8,3

9 reviews over Camping Les Roches in het Nederlands

goede camping

Patricia,
23-4-2017

Goede camping, rustig gelegen en vlakbij stad. Proper en warm sanitair.

Je kan te voet naar het centrum, zwembad en minigolf vlakbij.

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

Prima camping met goede wifi

Fam. De Haas
9-6-2016

Wij verbleven hier 2 weken in juni, toen was het heel rustig. Vooral een komen en gaan van doortrekkers. Camping is erg schoon met veel toiletten en douches. Goede wifi. Wij verbleven met de Acsi kaart voor 17 euro p.n. Verderop in Jemelle is nog een gemeente camping met minder fasciliteit en die is maar 9,50 euro. Alleen daar geen wifi en eenvoudig sanitair. De omgeving is prachtig, maar niet geschikt voor toerfietsen. Alleen de fietsroute Ravel gaat over een oude spoorlijn en is vlak. Stadje heeft een aardig terras waar je allerlei biertjes kun proberen. Eten verderop in Celles in Auberge de la Lesse is een aanrader.. Minpuntje is dat je het verkeer hoort van de weg verderop.

Gereisd met partner in juni 2016

Prima Camping.

Roel-Jaco
13-5-2016

Prima camping om Rochefort en omgeving te verkennen.

Ruime plaatsen. Brood kun je bestellen bij de receptie.

Gratis WiFi, 30min per dag of onbeperkt WiFi via een account (vraag instructie beschrijving bij de receptie).

Fietsroutes via knooppunten.

Gereisd met partner in mei 2016

schoon

kbraat
26-1-2016

Mooie camping waar we 1 nacht gestaan hebben op doorreis. De camping ziet er goed verzorgd en schoon uit.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Zo zou elke camping moeten zijn

J.Steward
6-10-2015

Mooi aangelegde camping tegen het leuke stadje Rochefort aan. Maar 5 min.lopen. Camping uiterst verzorgd met zeer ruime plaatsen. Nieuw toiletgebouw met prima sanitaire voorzieningen. Ook geschikt als doorreiscamping want op korte afstand van de autoweg. Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2015

Mooie schone camping

Colin & Samanta
7-8-2011

Mooie camping maar nog wel wat kaal.

Sanitair was erg schoon en zag er nieuw uit.

Mooie prijs voor als je er 1 nacht verblijf.

Gereisd met partner in juli 2011

voor herhaling vatbaar

vino
17-6-2011

mooie en rustige cp,minpunt geen warm water in de douches.

pluspunt ruime plaatsen met alle voorzieningen voor water en elektriciteit.

Gereisd met partner in mei 2011

prima camping

rts
18-8-2010

Camping gebruikt als overnachtinscamping op doorreis vanuit Frankrijk. Alles als nieuw, ligging tegen het centrum van Rochefort (broodjes 's ochtends op loopafstand bij de warme boulanger). Voldoende leuke eetgelegenheden om de hoek en eventueel het cafetaria op de camping. Plaatsen op camping wel onregelmatig qua hoogte, dus even stellen.

De op de camping al langer verblijvende gasten wisten wel degelijk te melden dat er volgens hen te streng werd toegezien op nachtrust vanaf 22.00 uur.

Al met al een van de betere campings op doorreis vanaf het zuiden. Aub niet te veel mensen vertellen, het zou vanaf nu wel eens gedaan kunnen zijn met de rust en ruimte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

prima

Harry van de Weerd
20-5-2010

Wij zijn tijdens het hemelvaarts weekend op deze camping geweest, en toen was het nog erg rustig.

De camping ziet er goed verzorgt uit en heeft mooie ruime plaatsen. De camping bestaat nog niet zo lang (vanaf 2008), dus is het nog wat kaal.

Het sanitair is keurig netjes en schoon en bijna nieuw.

Het zwembad en de speeltuin liggen vlak naast de camping.

Er is geen winkel op de camping (dus s'morgens geen broodjes) maar wel een cafetaria waar je snacks kunt kopen.

Rochefort ligt op loopafstand (500 mtr.) en heeft wel wat winkels en een supermarkt.

De omgeving is erg mooi met leuke plaatsen en bezienswaardigheden en ook zijn er mooie wandelroutes te verkrijgen bij de vvv in Rochefort.

Toen wij er waren was er s'nachts geen controle en dat hebben wij gemerkt aan wat jongelui die nogal aangeschoten en luidruchtig waren en hier werd niets aan gedaan.

Met een winkel en wat meer controle verdient deze camping zijn 4 sterren.

Gereisd met partner in mei 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Les Roches in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Les Roches zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.