Kleine hotelsWeer vandaag11°3°

3 reviews over Hotel Le Ry d'Ave in het Nederlands

Zeer lekker eten!

Debackere
15-2-2012

Na een goede ontvangst (de gastheer is nederlandstalig) met aperief van het huis konden we naar onze kamer.

Deze was wel aan verfrissing toe...

Het eten 's avonds was echt heerlijk! Verse forel, heerlijk dessert, alles goed prijs-kwaliteit.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Nooit meer

Olivier
16-1-2012

Dit hotel (als wij dat nog zo mogen noemen) is echt een schande. Er zijn de laatste 25 jaar geen enkel werken nog gedaan.. nog het restaurant, nog de kamers zijn op het niveau van vandaag. Aan de aankomst moet jij goed uitkijken dat jij veilig naar de deur komt.. de trappen zijn echt gevaarlijk en in een zeer slechte staat. Als jullie de “chalets in de tuin” word aangeboden, is ons advies… weg lopen. Dit is geen chalet maar wel een caravan die 30 jaar oud is met een paar planken rondom. Het comfort van deze is als volg : geen gordijnen (en van op straat kan jij rechtstreeks binnen kijken), in de badkamer valt de muur bedekking af, in de kamer is er geen vloer bedekking maar loop jij op de planken, de verwarming is een gaskachel die al 10 jaar geen onderhoud heeft gehad. Ook het eten was zeer ondermatig

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

Nooit meer

louiselise
30-7-2011

Het is een verouderd hotel met onverzorgde en vieze kamers

Het eten is doenbaar maar veel te duur!

De bediening is onverzorgd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ry d'Ave in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ry d'Ave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.