Kleine hotelsWeer vandaag12°3°
6,9

4 reviews over Hotel Le Ry d'Ave in het Nederlands

Gastvrijheid zoals gastvrijheid bedoeld is

Muriel van der Draaij,
6-9-2018

Wij strandden met autopech op onze reis naar Frankrijk, en terwijl onze auto naar de garage werd gebracht, werden wij, met caravan, voorgesteld aan de eigenaar van dit hotel. Vrijwel kosteloos hebben we 3 nachten op het erf gestaan, met prachtig uitzicht op de heuvels, langs een kabbelende beek. Wat een gastvrijheid! Eén maal in het restaurant gegeten. Niet goedkoop, maar het eten was goed verzorgd en de vriendelijkheid van alle medewerkers is opvallend.

De eigenaren hielpen ons met tips in de omgeving om onze dagen door te komen, we kregen stroom voor de caravan en zelfs het taxibedrijf om naar de garage te gaan, werd door eigenaar Philippe geregeld. We mochten in het hotel douchen, en hebben daarom één van de kamers gezien. De kamers zijn authentiek. Misschien niet de luxe die je van grote hotelketens kent, maar het gastvrije onthaal maakte voor ons heel veel goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Af te raden

Griet,
9-7-2017

Hotel is onverzorgd, onveilig ( lamp niet geschikt voor badkamer, stopcontact zonder afdekplaatje,...)ouderwets, versleten, ruikt naar riool en duur. Wij hadden een wonderbox, na zien van kamer zijn we vertrokken. Eten kunnen we niet beoordelen.

Heeft zogezegd 3 steren, maar nog geen 1 ster waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Een heerlijk ontspannen gastronomisch weekend

De Cocker
11-5-2014

De eigenaars en het personeel zijn allemaal super vriendelijk. Niets is te veel gevraagd, zo hielpen ze onze dochter met een moederdagontbijt op bed voor mama!

Het gastronomisch diner was gewoon schitterend, omkaderd met life muziek.

De kamers zijn wel aan een opfrisbeurt toe maar ze waren perfect netjes gepoetst. De bedden zijn zeer goed. De badkamer was ook volledig in orde. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet:

zeker voor herhaling vatbaar!!!

Vankemmel Joris
15-1-2012

Bij de aankomst kregen we een warm en goed onthaal. De eigenaars spreken goed Nederlands. Na onze aankomst kregen we interessante informatie over de geschiedenis van het hotel en zijn omgeving. Kamers zijn netjes en sfeervol, idem voor badkamer.

Het Hotel is gelegen in een mooi gebied, perfect voor wandelingen en centraal gelegen. Het hotel heeft ook een prachtige tuin met een kabbelend beekje (le Ry d'Ave). zeer rustgevend! De bar en het restaurant zijn sfeervol ingericht.

Het eten was ook zeer goed, à la carte EN het gastronomische menu was zeer lekker en verzorgd! Zeer goede en vriendelijke bediening, als u dit wenst ook in het Nederlands! Uitgebreid ontbijt met vele soorten beleg, broodjes en koeken.

We keren zeker nog eens terug!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ry d'Ave in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ry d'Ave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.