Hotel Le Ry d'Ave

Hotel Le Ry d'Ave
7,4

10 tips over Hotel Le Ry d'Ave

ha-ad, 17-1-2016
De omgeving, met name Han-sur-Lesse is mooi.
Cools Arnold, 17-5-2015
Het eten is er lekker met aangepaste wijnen .Allemaal in een rustiek kader en op een zeer ontspannende manier aangebracht dus een aanrader voor wie eens wil ontstressen.
wouters emiel, 8-5-2014
de kleine dorpjes, met prachtige huizen en kerken, en niet te vergeten de vele kastelen die hier zijn. en de spontaniteit van de mensen want hier kan er nog een geode dag af, dit vinden we niet terug in het vlaamse gedeelte. foei voor zo'n klein landje

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet:

Benny Tonen, 30-12-2013
Grotte van Han zijn vlakbij.
zaat, 25-9-2012

M.b.t. de aantrekkelijke omgeving met vele bezienswaardigheden, een uitstekende plaats om enige dagen door te brengen. Regelmatig vinden in dit hotel uitvoeringen door artiesten plaats (o.a. muziekoptreden)

Fietsen en wandelen zeker aan te bevelen

linda looverie, 8-7-2012
niet ver van de grotten van Han, en vele andere toeristische plaatsen

Jean Hendriks, 20-5-2012
Gezien de ligging van het hotel is er in de buurt van alles te doen. Wandelen, fietsen, grotten van Han, kastelen, ...
pietercil sonja, 18-5-2012

grotten van Han.

We hebben al de bewegwijzerde wandelroutes gewandeld . de pijltjes zijn allemaal goed zichtbaar

terryn hilde, 22-4-2012
Ligt niet ver van grotten Van Han, alsook van Dinant. Heel rustig gelegen. Midden in het groen.
giel, 11-11-2011
Wij waren er in november dus was de wildkaart subliem.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Ry d'Ave voor je op een rij gezet: