Hotel Auberge Du Pont Lavoir

Hotel Auberge Du Pont Lavoir

8.8Fantastisch

België, Namen, Somme-Leuze

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Auberge Du Pont Lavoir voor je op een rij gezet:

17 reviews over Hotel Auberge Du Pont Lavoir

• 9Rudy Boels07-12-2014

Tweede maal, blijft even goed, zo niet nog beter !

Weer veel leuks in Chardeneux (Auberge du Pont-Lavoir) het voorbije WE ! Minzame en gastvrije ontvangst en service door uitbater-kok Johan Vandersmissen, met een schitterend gastronomisch wildmaal gisterenavond. Blijft voor ons nog altijd een aanrader en alweer voor herhaling vatbaar, zeker voor wie houdt van rust en stilte. Ook de (toch vroege - vanaf einde november) sfeervolle kerstmarkt in Durbuy (op 10 km) is mooi meegenomen !

Gereisd met partner in december 2014

• 10K. Van Dick01-03-2014

Heerlijk romantisch verblijf voor Valentijn!

We werden erg hartelijk ontvangen en het eten was over-heerlijk. een prima typisch ardense ervaring!

Gereisd met partner in februari 2014

• 8Jenny 08-07-2012

Voor wie van rust houdt !

Mooie, nette kamer op het gelijkvloers met twee aparte bedden. Niet echt luxueus te noemen, maar gewoon comfortabel en smaakvol ingericht. Ruime badkamer (geen bad, wel douchecabine). Geruis ventilator in badkamer is een beetje storend. Geen telefoon op kamer. We konden geen posten via satellietontvanger ontvangen (kaart nodig ?). Heerlijk ontbeten met verse streekprodukten en op de achtergrond sfeervolle klassieke muziek.

Gereisd met partner in juli 2012

• 0DE MEYER28-05-2012

Eventjes wat rust

Bij aankomst was de zaakvoerder niet aanwezig,werd ontvangen door de zoon die ons vroeg wat we wilden drinken,vond eerst de drank niet ,had dan het geen we vroegen niet in huis,kamer viel wel mee,zeer rustig gelegen, juist wanneer iemand het toilet doortrekt veel lawaai, geen verduistering in de kamer,silicone rond het bad mag vernieuwd worden,het plafond mag eens afgestoft worden,er hangen lange stofslierten naar beneden ,plintjes zijn ook nog niet dikwijls afgestoft geweest,het avond eten viel mee,niks speciaal,ontbijt was verzorgd,juist de potten confituur wqaar iedereen met de lepel in zat vond ik niet zo proper

• 9Erwin11-05-2012

Uistekend gegeten!

Heerlijk gegeten met ons 2tjes in een gezellig kader met heel mooi zicht. De kaart is beperkt maar dit stond ons dan ook toe om (delend) alles van de menu te eten. Uitstekende maaltijd en lekkere huiswijn vergezeld van een heel aangename gastheer. Een aanrader voor iedereen die van lekker eten geniet.

• 9Dalida07-05-2012

aanrader voor culinair weekendje Ardennen

Dit kleinschalige hotel ligt op een prachtige locatie en is een perfecte uitvalsbasis om de Belgische Ardennnen de verkennen. De ontvangst was zeer vriendelijk. Onze kamer en vooral badkamer waren erg ruim, netjes en comfortabel en we hadden een prachtig uitzicht op het dorp Chardeneux. De kok, tevens eigenaar, kookt heerlijk en gebruikt daarbij lokale producten waardoor zowel het diner als ontbijt een extra dimensie krijgt.

• 10Hanco23-08-2011

Belgische ardennen op z'n best!

We wilden een rustig weekend belgische ardennen en ons verblijf in deze auberge heeft onze verwachten helemaal ingelost. Absolute rust en kalmte, geweldige omgeving om heerlijk te wandelen en heerlijk eten. De kok (tevens eigenaar) gebruikt zoveel mogelijk lokale producten (ook voor het ontbijt) en dat merk je in de smaak. Overheerlijk.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9inez18-07-2011

een perfecte uitvalsbasis voor weekendje Ardennen

Het hotel houdt een beetje het midden tussen een B&B en een hotel. Erg vriendelijke en persoonlijke ontvangst. Kamers zijn ruim en er is aandacht besteed aan de inrichting. Onze badkamer was erg mooi, die van onze buren beduidend kleiner en minder funktioneel. Grootste pluspunt van deze accomodatie is het diner. Perfect! Ook het ontbijt is erg goed. Hele eerlijke kwalitatief hoogstaande produkten. Een rustig plekje om wat te drinken en te relaxen hebben we gemist. Het tuinmeubilair heeft wat extra aandacht nodig! Verder een perfecte uitvalsbasis voor een weekendje Ardennen, golf... Wij komen nog eens terug.

Gereisd met partner in juli 2011

• 10Maurice Van de Velde07-03-2011

Zeer positieve ervaring

We hebben genoten van onze bon. Onze keuze de "Auberge du Pont Lavoir" heeft ons niet teleurgesteld. Vriendelijke ontvangst, alles zeer netjes en verzorgd. De gastheer weet wat lekker eten is. Het was echt genieten van het diner en het ontbijt. Het dorpje Chardeneux is een zeer rustig, landelijk klein dorpje waar je de natuur nog kan opsnuiven. We hebben genoten van de gastronomie, de rust en de mooie omgeving. Zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Ives de Roo29-12-2010

Heel rustig gelegen, netjes en uitstekende keuken

Tijdstippen maaltijden konden iets ruimer, ontbijt graag vanaf 8.00 u ipv 9.00u -geforceerde vriendelijkheid-biertje werd uit blik geschonken en graag ruimte waar rustig iets kan gedronken worden

Gereisd met partner in december 2010

Hotel Auberge Du Pont Lavoir info