Kleine hotelsWeer vandaag12°7°

148 reviews over Hotel Le Ry d'Ave in het Nederlands

slechtste hotel ooit verbleven

monique,
18-10-2017

Ondanks het vriendelijk onthaal, niets positief.Vervallen hotel, muffe kamer, smakeloos en aangebrand (duur) avondeten, zeer sober ontbijt.Als je 100 euro betaald voor 1 overnachting + ontbijt (Bon), voel je je bedrogen met hetgeen je krijgt.(vandaar mijn eenmalige reaktie) 3 sterren..... hoe durven ze.....

Gereisd met partner in oktober 2017

Voor herhaling vatbaar

Etienne Van den Heuvel,
5-9-2017

Net een leuk weekendje gehad in Le Ry d'Ave, lekker eten en een vriendelijke - maar met eigen stijl - bediening. Het hotel heeft een zeer uitgebreid assortiment aan spullen uit het verleden, en heeft een eigen karakter, het is één en al nostalgie.

Leuk was ook wanneer de gastvrouw ons verraste met een optreden tijdens het diner en allerlei liedjes zong, die overigens heel goed gebracht werden.

Gereisd met partner in september 2017

Sympathieke eigenaars die door hun meertaligheid de gasten een warm en vriendelijk onthaal bezorgen. Het interieur van het hotel ademt nostalgie uit met respect voor het verleden . Men komt er tot rust.

Gereisd met partner in september 2017

mooie plek

Franssen Daniëlla,
4-9-2017

goed gelegen, mooie omgeving, het is in de buurt van Dinant en de Lesse, het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De prijs is oké, dit hotel heeft een restaurant,goed,ze worden elke dag schoongemaakt en het bed word elke dag opgemaakt. Het is kindvriendelijk en uw huisdier mag ook mee.

fantastisch

De Geyter,
3-9-2017

ze waren heel vriendelijk en alles was oké, geen negatief opmerking.

Charmant verblijf

Swa en Greet,
11-8-2017

Hotel met een eigen stijl, buitenkant ziet er niet veelbelovend uit, maar van zodra je binnenstapt is dit anders! Sympathieke ontvangst, nette kamers, lekker eten, verzorgd ontbijt in gezellige eetkamer! Mooie en grote tuin!

ronduit degoutant

Decleir,
18-6-2017

Naar deze hostellerie geweest met bon. Konden enkel boeken indien we viergangendiner namen - 48 euro per persoon (zonder btw van 12 euro), wat we dan ook gedaan hebben. Daar aangekomen werden we naar onze kamer gebracht. Nooit eerder gezien, niet vuil maar smerig. In de badkamer stond gewoon schimmel op de zeepbakjes. Viergangendiner was ronduit smaakloos. Eén van de gerechten was zeevruchten risotto, was precies puree met scampi die platgekookt was. En dan de prijs - bon 80 euro. Nog 160 euro moeten opleggen voor diner maar ook 32 euro voor twee kleine hondjes. Alle vermelde prijzen waren zonder btw. 240 euro dus voor een nacht in smerige bedoening. Nooit meer!

Gereisd met partner in juni 2017

Relax Weekendje

FamLinthout-DeFre,
28-2-2017

Super onthaal met korte introductie over het historisch verleden en ontstaan van de hostellerie.

Kamers met behoud van authenticiteit, doch voorzien van alle nodige comfort.

Top restaurant met verfijnd menu en verse producten = Aanrader !!

Uitbaters en personeel heel vriendelijk en gemotiveerd !

Gereisd met partner in februari 2017

Romantisch gezellig hotelletje

Storms martine
20-12-2016

Heel goed ontvangen,eten en service uitstekend. Gezellige ambiance! Hier komen we zeker terug !!

Gereisd met partner in december 2016

Een zeer aangenaam verblijf

dhr David
19-12-2016

Zeer vriendelijk onthaal en service zelfs in het nederlands.

zeer lekkere keuken.

Gereisd met partner in december 2016

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Ry d'Ave in Rochefort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Ry d'Ave zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.