Camping Le Luxembourg

Camping Le Luxembourg

6,4

5 reviews over Camping Le Luxembourg in het Nederlands

2007

vet cool vooral de begeleiders van de activiteiten

rob
29-9-2007

vet cool vooral de begeleiders van de activiteiten.(survivel)

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 29 2007 12:38:19 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen opmerkingen, ben er maar enkele dagen geweest in het

A.Verhoeven
9-7-2007

Geen opmerkingen, ben er maar enkele dagen geweest in het voor seizoen. Rustige camping, gelegen middem in de bossen

Gereisd Anders in juli 2007

De camping ligt in een mooie maar (te) rustige omgeving

Niels van Beers
7-7-2007

De camping ligt in een mooie maar (te) rustige omgeving. De stadjes eromheen zijn erg authentiek, de activiteiten in de omgeving moet je ontdekken maar zijn wel erg STOER!!! Op de camping is niets te doen maar is wel een startpunt van de activiteiten, je moet gewoon vragen bij de receptie. Zwemmen in de streek "Le luxembourg" is een 1 waard domme regeltjes en hoge prijzen. De camping heeft sanitair wat niet luxe was maar wel erg netjes. de staanplaatsen hebben soms geen water maar dit kun je regelen.

Gereisd Met vrienden in juni 2007

2006

Camping ligt in de middle of nowhere

Berend
27-8-2006

Camping ligt in de middle of nowhere. Weinig te doen. Zeker voor kinderen. Erg rustig. Moet zelf dagtochten organiseren. Op de camping is nagenoeg niets te doen. Kom je echt voor de rust? Dan is deze camping een aanrader.

Gereisd Met vrienden in Tue Aug 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Het is een erg leuke camping kom maar een keer kijken

A Kuppen

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Le Luxembourg in Sinsin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Le Luxembourg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.