Géén boekingskosten

7.6GoedScore uit 12 reviews
  • 7.8Staat v/h sanitair

12 Reviews over Les Roches

• 3Niels28-07-2019

Geen oog dicht gedaan / smerige bende

Voordat we op deze camping aankwamen kreeg deze een 9,7 op basis van 11 beoordelingen. Ik ben benieuwd of die 11 bezoekers écht op dezelfde camping als wij hebben gezeten. Vrijdagavond Karaoke op volume tien tot 01.00 en daarna tot 05.30 dronken gezang, gelal en geroep. Zaterdag 80’s party op volle toeren tot 01.00 en daarna tot 04.30 volop feest. Sanitair werd brandschoon genoemd, maar ik heb zelden zo’n vieze bende gezien. De lucht op de toiletten was echt niet te harden, bij sommige douches kwam er meer water uit de muren dan uit de douchekop. Overal plukken haren, hier was al even niet schoongemaakt. Zoek gerust een andere camping als je naar deze regio wil gaan.

• 2Staat v/h sanitair
  • 10Margrietje21-07-2019

Schitterend

Verleden weekend een aangenaam verblijf doorgebracht in camping "les roches". Andere vrienden waren er ook met hun mobilhome..We hebben kunnen "bbquen", veel gelachen en zeer goed geslapen. Het sanitair was zeer net en verzorgd ook. Rochefort is vlakbij, een aanrader dus!

• 8Dominique Badel09-05-2017

Super camping

Très beau camping ,personnels très accueillant,dommage des plonges vaisselle en plein air. Dans un couloir venteux.un petit effort sur l'entretien des toilettes.

• 7Staat v/h sanitair
  • 9Patricia23-04-2017

goede camping

Goede camping, rustig gelegen en vlakbij stad. Proper en warm sanitair. Je kan te voet naar het centrum, zwembad en minigolf vlakbij.

• 9Staat v/h sanitair
  • 8Fam. De Haas09-06-2016

Prima camping met goede wifi

Wij verbleven hier 2 weken in juni, toen was het heel rustig. Vooral een komen en gaan van doortrekkers. Camping is erg schoon met veel toiletten en douches. Goede wifi. Wij verbleven met de Acsi kaart voor 17 euro p.n. Verderop in Jemelle is nog een gemeente camping met minder fasciliteit en die is maar 9,50 euro. Alleen daar geen wifi en eenvoudig sanitair. De omgeving is prachtig, maar niet geschikt voor toerfietsen. Alleen de fietsroute Ravel gaat over een oude spoorlijn en is vlak. Stadje heeft een aardig terras waar je allerlei biertjes kun proberen. Eten verderop in Celles in Auberge de la Lesse is een aanrader.. Minpuntje is dat je het verkeer hoort van de weg verderop.

• 7Roel-Jaco13-05-2016

Prima Camping.

Prima camping om Rochefort en omgeving te verkennen. Ruime plaatsen. Brood kun je bestellen bij de receptie. Gratis WiFi, 30min per dag of onbeperkt WiFi via een account (vraag instructie beschrijving bij de receptie). Fietsroutes via knooppunten.

• 6Staat v/h sanitair
  • 8kbraat26-01-2016

schoon

Mooie camping waar we 1 nacht gestaan hebben op doorreis. De camping ziet er goed verzorgd en schoon uit.

• 9J.Steward06-10-2015

Zo zou elke camping moeten zijn

Mooi aangelegde camping tegen het leuke stadje Rochefort aan. Maar 5 min.lopen. Camping uiterst verzorgd met zeer ruime plaatsen. Nieuw toiletgebouw met prima sanitaire voorzieningen. Ook geschikt als doorreiscamping want op korte afstand van de autoweg. Een aanrader!

• 7Colin & Samanta07-08-2011

Mooie schone camping

Mooie camping maar nog wel wat kaal. Sanitair was erg schoon en zag er nieuw uit. Mooie prijs voor als je er 1 nacht verblijf.

• 8Staat v/h sanitair
  • 7vino17-06-2011

voor herhaling vatbaar

mooie en rustige cp,minpunt geen warm water in de douches. pluspunt ruime plaatsen met alle voorzieningen voor water en elektriciteit.

• 5Staat v/h sanitair

Camping Les Roches info