Gastvrijheid zoals gastvrijheid bedoeld is

Review geschreven door Muriel van der Draaij

Gastvrijheid zoals gastvrijheid bedoeld is

Muriel van der Draaij,
6-9-2018

Wij strandden met autopech op onze reis naar Frankrijk, en terwijl onze auto naar de garage werd gebracht, werden wij, met caravan, voorgesteld aan de eigenaar van dit hotel. Vrijwel kosteloos hebben we 3 nachten op het erf gestaan, met prachtig uitzicht op de heuvels, langs een kabbelende beek. Wat een gastvrijheid! Eén maal in het restaurant gegeten. Niet goedkoop, maar het eten was goed verzorgd en de vriendelijkheid van alle medewerkers is opvallend.

De eigenaren hielpen ons met tips in de omgeving om onze dagen door te komen, we kregen stroom voor de caravan en zelfs het taxibedrijf om naar de garage te gaan, werd door eigenaar Philippe geregeld. We mochten in het hotel douchen, en hebben daarom één van de kamers gezien. De kamers zijn authentiek. Misschien niet de luxe die je van grote hotelketens kent, maar het gastvrije onthaal maakte voor ons heel veel goed!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018