Bed and Breakfast Ferme de Leuze

552 reviews over Bed and Breakfast Ferme de Leuze in het Nederlands

Genieten!!

Linda, Kris en kids
11-9-2018

Ferme de Leuze, wat een zalige plek om even tot rust te komen....wij verbleven in de "Charme", het is een mooi, licht appartement met zalige bedden en heerlijke regendouche, alles is aanwezig om je lekker thuis te voelen! Van hieruit kan je korte of lange wandelingen maken, de ene al wat avontuurlijker dan de andere. S' avonds kan je je gezellig nestelen in het salon/bar, hier vind je een ruime keuze aan bieren en frisdranken, de kids amuseerden zich dan weer met gezelschapsspelletjes. Tevens een leuke plaats om even bij te praten met andere logés....het ontbijt is lekker en verzorgd en niets is de gastvrouw en gastheer teveel om hun gasten te verwennen. Ook onze 2 honden waren hier graag gezien!

Mooi uitzicht heerlijk rustig

Natascha en ronny
9-9-2018

.ik ben terminaal longkankerpatient en probeer zoveel mogelijk te genieten.zo zijn we dus eind augustus beland in ferme de leuze.de twee honden lekker mee,zodat zij lekker konden gaan wandelen in de mooie omgeving met mijn vriend en verder op de binnenkoer konden ze nog na genieten met mij van het mooie uitzicht.je komt zo tot rust.geweldig.dan het apparatement ,mooie oude stijl met balken en bakstenen,parket op de grond mooi badkamer alles in orde en het bed was ook prima .de eigenaars kunnen jullie ook een aantal restaurants aanbebevelen.ook voor wandel routes kunnen jullie bij hun terecht.bij hun kan je ook een heerlijk ontbijt bestellen en eventueel een lunchpakket.dit wordt door de eigenaar Pierre gemaakt.als jullie graag een biertje lusten dan kunnen jullie ook bij hun terecht,want er is een ontmoetingsplaats waar een bar staat met veel soorten bieren,frisdrank,warme drank enz.

Uw tweede Thuis

Ria en Mon
9-9-2018

Zalig genieten,prachtige wandelingen,lekkere biertjes, toffe gezelschapspelen,super gastvrouw en gastheer,mega lekker ontbijt. Gewoon een Aanrader

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme de Leuze voor je op een rij gezet:

Wat een fantastische week !!!

Anja Batsleer
8-9-2018

Wat een prachtige week hebben we achter de rug. Vanaf het moment dat je in ferme de leuze komt voel de stress zo verdwijnen . Het uitzicht alleen al op het binnen plein was om weg te dromen met een lekker biertje uit de bar. Waar een overvloed van keuze is aan een zeer zacht prijsje. Wij hadden de loft geboekt wat was het daar gezellig, alles was aanwezig en proper. Wanneer je de ontbijt ruimte binnen komt krijg je direct de geur van de vers gebakken broodjes en de koffie. Er is ook een groot assortiment van vers fruit. En dan nog niet gesproken van het eitje wordt klaar gemaakt door de gastheer. Kort om voor ieder wat wils. Voor de gastheer en gastvrouw is niets teveel ze stellen je direct op je gemak . En de gastheer is staat steeds paraat voor een babbel. Ook onze twee vier voeters zijn er met ophanden ontvangen wat voor ons zeer belangrijk is. Kort om het is een echte aanrader . Wij hebben in ieder geval al geboekt voor volgend jaar.

Om tot rust te komen

Kevin
8-9-2018

Ons verblijf in de ferme.

Het was daar tiptop in orde.

Voor een ontbijt lekker en fijn moet je bij pifke zijn .

De kamer ruim en piek fijn moet je in de ferme zijn .

De honden worden daar op handen gedragen en voelen zich thuis.

En een vriendschappelijk sfeer .

Je heb niets te kort .

ongelooflijk gastvrij!

Josiane
8-9-2018

In een prachtig decor, een mooie plek met geschiedenis, word je verwelkomd door de lieve eigenaars en hun vriendelijke honden. Vanaf het eerste moment voel je je thuis, evenals je hond. Wij vonden het over de ganse lijn méér dan in orde.

Een aangename verrassing.

Sandra De Vos
6-9-2018

Voor de eerste maal de vakantie doorgebracht in ons België. Wanneer we door de poort het binnenplein van de vierkantshoeve 'Ferme De Leuze' betraden, zagen we meteen dat het een geslaagde vakantie ging worden. Een oase van rust met een prachtig verzicht op de omgeving. De ontvangst van de gastvrouw- en man was hartelijk. Het gezamenlijk salon met bar (dranken aan democratische prijs) gaf ons de kans om de andere gasten en de uitbaters te leren kennen. Het aangeboden ontbijt is ruimschoots voldoende en verzorgd. Het is tevens een uitstekende uitvalbasis voor mooie wandelingen. Het feit dat honden toegelaten zijn, is zeker een pluspunt. Opnieuw geboekt voor volgende vakantie!

Heel goede ontvangst.Prachtig appartement

Rino Vanlerberghe
1-9-2018

Hondjes hadden er een fantastische tijd. Het ontbijt is heel uitgebreid en zeer lekker.

Voor herhaling vatbaar

Geyskens
26-8-2018

Ik verbleef er 3 nachten met mijn hond, bij aankomst werden wij warm onthaald door de eigenaars (en hun eigen honden). Over dag ging ik wandelen met de hond en 's avonds mocht ik meegenieten van het gezelschap van de eigenaars en andere bezoekers, wat zorgde voor een zeer aangename sfeer.

Heerlijk

Janneke
17-8-2018

Wij zijn een week op vakantie geweest met onze hond. Een heerlijke week. Pierre maakt een heerlijk ontbijt en probeert het een ieder naar zijn zin te maken. Schoon appartement met zelfs afwastablet, heerlijk bed en hartelijke ontvangst. De Belgische biertjes hebben we van genoten. ( zeer schappelijk geprijsd ).

De hond was zeer welkom en je kunt vanuit de hoeve gelijk het bos in lopen. Kortom, iets om naar terug te komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme de Leuze voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ferme de Leuze in Somme-Leuze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ferme de Leuze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.