Bed and Breakfast Ferme de Leuze

538 reviews over Bed and Breakfast Ferme de Leuze in het Nederlands

Wauw!

Jenny en Renier
19-12-2017

Zo fijn gehad hier in de periode van mei 2017. Echt een aanrader en wat een rust. Kamers zijn heel schoon en de gastheer/ gastvrouw onwijs aardig. Grote supermarkt op een aantal minuten rijden en uiteraard gelegen in het mooiste deel van België.

ideaal weekendje weg met de viervoeter!

Jef Michelle en Nayko
9-12-2017

Zeer gezellig verblijf gehad op een prachtige locatie!Daarnaast ook een ideale plek om je trouwe viervoeter mee te nemen en mooie wandelingen te maken.

We kregen van eigenaars Britt en Piere dan ook de nodige informatie over de streek en wandelroutes mee. Ze zorgden voor een stevig ontbijt met vergeperst fruitsap en een eitje naar keuze met een leuke babbel daarbij.

Het appartement was netjes en gezellig ingericht, met een praktische keuken. Wij komen zeker nog eens terug om te genieten!

De beste plek om van de ardennen te genieten

Leo van Selm
3-11-2017

We hebben een fantastisch weekend gehad met onze (honden) groep. Top locatie en een geweldige persoonlijke service. Maar pas op. Je wilt er niet meer weg😊

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme de Leuze voor je op een rij gezet:

Geweldige ervaring, fantastische gastheren!

B. De Nul
13-10-2017

Ferme de Leuze ligt in een bijzonder mooie en rustige omgeving op een klein kwartiertje van toeristische trekpleisters zoals Durbuy en de Grotten van Han. Het is een ideale plaats om tot rust te komen en de eigenaars zorgen ervoor dat u zich meteen thuis voelt. De historische gebouwen zorgen voor een bijzondere en unieke sfeer. Het onthaal, de kamers en hygiëne zijn piekfijn in orde even zo het ontbijt.

Wat voor mij persoonlijk belangrijk was, was dat onze huisdieren ook welkom waren en bovendien al even warm onthaald werden als we zelf.

Top B&B!

Karel Deputter
27-9-2017

Exact wat we zochten!

Mooi gelegen, heel rustig, aangename eigenaars, honden zeer welkom, propere deftige appartementjes, binnenplein/tuin mooi onderhouden en prachtige omgeving. Zoals alles was ook het ontbijt tip top in orde.

Zeker een aanrader!

Perfect om te genieten van de mooie Ardennen

Sander Camps
21-9-2017

Samen met onze hond zijn we 2 dagen naar Ferme de Leuze gegaan. We werden van het eerste moment met een warm gevoel ontvangen. De kamer was prima in orde met een goed uitgeruste keuken om zelf in te kunnen koken. Een goede nachtrust gehad, gevolgd door een ontbijt waar we niets tekort kwamen. We hebben er echt van genoten & gaan snel terug!

Ontstressen op een mooie lokatie

De Vos
18-8-2017

Rustieke hoeve met mooi binnenplein waar je rustig kan vertoeven met zicht op de weilanden. Mooie ruime kamer met salon en keuken. Lekker en verzorgd ontbijt. Vriendelijke ontvangst door gastheer en -vrouw! Een aanrader

Super verblijf gehad!

Vandesteene Jill
30-7-2017

Toplocatie om even helemaal tot rust te komen!

De kamers zijn heel verzorgd en ook het ontbijt is zeker een aanrader met voor elk wat wils.

Maar wat het verblijf echt aangenaam maakt zijn de gastheer en gastvrouw, die je jouw meteen thuis doen voelen! Zeker voor herhaling vatbaar en zowel de baasjes als honden hebben er van genoten!

De hemel op aarde!

Kathy van de veire
25-7-2017

Alles was super! Mooie en ruime kamers met alle comfort. Het ontbijt was buitengewoon verzorgd en lekker. De omgeving nodigt uit tot zalig nietsdoen (prachtige binnenkoer) of tot fenomenale wandelingen waarbij je niemand tegenkomt. Voor wie het drukker zou willen: Durbuy is vlakbij.

Leen Plasschaert
24-7-2017

Ruime accommodatie, rustige ligging

We hebben een aantal aanbieders voor Ferme de Leuze voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Ferme de Leuze in Somme-Leuze, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Ferme de Leuze zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Ferme de Leuze scoort een 9.33 uit 10 op basis van 547 reviews.