Kleine hotelsWeer vandaag11°3°

Restaurant
Parkeren mogelijk

8 reviews over Hotel Le Ry d'Ave in het Nederlands

2008

Wij hebben dit hotel uitgekozen als verjaardagsgeschenk voor oma die 75 jaar werd. Het werd een topweekend ! De enorme gastvrijheid, het lekker eten, de vriendelijke bediening, de prachtige tuin,... het kon niet beter ! Ze deden er alles voor om ons en speciaal oma te behagen.

Dit hotel heeft echt een ziel. Dat kan je van vele andere niet zeggen. Mensen die hier niet tevreden zijn, zijn waarschijnlijk nergens tevreden !

Gereisd familie in juli 2008

De ligging vind ik prima, mooi uitzicht over het dal en ik had helemaal geen last van het verkeer.

Service prima en het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

Wij hebben heel lekker gedronken en gegeten en ik heb mijn hart kunnen ophalen met verse forel en kreeft.

Persoonlijk vind ik de kamers minder. Ik ben een stevig bed gewend en hier zakte ik door. Maar mijn reisgenoten hadden er geen last van.

Wat voor mij wenselijk zou zijn is een waterkoker op ieder kamer - dat vind ik altijd fijn in Engeland en Amerika! Dan kan ik 's ochtends vroeg een kopje tisane of koffie nemen.

Gereisd familie in april 2008

Dit hotel ziet er op de plaatjes prachtig uit .... maar het ligt aan een kruispunt van provinciale wegen waar al vroeg (6u) boerenverkeer rijdt. De kamers zijn klein, benauwd en gehorig. De uitbaters maken zelf "muziek" dus vroeg slapen is ook geen optie. Ons bed was ronduit slecht, rugpijn het gevolg.

Het "regionale menu" zouden we niemand aanraden. Dat zou in een friettent niet misstaan. De bediening was chagrijnig en leek wel uit een piratenfilm weggelopen.

Geen aanrader dus!

Gereisd familie in februari 2008

2007

Fantastisch hotel vol authenticiteit

Boerma
30-12-2007

Fantastisch hotel vol authenticiteit. We zijn met kerst 3 dagen verbleven en zijn nooit zo goed ontvangen geweest. Uitzonderlijk personeel (en de bazen spreken Nederlands!), echt genoten van de kerstmenu, prijs/kwaliteit is meer dan een drie sterren waard. Het hotel is ‘in the middel of nowhere’ en toch gemakkelijk bereikbaar. Wandelingen door de bossen en langs de Lesse kun je dagen lang doen. Echt aan te raden.

Gereisd familie in december 2007

een zeer kind vriendelijk hotel erg mooi gelegen ,en erg aardige en gastvrij mensen!!

wel aan te bevelen.

Gereisd familie in april 2007

Na 5 dagen in dit hotel te verblijven kan ik alleen maar zeggen dat het prima in orde was. Het personeel was hardstikke vriendelijk en behulpzaam. De kamers met uitzicht op de mooie tuin waren top! Elke dag werden de lakens vervangen door schone. Het eten was er super, elke ochtend kon je in alle rust genieten van een goed verzorgd ontbijt en 's avonds met een godenmaaltje na keuze. Ik ben enkele negatieve beoordelingen tegen gekomen op deze site. Na mijn beschrijving van het hotel en de sevice kom ik tot een conclusie dat deze oordelen absoluut niet kloppen. Jammer dat deze mensen alleen het lef hadden dit via een site te spelen en niet rechtsrtreeks. Ons verblijf is in ieder geval hardstikke goed bevallen!

Gereisd familie in oktober 2007

Mooie streek en prachtig hotel heel kalm gelegen. In het Nederlands onthaalt. Voortreffelijke keuken en vriendelijke bediening

Gereisd familie in oktober 2007

Tof personeel, goed gelegen hotel met een mooie en ruime tuin te ontdekken gedurende de herfstperiode (wat een onderhoud!). Heel rustig gelegen. Ik hecht veel belang aan de netheid: de kamer is heel proper en goed ingericht met een balkon.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ry d'Ave in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ry d'Ave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.