Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Ferme de Leuze

BelgiëNamenSomme-Leuze

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Ferme de Leuze voor je op een rij gezet:

9.9FenomenaalScore uit 599 reviews
+53/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

9.9FenomenaalScore uit 599 reviews

Bed & Breakfast info

• Sportfaciliteiten
Meer bed & breakfast info

599 Reviews over Ferme de Leuze

• 10Eva Parmentier02-08-2020

ideaal om even te ontsnappen aan alle drukte

Een ideale plaats om even aan alle drukte te ontsnappen. De gastvrijheid van Brit en Pierre doen je vakantie meteen beginnen met een verfrissend welkomstdrankje. De gites zijn ruim en recent gerenoveerd met respect voor de geschiedenis van het gebouw.

• 10Frank28-07-2020

Geen opmerkingen.

We hebben overnacht bij Pierre en zijn vrouw Brit. De kamer was mooi en kraaknet. De eigenaars zijn zeer gastvrije mensen die een heerlijk en gevarieerd ontbijt serveren. Ze creëren een huiselijk gevoel. De omgeving was prachtig als je van wandelen, rust en vergezichten houdt.

• 10Katleen24-07-2020

Beste B&B voor mens en hond

Wij hebben met onze hond dolf bij fermé de leuze de beste vakantie ooit beleefd. De gastvrouw Britt en gastheer Pierre zijn fantastische mensen die je onmiddellijk een thuis gevoel geven. De locatie is wondermooi, zoveel karakter en mooie vergezichten met heerlijke wandel wegen. Een echte aanrader voor mens en dier. De kamer was tip top in orde, het ontbijt werd met veel liefde bereid. Wij kwamen niks te kort, beste vakantie ooit.

• 10mario booghs22-07-2020

Een aanrader !!!

Goede ontvangst (om 23u savonds) door de gastheer,ontvangen in de gezellige bar en er eentje mogen drinken van het huis! Mooie nette kamers,en s'morgens een een lekker en uitgebreid ontbijd. Topper !!

• 10Ronny Wouters17-07-2020

een mooie ervaring om terug te keren

een (h)eerlijk verblijf, we waren een beetje op een dwalspoor gezet door de reispromotor (zal de naam niet vermelden want dat doet er niet toe) maar toen we de eigenaar belde en zegden waar we stonden zei hij, wacht maar ik kom jullie halen (is dat geen service) eens aangekomen stond er ons een frisse pint te wachten (die overigens nooit op de rekening gekomen is) een oase van rust en door de eigenaars Pierre en Britt heel erg toegankelijk en open karakter zowel tussen eigenaars en ons als onderling met de ander gasten. het gaat maar net zover als je wil maar wij vonden het zeer fijn. de gemoedelijke en makkelijke sfeer, is ook vlakbij het bekende Durbuy of wil je eens gaan shoppen ? dan kan je naar het kortbij gelegen Marche-en -Famenne. lekker uitgebreid ontbijt, wij hadden twee kleine hondjes bij , die als de situatie het toeliet gerust een keertje los konden lopen op het goed afgesloten geheel. ook voor kindjes een uitgelezen plek

• 10Marnix Goemaere13-07-2020

top verblijf

Na eerst ingecheckt te zijn in een andere B&B waarvan we totaal niet tevreden waren, zijn we terecht gekomen in de vroege nacht bij Ferme de Leuze, Toen we aankwamen stond de gastheer Pierre ons op te wachten op de parking, veilig weg van de straat. Toen we de kamers zagen wisten we niet wat we zagen, perfecte kamers, goede matras, mooie badkamer, alles perfect in orde, het was een wereld van verschil met onze eerst keuze. Met de vrienden waarmee we op toer waren konden we nog napraten in de bar met de aangename gastheer. Ook zagen we, hoe het kwam dat we welkom waren met een hondje die mee was in de groep, de eigenaars zijn grote hondenliefhebbers. Na een korte nacht, dit doordat we lang in de bar hebben blijven plakken met een groot aanbod van verschillende bieren. het ontbijt was uitgebreid en tip top in orde. Pierre en Frieda hartelijk bedankt en wij komen zeker terug

• 10Mickey22-06-2020

Zalig vertoeven

Dit is de eerste keer dat we terug gaan naar eenzelfde B&B. Dus dat wil al wat zeggen. Maar nog beter is dat de accommodatie geschikt is voor honden. Zalig lang gaan wandelen of rustig daar blijven, alles is mogelijk. Ook de eigenaars zijn een leuk en spontaan koppel. Zeker een aanrader,

• 9Kristof Gryson16-02-2020

Droomverblijf voor hondenvrienden.

Bij de sympathieke eigenaars voel je je vanaf de eerste seconde heel erg welkom. Voor wie een rustig verblijf met honden in een prachtige omgeving zoekt is dit een absolute aanrader. Wij kozen voor de luxe gîte en alles klopte: heel ruim, proper, grote badkamer met bad, infrarood sauna, grote kamer met comfortabel en groot bed, handige en goed uitgeruste keuken....De gerenoveerde vierkantshoeve en de omgeving zijn heel erg mooi. Er is een eigen grote weide voorzien waar je je honden kan uitlaten en je kan ook overal in de directe omgeving mooie wandelingen maken. Wij kwamen met 3 honden maar moesten maar voor 1 hond betalen. Het ontbijt is zeer verzorgd en Pierre zorgt ervoor dat iedereen de eitjes van zijn voorkeur à la minute voorgeschoteld krijgt. De doorverwijzing naar een restaurant in de buurt was trouwens een echte voltreffer. Kortom: ons zie je daar zeker terug!

• 10Eugen en Marjo05-11-2019

Prachtige B&B, om heerlijk te onthaasten!

Je voelt je meteen ontzettend welkom bij het ontvangst van Pierre en Brit! Een heerlijk Belgish Biertje bij aankomst geeft gelijk de gezelligheid en gastvrijheid aan. Het appartement was mooi en van alle gemakken voorzien. Het ontbijt is een echte aanrader. Waar vindt je nog écht verse sinaasappelsap, heerlijke koffie en verse warme broodjes. En verder alles wat lekker is bij een ontbijt. Top gedaan! De omgeving is prachtig en je bent zo in de bossen en loopt langs mooie heuvels. Onze hond Vera is ontzettend verwend door Pierre en zij heeft de tijd van haar leven gehad. Ook het plaatsje Dinant is een leuke aanrader om naar toe te gaan. Wij komen heel graag weer terug naar deze bijzondere locatie!

• 10Rene09-10-2019

Gastvrijheid op en top!

Wat een mooie plek is dit! Prachtig appartement, mooie omgeving, bijzondere gastvrijheid van Pierre, Britt, Anja en Kevin, heerlijk eten en een goed gevulde bar!

Bed & Breakfast Ferme de Leuze info

Het complex