019

Wij hebben een heerlijk weekend gehad bij Pierre en Britt Zij zijn erg gastvrij En niets is te veel Het eten is heerlijk en de appartementen erg schoon Met honden ben je altijd welkom Wij kijken terug op een heerlijk gastvrij weekend Bedankt Pierre en Brit En kevin en anja bedankt voor het heerlijke eten

• 10Lizzy06-10-2019

Top locatie!

Samen met mijn moeder was ik binnen drie werken twee keer een weekeind te gast op de gastvrije hoeve van Britt en Pierre. We hebben genoten! Urenlang zijn we in de prachtige natuur rond de hoeve geweest We hadden een ruim en comfortabel appartement, al waren we ook vaak in de gezellige bar te vinden. Daar genoten we van de gezellige eigenaars, de comfortabele bank en de andere gasten. Er was een zeer ruime sortering Belgisch bier. We waren hier voor de vijfde keer en we komen zeker binnenkort terug. Het is een aanrader voor mensen met en zonder honden. Lizzy

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Leo en Lonneke06-10-2019

In luxe genieten midden in de natuur.

Een prachtige hoeve! We hebben een heerlijk verblijf gehad in een mooi appartement in de voormalige hoeve die nog van de tempeliers is geweest. Modern appartement met keuken badkamer en kamer voorzien van alle gemakken. Met een fantastisch uitzicht op velden en bos. Een prima ontbijt en een ruime keuze uit Belgische bieren. (Een echte aanrader voor de liefhebber.) Je kunt er top wandelen (met je hond). Fantastische eigenaren die je met van alles kunnen helpen.

• 10Jg de klein06-10-2019

Fantastisch volgend jaar zeker weer

Super bed en brackfast in de Ardenne Gastvrije lieve mensen die er alles aan doen om het de gasten naar hun zin te maken Mooie omgeving bossen water weilanden Wij hebben ons uitstekend vermaakt Wat een rust en gezelligheid top! In de gezamenlijke ruimte bevind zich n bar met meer dan 50 soorten bier Ook daar is het goed te zitten en genieten

• 10Vanda de Klein06-10-2019

We waren met een groep mensen met jachthonden. Geweldig mooie omgeving om proefjes te doen. super accommodatie waar we al drie jaar een warm onthaal krijgen. Mensen blij en hondjes blij

• 10Pauline06-10-2019

Aanrader, unieke locatie, zeer gastvrij

Als je (honden) liefhebber bent en van natuur, ruimte, schone kamers en lekker eten houd is deze locatie beslist een aanrader, perfecte uitvalsbasis voor bv.: jachthondentraining, wandelen, mountainbiken en er zijn mooie golfbanen op korte afstand van de locatie

• 10M Dierckx01-10-2019

Bij het binnenkomen werd ik onmiddellijk hartelijk verwelkomt door de eigenaars en getrakteerd op een drankje. Ik heb enorm genoten van de rust, het uitzicht en de uitstappen De gïte was heel netjes en mooi ingericht. Alles was aanwezig wat ik nodig had. De eigenaars stonden ook steeds klaar om de nodige info te geven die ik nodig had. . Zeker voor herhaling vatbaar.

Alleen gereisd in juli 2019

28 tips over Bed and Breakfast Ferme de Leuze

• Anneke Dam, 06-05-2012

-Neem een verrekijker mee. Je ziet vogels die je nooit ziet. Onderweg bij zo'n pracht wandelroute staan steeds vogel-kijk-stoelen waar je verscholen, stilletjes de natuur kunt gadeslaan. -Bezoek het Middeleeuwse stadje Durbuy. -Loop een route in Wéris langs de dolmen en menhirs. -Bezoek Chevetogne voor een wandeling maar volg een dienst in Monastere de Chevetogne zoals de Byzantijnse dienst met TOP zang van de muzikale paters. -Koop ambachtelijke paté, kaas en bier uit de streek: zó lekker!

• Rolf en Cécile Slangen, 09-01-2012

Bezoek aan Durbuy, Barvaux, La Roche en Ardenne, wandeling van Durbuy naar Barvaux langs de Ourthe.

• Katherina, 19-11-2013

Neem tiewraps of spanbanden mee om de bedden aan elkaar te binden!

0 vragen over Bed and Breakfast Ferme de Leuze

Bed and Breakfast info