Kleine hotelsWeer vandaag8°2°

197 reviews over Hotel Le Ry d'Ave in het Nederlands

Geslaagd weekend

znnzau4X
16-11-2014

Bij aankomst zijn wij warm ontvangen door beide eigenaars en het was voor een keer Mevrouw die met passie vertelde over de historie van Le Ry d'Ave.

Op ons eerste avondmaal was er niets op aan te merken. Ik had daarbij een karaf wijn besteld, ze hebben ons een volle fles gegeven waarvan ik iets meer dan de helft heb opgedronken. Er is ons maar een halve fles aangerekend.

Het ontbijt in buffet was lekker,jammer dat het de volgende morgen identiek was. Ook op onze tweede avondmaal was er niets aan te merken en inderdaad op een gegeven moment kwam de gastvrouw binnen om een aantal liedjes te zingen. En het mag gezegd zijn, ze kan zingen. enige minpunt, het was iets te luid om nog een gesprek te voeren met je partner.

Over het hotel zelf, ja het is een oud gebouw, de beneden is vrij antiek met veel oude spullen maar dat maakt juist zijn charme. De kamer is aan vernieuwing toe maar daarom niet vies en vuil.

Na twee nachten zijn wij na een geslaagd weekend tevreden terug huiswaard gereden

Gereisd met partner in november 2014

De moeite waard

Deraedt
12-11-2014

een aanrader ... heel vriendelijk onthaal, enorm lekker eten, we komen zeker terug, heel goede prijs-kwaliteit verhouding

Gereisd met partner in november 2014

Sfeervolle plek

A.J.M. Nieland
6-10-2014

La Ry d'Ave is een sfeervol hotel met traditie. Het wordt gerund door een vriendelijk echtpaar met veel ervaring als patron.

Er kan goed gegeten worden. Ook het ontbijt is heel goed verzorgd.

Het is goed bereikbaar langs de snelweg Brussel -Luxemburg en biedt mogelijkheden om de Val de Lesse te verkennen of een bezoek te brengen aan het Maria bedevaartsoord Beauraing.

Gereisd met partner in september 2014

Subtiel bedrogen

Guido
5-10-2014

Wij kunnen ons alleen maar aansluiten bij de vele negatieve reacties die je over dit verblijf hier kan lezen en vragen ons af vanwaar de andere uiterst positieve bijdragen komen. Onder het mom van een vriendelijk onthaal, een aperitiefje, info over de streek, een liveoptreden, aanpassingen omwille van de brandveiligheid, enz. wordt je subtiel bedrogen. Dit ontdek je sta voor stap en tot slot bij de afrekening. De gevraagde prijzen stemmen totaal niet overeen met het aanbod en dit zowel voor de kwaliteit en de prijs van de kamer, de wijnen als voor de maaltijd. Een wrang gevoel overviel ons toen we hier vertrokken. Gelukkig fantastisch weer gehad en een prachtige streek ontdekt.

Gereisd met partner in september 2014

zeker een plaats om terug te gaan!

Georgette
31-8-2014

fantastisch onthaal,vriendelijke bediening ,exellent van eten ,beter kan niet !plus de zaterdag nog een extra ,de gastvrouw die optreed en mooie chansons zingt!al 2 x geweest ,gaan zeker nog terug !ontbijt ook picobello !

Gereisd met partner in januari 2014

nooit meer le ry d'ave

De Groote Karen
17-8-2014

echt slechte kamers, muf, vochtig, vuil, er wordt niet gepoetst.

Heel slecht bed, vuile dekens... het avondeten viel mee, het ontbijt slecht, heel weinig en alles gewoon heel vuil.VOOR ONS NOOIT MEER

Gereisd met partner in augustus 2014

Uitstekende keuken

De Moor Lucien
22-7-2014

Prima keuken met kwaliteitsvolle ingrediënten

Gereisd met partner in juli 2014

Een heerlijk ontspannen gastronomisch weekend

De Cocker
11-5-2014

De eigenaars en het personeel zijn allemaal super vriendelijk. Niets is te veel gevraagd, zo hielpen ze onze dochter met een moederdagontbijt op bed voor mama!

Het gastronomisch diner was gewoon schitterend, omkaderd met life muziek.

De kamers zijn wel aan een opfrisbeurt toe maar ze waren perfect netjes gepoetst. De bedden zijn zeer goed. De badkamer was ook volledig in orde. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Nostalgie in België

wouters emiel
8-5-2014

Ry d'ave is een hottelletje in Ave et Ouffe nabij Rochefort. gemakkelijk te vinden en te bereiken. En van hieruit kan je verschillende mooie plekjes op wandelafstand bezoeken. voor ons is dit hotelletje een klein museum aan bezienswaardigheden uit vervlogen tijden. de moeite om kinderen en kleinkinderen er eens mee te confronteren. We hebben ons heel goed geamusseerd en we hebben niets aan te merken, maar ja wij zijn met heeeeeeeeeeeel weinig content. gezelligheid en een bed is al genoeg en dat kan je daar volop krijgen. wij gaan ook niet zeggen als we in de modder gelopen hebben dat onze schoenen vuil zijn, wel dat we een geode wandeling gemaakt hebben. dit is wat je hier moet komen zoeken, en je vind het hier.

Gereisd met partner in mei 2014

Weer een uitstekend weekend doorgebracht, het hotel is eenvoudig, vloerbedekking op de kamer, blijft een probleem, vooral omdat dieren zijn toegestaan, bedden en hygiëne waren goed, uiteindelijk kom je op je kamer alleen om te slapen, ogen dicht en je geniet van een heerlijke nachtrust, dit net als de twee avonden, heerlijk gegeten en gedronken. De mooi aangelegde tuin is nog niet zomer klaar, maar er wordt aan gewerkt. De zangstem van de eigenaresse wordt steeds beter, in Vlaanderen zou ze aan the voice kunnen meedoen, alhoewel ze beter Nederlands spreekt dan zingt, vermoedelijk is dit de act.

Al met al een 3 hele mooie dagen in een fantastische landsdeel van België

Volgend jaar of in Oktober gaan we terug.

Bedankt Team van Le Ry D'ave.

Gereisd met partner in januari 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ry d'Ave in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ry d'Ave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.